Работа Team Coordinator в София

43 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Office Manager About Us We are the food travel experts. So, what does that mean? It means that we are experts in creating and running food outlets in locations where people are on the move (Airports and Railway stations). Operating in nearly 40 count...

    08 Aug 2025 Още...
  • icon 2,150 лв - 2,450 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Офис мениджър в онлайн магазин Спално Бельо БГ 2016 ЕООД е сред най-големите търговци на домашен текстил в страната. Държейки най-големия ...

    06 Aug 2025 Още...
  • icon 2,910 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    „Загато“ ООД e предприемчива, динамична и модерна компания, която дълги години се нарежда сред лидерите в търговията с висококачествен...

    01 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Aicore is a European pharmaceutical company focused on the distribution, development, and production of medicines and medical devices. We operate on the territory of: Bulgaria, Croatia, Serbia, Romania, Moldova, Ukraine, Hungary, the Netherlands, Pol...

    31 Jul 2025 Още...
  • icon 2,020 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    За наш клиент, ексклузивен представител на италиански продукти за строителството, търсим да назначим: Офис координатор с италиански ез...

    31 Jul 2025 Още...
  • icon 1,240 лв - 1,780 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Бъди част от „сърцето“ на Самекс ЕООД – нашите ресторанти. Присъедини се като ръководител и бъди един от „двигателите“ на екипа ни. Ка...

    08 Jul 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    SUPPLY CHAIN COORDINATOR BILLA Bulgaria, part of REWE Group, is one of the fastest developing supermarket chains in Europe. Our main purpose is to deliver fresh and high-quality products – only the best for our customers! Are you interested in Su...

    14 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Grove Global Consult is a leading consulting and recruitment agency providing strategic services in the private business sector worldwide. We are currently looking for a Project Coordinator to join our client’s team in the security and protection i...

    28 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Our mission is to create BETTER ENERGY FOR BETTER LIFE Harvesting solar energy is a key driver for societies, governments or businesses to support ecological balance while developing economically. HEC Solar engineers and executes solar power plants a...

    02 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Our mission is to create BETTER ENERGY FOR BETTER LIFE Harvesting solar energy is a key driver for societies, governments or businesses to support ecological balance while developing economically. HEC Solar engineers and executes solar power plants a...

    22 Jul 2025 Още...
  • icon 3,810 лв - 4,080 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being friendly...

    04 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Our mission is to create BETTER ENERGY FOR BETTER LIFE Harvesting solar energy is a key driver for societies, governments or businesses to support ecological balance while developing economically. HEC Solar engineers and executes solar power plants a...

    15 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Our mission is to create BETTER ENERGY FOR BETTER LIFE Harvesting solar energy is a key driver for societies, governments or businesses to support ecological balance while developing economically. HEC Solar engineers and executes solar power plants a...

    15 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Our mission is to create BETTER ENERGY FOR BETTER LIFE Harvesting solar energy is a key driver for societies, governments or businesses to support ecological balance while developing economically. HEC Solar engineers and executes solar power plants a...

    15 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    HMG LINKS is a multi-sector recruitment company focused on tailor-made solutions for its partners’ human resources needs. We strongly believe in an honest and ethical approach to recruitment. Our client – an innovative leader in designing and pr...

    02 Sep 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Office Manager

Select Service Partner Bulgaria
location_on гр. София

icon 1,830 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Office Manager About Us We are the food travel experts. So, what does that mean? It means that we are experts in creating and running food outlets in locations where people are on the move (Airports and Railway stations). Operating in nearly 40 countries across the world, our purpose is to be the best part of the journey.

Join us! It is important to us that you love what you do and have fun in a unique environment! SSP Group's company, SSP Bulgaria, operates the largest number of catering units, a total of 7, at Sofia International Airport. To satisfy our discerning guests, we need not only our well-equipped facilities and first-class products, but above all, the contribution of our employees. We are looking for you!

What do we offer: · Professional career opportunity with an Airport International catering company · Be part of International Brand Get to know the airport world · Long-term, stable workplace · Competitive income · Young, committed, cohesive team · Meal provided · Developmental opportunity, qualified colleagues that you can learn from

Yor daily responsibilities:

  • Liaising with colleagues, different departments within the company, business partners, external organizations and authorities
  • Filing and administrate official documentation with Institutions
  • Business travel administration
  • Translation of business documents
  • Office supplies ordering
  • Managing the General Manager’s calendar: coordinating and scheduling meetings (including online) and other events within the company and with partners
  • Filing and data capture
  • Reception of clients and guests
  • Daily general office administrative tasks and mail administration
Job expectations: · 3 years knowledge and experience in a similar position · Responsible work · Good communication skills · Positive, kind, friendly personality · Familiar of Microsoft Office package (word, excel, calendar, etc.)

The work location: · Sofia, Sofia International Airport Center (Easy transport from/to the metro station Sofiyska Sveta Gora)

Средна заплата за сектора


1,830 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

38,600 лв / месец


icon icon icon icon icon

Офис мениджър


\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.

Необходими основни умения

  • даване на указания на персонала
  • задоволяване на нуждите от канцеларски материали
  • ръководене на служители
  • използване на различни комуникационни канали
  • поддържане на офис системите
  • използване на офис системи

Необходими основни знания

  • управление на разходите
  • офисен софтуер

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.