Работа Purchasing Assistant в София
20 нови обяви за работа
-
Sport Vision е лидер в спортната търговия на дребно на Бaлканите. Компанията оперира в 13 държави, с повече от 600 магазина в целия регион, повече ...
-
2,330 лв - 2,640 лв / месец (нето) от работодател
Менпауър - Вашият партньор за успешна кариера! Готови ли сте да поставите началото на успешна кариера в логистиката? Ако сте амбициозни ...
-
The Delivery Excellence Team’s charter is to help deliver high-quality customer engagements, by providing them with clear processes, methods, tools, and learning content. A PMO Coordinator works directly with members of the Delivery Excellence tea...
-
The Delivery Excellence Team’s charter is to help deliver high-quality customer engagements, by providing them with clear processes, methods, tools, and learning content. A PMO Coordinator works directly with members of the Delivery Excellence tea...
-
2,500 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател
About us: With over 6.000 employees, KMG International Group is a competitive, sustainable, diversified, and integrated oil and gas company with operations in 11 main markets throughout Europe and Central Asia, being active primarily in trading, refi...
-
WALLTOPIA is the global leader in the manufacturing of climbing walls and active entertainment facilities. Since 1998 we have successfully completed over 2,000 projects in 78 countries across 6 continents. Due to the increased workload in our Purcha...
-
PROJECT ASSISTANT Who we are: Bulwork is the first technical-oriented recruitment agency in Bulgaria with more than 23 years of stable presence in the market. The company has established a reputation for delivering high-quality services to clients ...
-
The Delivery Excellence Team’s charter is to help deliver high-quality customer engagements, by providing them with clear processes, methods, tools, and learning content. A PMO Coordinator works directly with members of the Delivery Excellence tea...
-
The Delivery Excellence Team’s charter is to help deliver high-quality customer engagements, by providing them with clear processes, methods, tools, and learning content. A PMO Coordinator works directly with members of the Delivery Excellence tea...
-
Top Skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...
-
Company Description Welcome to a place where your ideas lead to something big! Welcome to Bosch! Bosch is a leading global supplier of technology and services for the automotive industry. Bosch Engineering Center Sofia was founded in 2019 as an in...
-
2,480 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател
ZAGATO Ltd. has been a pioneering leader in the distribution and trade of high-quality vending and coffee machines and consumables for many years. Our success is attributed to our team of highly qualified professionals. We are currently seeking an ex...
-
PERSONAL ASSISTANT - MATERNITY COVER Company Description Welcome to a place where your ideas lead to something big! Welcome to Bosch! Bosch is a leading global supplier of technology and services for the automotive industry. Bosch Engineering Cen...
-
HMG LINKS Ltd is a local multi-sector recruitment company focused on tailor-made solutions for its partners’ human resources needs. We strongly believe in an honest and ethical approach to recruitment. For a client of ours we are in search of a sh...
-
Голяма компания с традиции търси Личен асистент. За нас това е една от важните длъжности във фирмата, затова търсим подходящото попълне...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
За нашия офис в гр.София търсим Специалист Логистика, който да се присъедини към екипа ни.
Цел на длъжността: Oсигурява стабилност и контрол във функционирането и поддържането на определените фирмени стандарти, процедури и политики. Упражнява контрол върху отчетността и управлението на стоковите наличности на търгоската верига. Контролира прилагането на вътрешни процеси, процедури и политики в компанията.
Основни отговорности:
- Сравнява физически доставените количества от контрагенти с тези по документи;
- Създава периодични справки за разликите при доставки и управлява счетоводно отражение;
- Комуникира разликите при доставки със съответните контрагенти и осигурява необходимите документи за тяхното правилно счетоводно отражение;
- Следи за пълнотата и коректността на документите, съпъстващи движението на стоките: стокови разписки, протоколи за изпращане, протоколи за приемане, документи за липси и излишъци;
- Контролира процеса по изписване и прием на стоки в складовете и търговските обекти;
- Изготвя доклади за неприетите стокови трансфери в края на всеки месец, като се старае техният брой да бъде равен на нула, до 10 число на следващия месец;
- Отговоря за съответствието на физическите наличности с тези по система;
- Извършване на частични инвентаризации и отразяване на резултатите в системата;
- Управление на несъответствията възникнали в следствие на движението на стоки между търговските обекти и склада;
- Осъществяне на контрол върху функционирането на търговски обекти и онлайн продажби в съответствие със законовите разпоредби;
- Изготвяне на доклади и анализ на резултатите от проверката на търговски обекти.
- Докладва за несъответствия при периодичните инвентаризации и отразява корекциите в системата;
- Работи с регионалните мениджъри, като отразява резултатите от частичните инвентаризации, които те извършват при периодичните си посещения;
- Организира и провежда официални пълни инвентаризации на всички търговски обекти с периодичност – два пъти в годината. Координира провеждането на ревизия в складовете на дружеството: партньорски и собствени;
- Координира процеса по инвентаризация с външни контрагенти и собствено участие;
- Анализира резултатите от инвентаризациите и ги привежда до знанието на всички служители в търговските обекти, както и мениджмънта;
- Аналитичност и внимание към детайла;
- Свободна работа с MS Office приложения (Excel и други);
- Комуникативност и обективна оценка;
- Устойчивост в стресови ситуации;
- Опит във воденето на преговори;
- Успешно управление на времето;
- Шофьорска книжка кат. Б.
- Изрядни трудови взаимоотношения;
- Отличен екип, в който да се развивате;
- Ваучери за храна;
- 22 дни платен годишен оптуск
- Карта Multisport/Coolfit на преференциална цена;
- Допълнително здравно осигуряванe;
- Дългосрочна работа с възможности за развитие.
На основание Регламент (ЕС 2016/679) за защита на личните данни подаването на автобиография към настоящата обява за работа, давате своето съгласие "Спорт Вижън” ЕAД да обработва личните Ви данни, които са включени в кандидатурата единствено за целите на подбора. Личните данни на неодобрените за интервю кандидати ще бъдат унищожени в срок от 60 дни, считано от датата на подаването им.
Средна заплата за сектора
1,720 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
400 лв / месец
3,800 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Асистент, верига на доставките
Асистентите по веригата на доставките работят в тясно сътрудничество с ръководителите в операционните процеси, а именно процесите на закупуване, производство и дистрибуция. Те помагат при административни и прагматични последващи действия, като фактуриране, изготвяне и подготвянето на договори и поръчки за закупуване, съгласуването на инвентар с документи и общуването с каналите за разпространение.
Необходими основни умения
- извършване на стопанско проучване
- използване на софтуер за електронни таблици
- организиране на бизнес документи
- оказване на подкрепа на ръководители
- използване на офис системи
- извършване на рутинни офис дейности
Необходими основни знания
- офисен софтуер
- принципи на веригата на доставки
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.