Работа Email Marketing Expert в София
40 нови обяви за работа
-
Customer Relations Executive Paysafe Limited (“Paysafe”) (NYSE: PSFE) (PSFE.WS) is a leading payments platform with an extensive track record of serving merchants and consumers in the global entertainment sectors. Its core purpose is to enable b...
-
В дирекция "МСП Банкиране" търсим своя нов колега - позитивен, комуникативен и резултатно ориентиран, на който да предложим предизвикате...
-
В дирекция "МСП Банкиране" търсим своя нов колега - позитивен, комуникативен и резултатно ориентиран, на който да предложим предизвикате...
-
Who are we? Global Brands Store is one of the biggest fashion online stores in Bulgaria and the first Bulgarian online store to be on the Salesforce e-commerce platform. Currently, we are actively selling in Bulgaria, Romania and Greece with ambitio...
-
Рекламна агенция Brand New Ideas търси копирайтър. Основни изисквaния: – Безупречна грамотност на български и английски език; – Предишен опит ...
-
Работата обхващa: създаване на база данни от контакти и самостоятелно търсене на клиенти; студени обаждания, срещи и установяване на вза...
-
Reporting to the CRM Campaign Manager, you will be responsible for the implementation of the global customer engagement strategy at Tradu. The main responsibilities of the role will include campaign planning and the creation & optimisation of all cam...
-
Stand out and lead the way. Define an industry. Forge the path to truly blockchain-based, deflationary, and limitless finance. Nexo is the world’s leading digital assets institution. The company’s mission is to maximize the value and utili...
-
The Content Review team manages the gatekeepers for the world’s most advanced discovery platform serving content to over a billion users every month. The Content Reviewer is focused on removing inappropriate and harmful content through every singl...
-
We’re looking for a Senior Content Writer comfortable with producing unique and engaging content around digital marketing, IT, business case studies, and WordPress-related topics. About the Company We work smart and we work hard. We are DevriX. A t...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Paysafe Limited (“Paysafe”) (NYSE: PSFE) (PSFE.WS) is a leading payments platform with an extensive track record of serving merchants and consumers in the global entertainment sectors. Its core purpose is to enable businesses and consumers to connect and transact seamlessly through industry-leading capabilities in payment processing, digital wallet, and online cash solutions.
Are you willing to join our team on September 2nd?
What to Expect:
Create positive customer experience with each contact you handle
Support customers via telephone, email or chat
Deliver tailored service, following high quality standards
Contribute to our great working environment
Look for ways to constantly improve the processes and the business
To be successful you need to have:
Fluent command in English
Basic PC keyboarding skills; basic Microsoft Office (Outlook, Word, Excel) experience required
Experience in a customer service environment is a plus
Strong attention to detail in order to solve complex issues
Readiness to take responsibilities
Willingness to work in an international environment and be part of quickly developing and fast-paced business
Experience in a global organization from high-tech industry is a plus
Additional benefits:
The opportunity to write the history of a leading and growing multinational company
Tailor-made training and ongoing development to help you enhance your skills in the field of online payments
Multiple career progression opportunities in a dynamic in-house business
Environment where product expertise, professional and personal commitment are rewarded
Competitive remuneration and social benefits package (25 days annual paid leave, health insurance, sports card, team events, company discounts, variety of soft skills, business and technical training programs)
Fun and collaborative working atmosphere
Flexible working model - we encourage our employees to embrace our flexible working approach. You will be expected to work from home and spend an average of three days a week at our Sofia office as part of our hybrid work model
Are you ready to take your career to the next level? Join our team that is inspired by a unified vision and propelled by passion.
Send your CV in English.
Only shortlisted candidates will be contacted for an interview.
Equal Employment Opportunity
Paysafe provides equal employment opportunities to all employees, and applicants for employment, and prohibits discrimination of any type with regard to ethnicity, religion, age, sex, national origin, disability status, sexual orientation, gender identity or expression, or any other protected characteristics. This policy applies to all terms and conditions of recruitment and employment. If you need any reasonable adjustments please let us know. We will be happy to help and look forward to hearing from you.
Социални Придобивки
- emoji_food_beverageБезплатни Напитки
- sports_footballКарта за Спорт
- credit_cardБонусова Система
- date_rangeДопълнителен Годишен Отпуск
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- groupsПартита/Тиймбилдинг
- videogame_assetЗала за Почивки/Забавления
- local_diningБезплатни Храна и Напитки
- local_parkingБезплатно Парко Място
Средна заплата за сектора
2,210 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
650 лв / месец
17,550 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Мениджър, връзка с клиенти
Мениджърите на връзки с клиенти посредничат между дадено дружество и неговите клиенти. Те гарантират, че клиентите са удовлетворени като им предоставят насоки и обяснения за техните сметки и услуги, които са получили от дружеството. Освен това имат и други задачи, например разработване на планове или представяне на предложения.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- общуване с потребители
- съветване относно връзките с обществеността
- извършване на анализ на потребностите на клиентите
- ръководене на служители
Необходими основни знания
- връзки с обществеността
- корпоративна социална отговорност
- разбиране на продукта
- принципи на общуването
- корпоративна социална отговорност
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.