Работа Purchasing Assistant в София
6 нови обяви за работа
-
Procurement Specialist Join our dynamic Central Procurement Department, where you will play a key role.If you meet our requirements and are ready to take on these responsibilities, we invite you to apply for this exciting opportunity to make a signi...
-
About Alpi Investment Alpi Investment Ltd. is a company with a wide range of activities that incorporate amongst others multi-channel online sales and marketing, B2C and B2B international trade with presence on 4 continents and various markets, manu...
-
Executive Assistant At DSK Bank, we constantly strive to provide the best experience to our customers by offering them innovative digital solutions and excellent service in our offices. All this would not be possible without a strong team, so our m...
-
Business Operations Intern The StarShip program is a one-year internship designed to help you gain valuable knowledge about Business Operations & Project Resource Management in a large corporation. The position can be considered a natural career pa...
-
2,480 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател
ZAGATO Ltd. has been a pioneering leader in the distribution and trade of high-quality vending and coffee machines and consumables for many years. Our success is attributed to our team of highly qualified professionals. We are currently seeking an ex...
-
We work smart and we work hard. We are DevriX. About the Company DevriX is a team of 50 founded in 2010 in Sofia, recognized as a “Top 20 WordPress Agency” worldwide. After pioneering the “WordPress Retainers” business model back in 2015, we...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Join our dynamic Central Procurement Department, where you will play a key role.If you meet our requirements and are ready to take on these responsibilities, we invite you to apply for this exciting opportunity to make a significant impact in the world of procurement. Your knowledge of SAP, familiarity with Cloud computing and SaaS, and experience with Agile Procurement will be valuable assets in this role.
Procurement Specialist in the Central Procurement Department
Responsibilities:
- Lead and execute procurement activities, including supplier selection and tender processes.
- Conduct negotiations with potential suppliers to secure favorable terms and agreements.
- Generate and manage purchase orders for goods and services.
- Ensure the quality and timely delivery of goods and services by suppliers.
- Administer and address instances of non-performance by suppliers.
- Provide guidance and consultation to various departments on procurement practices and effectively utilize the ERP system.
- Adhere to internal policies and procedures, implementing appropriate approval levels.
- Bachelor's degree in Economics, Business, or a related technical field.
- Proficiency in English, both written and spoken.
- Strong computer skills with proficiency in SAP (experience with SAP will be considered an advantage).
- In-depth understanding of procurement regulations and procedures.
- Exceptional communication skills and a strong team player.
- Ability to maintain focus and thrive in a dynamic work environment.
- Experience in Agile Procurement methodologies.
- Proactive and results-oriented mindset.
- Familiarity with Cloud computing and Software as a Service (SaaS) is a plus.
- Competitive remuneration package ;
- Opportunity to work in the technological leader in the Industry, supported by the cutting-edge IT solutions;
- Opportunity to implement your ideas in practice;
- Class A open space offices
Only shortlisted candidates will be contacted.
All applications will be treated in strict confidentiality.
Социални Придобивки
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- sports_footballКарта за Спорт
- trainКарта за Градски Транспорт
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- credit_cardБонусова Система
- date_rangeДопълнителен Годишен Отпуск
- local_diningБезплатни Храна и Напитки
Средна заплата за сектора
2,310 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
1,200 лв / месец
4,750 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Сътрудник/сътрудничка, обществени поръчки
Сътрудниците по обществени поръчки подпомагат служителите от екипа по възлагане на поръчки по време на всички процеси на обществената поръчка, като гарантират, че цялата документация за обществената поръчка е в съответствие с процедурните, техническите и законовите изисквания и че срещите и контактите са добре организирани.
Необходими основни умения
- сътрудничене с колегите
- извършване на отчитане и оценка на договори
- изготвяне на проекти на технически спецификации за поръчки
- поддържане на връзка с доставчиците
- изготвяне на тръжна документация
- извършване на анализ на пазара за поръчки
Необходими основни знания
- електронни обществени поръчки
- жизнен цикъл на поръчките
- морал
- принципи на работата в екип
- организационна структура
- управление на доставчици
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.