Работа Procurement Assistant
27 нови обяви за работа
-
At HEC Solar, we are focused on developing and realization of solar projects around the world and locally in Bulgaria. We have made more than 100 + solar plants in 17 countries around the globe. At HEC Solar, we believe that all team members should s...
-
WALLTOPIA is the global leader in the manufacturing of climbing walls and active entertainment facilities. Since 1998 we have successfully completed over 2,000 projects in 78 countries across 6 continents. Due to the increased workload in our Purcha...
-
CTeam is a recruitment agency, part of a group of companies, offering a wide range of services in the field of human resources management, combining one of the best international practices and knowledge of the local market. For one of our clients in...
-
Технически сътрудник – Логистика Отговорности : 1-Въвеждане на поръчки от клиента в системата. 2- Обработка на съпътстваща документация ...
-
Изисквания: Средно/Висше образование; Английски език - работно ниво; Компютърна грамотност – MS Office( добро владеение на Excel); Персонални к...
-
AСМ ЕООД е лидер в дистрибуцията на препарати за растителна защита (ПРЗ), семена за посев, минерални и листни торове в България. Компаният...
-
The Delivery Excellence Team’s charter is to help the Project Managers to deliver high-quality customer engagements, by providing them with clear processes, methods, tools, and learning content. A PMO Coordinator works directly with members of the...
-
Технически сътрудник – Логистика Отговорности : 1-Въвеждане на поръчки от клиента в системата. 2- Обработка на съпътстваща документация ...
-
Асистент към отдел Прогнозиране, снабдяване и контрол на доставките T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързо...
-
"Milat Carpet Bulgaria" е ВОДЕЩ производител на килими. Като НАЙ-ГОЛЕМИЯ износител в България, ние изнасяме за над 20 държави и на 3 континента. Изпол...
-
ДИ ЕС ХОУМ ООД е водеща компания в областта на търговията със строителни материали и системи. Ориентирани сме към всички клиенти, предла...
-
Human Power BG е HR агенция, която предлага консултации и подбор на персонал за едни от най-добрите компании в България. ~~~ Във връзка с разраств...
-
900 лв / месец (нето) от работодател
### Обява за работа=СПЕШНО! Търсим мотивиран и отговорен личен асистент/ка, който да се грижи за дете -11 години Идеалният кандидат ще бъде ...
-
1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
**Описание на позицията:* ИНТЕРВЮ ВТОРНИК 11.11.2025 год. Търсим динамичен и организиран Асистент на Управителя, който да предоставя подкрепа...
-
1,400 лв - 2,170 лв / месец (нето) от работодател
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Our principles are:
- Be flexible and tenacious
- Bolster fairness and trust
- Build future and talent
At HEC Solar you will find space and freedom to develop your skills and abilities, both personal and professional. You will become an integral part of a dynamic team by joining us. The skills, qualifications and experience of our employees are the key criteria that contribute to the achievement of our company’s strategic goals and are a guarantee of our work success.
Main responsibilities: Key responsibilities involve market research, negotiation purchasing agreements/materials and management of deliveries, risk assessment, and collaborating with internal teams to align procurement business and terms with business goals.
- Actively communicate with vendors, construction teams, subcontractors, and other involved in the process;
- Conduct industry research to identify potential suppliers, identify potential suppliers, and purchase goods and services that meet quality, price, and delivery requirements;
- Sourcing, negotiating, and purchasing goods and services, managing supplier relationships, and ensuring cost-effectiveness and quality;
- Develop and maintain strong relationships with suppliers and manage vendor performance to ensure contractual compliance and a steady flow of goods;
- Analyze procurement data to identify opportunities for cost reduction and process improvement. Streamline purchasing and workflow to increase efficiency;
- Management of the purchasing related project’s documentation: notices, change orders, additional cross-team coordination, payment requisitions, etc.;
- Follows strictly the scope of projects/works and contract requirements, budget constraints and cash flow of the project;
- Ensuring resource availability and on time deliveries;
- Determination of equipment and supplies requirements;
- Evaluate suppliers based on products, services, and prices, assess supplier performance regarding quality, cost, delivery, and service;
- Identify and eliminate waste and/or variability in the supply chain;
- Conduct risk assessments, ensure purchases adhere to company policies and legal regulations, and help maintain supply chain stability.
Successful candidate is:
- A bachelor's degree in Logistics, Supply Chain, business, finance, or a related field (also possible are: Electrical Engineer, Technical);
- Has at least 2 years in the field of Procurement Logistics;
- Possess strong negotiation, communication, and analytical skills;
- Excellent organizational skills to manage multiple priorities, timelines, and a large number of tasks effectively;
- Proficiency with procurement software and tools is often necessary;
- Experience with financial analysis and reporting is also beneficial;
- Experience in the relevant industry is a plus;
- Experience with power generation facilities will be considered an advantage;
- Has excellent written and verbal communication skills in English (other European Union languages considered a strong advantage);
- Has attention to detail and multitasking skills.
We offer:
- Possibility for a long-term partnership and development in a Bulgarian company involved mainly in international projects;
- Excellent working conditions;
- Labor contract with a competitive remuneration;
- Friendly, green-minded working environment allowing the deployment of a variety of competencies and skills;
- Investment in professional and personal development;
- Work-life balance.
If you are interested, please send us your CV and a few words about yourself and your motivation to join the team. Only shortlisted candidates will be contacted for a job interview. Any personal data collected shall be processed only for the purposes of the recruitment procedure.
Средна заплата за сектора
2,450 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
950 лв / месец
4,750 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Сътрудник/сътрудничка, обществени поръчки
Сътрудниците по обществени поръчки подпомагат служителите от екипа по възлагане на поръчки по време на всички процеси на обществената поръчка, като гарантират, че цялата документация за обществената поръчка е в съответствие с процедурните, техническите и законовите изисквания и че срещите и контактите са добре организирани.
Необходими основни умения
- сътрудничене с колегите
- извършване на отчитане и оценка на договори
- изготвяне на проекти на технически спецификации за поръчки
- поддържане на връзка с доставчиците
- изготвяне на тръжна документация
- извършване на анализ на пазара за поръчки
Необходими основни знания
- електронни обществени поръчки
- жизнен цикъл на поръчките
- морал
- принципи на работата в екип
- организационна структура
- управление на доставчици
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.