Работа Logistics Assistant в София
19 нови обяви за работа
-
Изисквания: Средно/Висше образование; Английски език - работно ниво; Компютърна грамотност – MS Office( добро владеение на Excel); Персонални к...
-
AСМ ЕООД е лидер в дистрибуцията на препарати за растителна защита (ПРЗ), семена за посев, минерални и листни торове в България. Компаният...
-
Асистент към отдел Прогнозиране, снабдяване и контрол на доставките T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързо...
-
Human Power BG е HR агенция, която предлага консултации и подбор на персонал за едни от най-добрите компании в България. ~~~ Във връзка с разраств...
-
At HEC Solar, we are focused on developing and realization of solar projects around the world and locally in Bulgaria. We have made more than 100 + solar plants in 17 countries around the globe. At HEC Solar, we believe that all team members should s...
-
The Delivery Excellence Team’s charter is to help the Project Managers to deliver high-quality customer engagements, by providing them with clear processes, methods, tools, and learning content. A PMO Coordinator works directly with members of the...
-
WALLTOPIA is the global leader in the manufacturing of climbing walls and active entertainment facilities. Since 1998 we have successfully completed over 2,000 projects in 78 countries across 6 continents. Due to the increased workload in our Purcha...
-
CTeam is a recruitment agency, part of a group of companies, offering a wide range of services in the field of human resources management, combining one of the best international practices and knowledge of the local market. For one of our clients in...
-
1,400 лв - 2,170 лв / месец (нето) от работодател
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being ...
-
We are the food travel experts. What does that mean? It means that we are experts in creating and running food outlets in locations where people are on the move. Whether it’s jetting off somewhere more exotic, getting on a train or stopping off at ...
-
Assistant Operations Manager ( Food court Sofia Airport) About Us We are the food travel experts. So, what does that mean? It means that we are experts in creating and running food outlets in locations where people are on the move (Airports and Railw...
-
Business Operations Specialist Experian is a global data and technology company, powering opportunities for people and businesses around the world. We help to redefine lending practices, uncover and prevent fraud, simplify healthcare, deliver digita...
-
We are: Bulwork is the first IT recruitment agency in Bulgaria with 24 years of stable presence in the market. The company has established a reputation for delivering high-quality services to clients and candidates. We respect the candidates' wishes...
-
В помощ на нашият изпълнителен директор търсим организиран, дискретен и комуникативен личен асистент за подпомагане на ежедневната му ...
-
„Софийска вода” АД осигурява услугите по водоснабдяване, канализация и пречистване на води в Столична община. Компанията е най-големия...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
- Средно/Висше образование;
- Английски език - работно ниво;
- Компютърна грамотност – MS Office( добро владеение на Excel);
- Отговорност, решителност и прецизност;
- Комуникативност и способност за работа в екип;
- Аналитично мислене;
- Гъвкавост и комбинативност;
- Следене, анализ и поддържане на оптимални складови наличности за определени групи стоки и суровини;
- Планиране, изготвяне и изпращане на поръчки към доставчици;
- Организиране на транспорт и застраховка на стоките;
- Работа на трудов договор, работно време от 8.30 до 17.30 ч, петдневна работна седмица;
- Фирмено обучение;
- Възможност за професионално развитие;
- Ваучери за храна;
- Допълнително здравно осигуряване.
Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Конфиденциалността е гарантирана!
Ние ще обработваме вашите лични данни само в съответствие с българския Закон за защита на личните данни и GDPR.
Средна заплата за сектора
1,790 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
400 лв / месец
3,800 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Асистент, верига на доставките
Асистентите по веригата на доставките работят в тясно сътрудничество с ръководителите в операционните процеси, а именно процесите на закупуване, производство и дистрибуция. Те помагат при административни и прагматични последващи действия, като фактуриране, изготвяне и подготвянето на договори и поръчки за закупуване, съгласуването на инвентар с документи и общуването с каналите за разпространение.
Необходими основни умения
- извършване на стопанско проучване
- използване на софтуер за електронни таблици
- организиране на бизнес документи
- оказване на подкрепа на ръководители
- използване на офис системи
- извършване на рутинни офис дейности
Необходими основни знания
- офисен софтуер
- принципи на веригата на доставки
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.