Работа Procurement Support Specialist

29 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    At HEC Solar, we are focused on developing and realization of solar projects around the world and locally in Bulgaria. We have made more than 100 + solar plants in 17 countries around the globe. At HEC Solar, we believe that all team members should s...

    29 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    WALLTOPIA is the global leader in the manufacturing of climbing walls and active entertainment facilities. Since 1998 we have successfully completed over 2,000 projects in 78 countries across 6 continents. Due to the increased workload in our Purcha...

    13 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    CTeam is a recruitment agency, part of a group of companies, offering a wide range of services in the field of human resources management, combining one of the best international practices and knowledge of the local market. For one of our clients in...

    10 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Технически сътрудник – Логистика Отговорности : 1-Въвеждане на поръчки от клиента в системата. 2- Обработка на съпътстваща документация ...

    04 Nov 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Изисквания: Средно/Висше образование; Английски език - работно ниво; Компютърна грамотност – MS Office( добро владеение на Excel); Персонални к...

    31 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    AСМ ЕООД е лидер в дистрибуцията на препарати за растителна защита (ПРЗ), семена за посев, минерални и листни торове в България. Компаният...

    22 Oct 2025 Още...
  • Pmo coordinator

    Telus

    гр. София

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    The Delivery Excellence Team’s charter is to help the Project Managers to deliver high-quality customer engagements, by providing them with clear processes, methods, tools, and learning content. A PMO Coordinator works directly with members of the...

    21 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Технически сътрудник – Логистика Отговорности : 1-Въвеждане на поръчки от клиента в системата. 2- Обработка на съпътстваща документация ...

    06 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Асистент към отдел Прогнозиране, снабдяване и контрол на доставките T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързо...

    06 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "Milat Carpet Bulgaria" е ВОДЕЩ производител на килими. Като НАЙ-ГОЛЕМИЯ износител в България, ние изнасяме за над 20 държави и на 3 континента. Изпол...

    02 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ДИ ЕС ХОУМ ООД е водеща компания в областта на търговията със строителни материали и системи. Ориентирани сме към всички клиенти, предла...

    24 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Human Power BG е HR агенция, която предлага консултации и подбор на персонал за едни от най-добрите компании в България. ~~~ Във връзка с разраств...

    24 Sep 2025 Още...
  • icon 900 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ### Обява за работа=СПЕШНО! Търсим мотивиран и отговорен личен асистент/ка, който да се грижи за дете -11 години Идеалният кандидат ще бъде ...

    05 Nov 2025 Още...
  • icon 1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    **Описание на позицията:* ИНТЕРВЮ ВТОРНИК 11.11.2025 год. Търсим динамичен и организиран Асистент на Управителя, който да предоставя подкрепа...

    05 Nov 2025 Още...
  • icon 1,400 лв - 2,170 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being ...

    05 Nov 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Procurement Specialist

ХЕК СОЛАР EООД
location_on гр. София

icon 2,450 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


At HEC Solar, we are focused on developing and realization of solar projects around the world and locally in Bulgaria. We have made more than 100 + solar plants in 17 countries around the globe. At HEC Solar, we believe that all team members should share a similar green mindset.

Our principles are:

  • Be flexible and tenacious
  • Bolster fairness and trust
  • Build future and talent
With our constant growth, we are looking for a new team member – Procurement Specialist.

At HEC Solar you will find space and freedom to develop your skills and abilities, both personal and professional. You will become an integral part of a dynamic team by joining us. The skills, qualifications and experience of our employees are the key criteria that contribute to the achievement of our company’s strategic goals and are a guarantee of our work success.

Main responsibilities: Key responsibilities involve market research, negotiation purchasing agreements/materials and management of deliveries, risk assessment, and collaborating with internal teams to align procurement business and terms with business goals.

  • Actively communicate with vendors, construction teams, subcontractors, and other involved in the process;
  • Conduct industry research to identify potential suppliers, identify potential suppliers, and purchase goods and services that meet quality, price, and delivery requirements;
  • Sourcing, negotiating, and purchasing goods and services, managing supplier relationships, and ensuring cost-effectiveness and quality;
  • Develop and maintain strong relationships with suppliers and manage vendor performance to ensure contractual compliance and a steady flow of goods;
  • Analyze procurement data to identify opportunities for cost reduction and process improvement. Streamline purchasing and workflow to increase efficiency;
  • Management of the purchasing related project’s documentation: notices, change orders, additional cross-team coordination, payment requisitions, etc.;
  • Follows strictly the scope of projects/works and contract requirements, budget constraints and cash flow of the project;
  • Ensuring resource availability and on time deliveries;
  • Determination of equipment and supplies requirements;
  • Evaluate suppliers based on products, services, and prices, assess supplier performance regarding quality, cost, delivery, and service;
  • Identify and eliminate waste and/or variability in the supply chain;
  • Conduct risk assessments, ensure purchases adhere to company policies and legal regulations, and help maintain supply chain stability.


Successful candidate is:

  • A bachelor's degree in Logistics, Supply Chain, business, finance, or a related field (also possible are: Electrical Engineer, Technical);
  • Has at least 2 years in the field of Procurement Logistics;
  • Possess strong negotiation, communication, and analytical skills;
  • Excellent organizational skills to manage multiple priorities, timelines, and a large number of tasks effectively;
  • Proficiency with procurement software and tools is often necessary;
  • Experience with financial analysis and reporting is also beneficial;
  • Experience in the relevant industry is a plus;
  • Experience with power generation facilities will be considered an advantage;
  • Has excellent written and verbal communication skills in English (other European Union languages considered a strong advantage);
  • Has attention to detail and multitasking skills.


We offer:

  • Possibility for a long-term partnership and development in a Bulgarian company involved mainly in international projects;
  • Excellent working conditions;
  • Labor contract with a competitive remuneration;
  • Friendly, green-minded working environment allowing the deployment of a variety of competencies and skills;
  • Investment in professional and personal development;
  • Work-life balance.


If you are interested, please send us your CV and a few words about yourself and your motivation to join the team. Only shortlisted candidates will be contacted for a job interview. Any personal data collected shall be processed only for the purposes of the recruitment procedure.

Средна заплата за сектора


2,450 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

950 лв / месец

максимална

4,750 лв / месец

Мнения и оценки от служители


0
icon icon icon icon icon
1.0
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
1.0
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
1.0
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
1.0
icon icon icon icon icon
Колеги
1.0
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
1.0
icon icon icon icon icon
Местоположение
1.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
1.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
1.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
1.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.0
icon icon icon icon icon
Управление

Сътрудник/сътрудничка, обществени поръчки


Сътрудниците по обществени поръчки подпомагат служителите от екипа по възлагане на поръчки по време на всички процеси на обществената поръчка, като гарантират, че цялата документация за обществената поръчка е в съответствие с процедурните, техническите и законовите изисквания и че срещите и контактите са добре организирани.

Необходими основни умения

  • сътрудничене с колегите
  • извършване на отчитане и оценка на договори
  • изготвяне на проекти на технически спецификации за поръчки
  • поддържане на връзка с доставчиците
  • изготвяне на тръжна документация
  • извършване на анализ на пазара за поръчки

Необходими основни знания

  • електронни обществени поръчки
  • жизнен цикъл на поръчките
  • морал
  • принципи на работата в екип
  • организационна структура
  • управление на доставчици

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.