Работа Customer Services Specialist в София
138 нови обяви за работа
-
2,100 лв - 3,300 лв / месец (нето) от работодател
"Кей Ди Си" е компания, развиваща се в сферата на търговията. Бранда работи в България повече от девет години с непрестанен ръст, като е съ...
-
Be the spark that brightens days and ignite your career with TTEC’s award-winning employment experience. As a Customer Service Representative with Italian and English working onsite in Sofia, Bulgaria, for a potential upcoming engagement, you’ll...
-
Be the spark that brightens days and ignite your career with TTEC’s award-winning employment experience. As a Customer Service Representative with Spanish and English working onsite in Sofia, Bulgaria, for a potential upcoming engagement, you’ll...
-
Be the spark that brightens days and ignite your career with TTEC’s award-winning employment experience. As a Customer Service Representative with French and English working onsite in Sofia, Bulgaria, for a potential upcoming engagement, you’ll ...
-
Be the spark that brightens days and ignite your career with TTEC’s award-winning employment experience. As a Customer Service Representative with German and English working onsite in Sofia, Bulgaria, for a potential upcoming engagement, you’ll ...
-
Be the spark that brightens days and ignite your career with TTEC’s award-winning employment experience. As a Customer Service Representative with Portuguese and English working onsite in Sofia, Bulgaria, for a potential upcoming engagement, you...
-
Grove Global Consult is a consulting and recruitment agency providing strategic consulting services to the private business sector worldwide. We are seeking a skilled Customer Support Representative with Slovak to join our client’s team. Key Respo...
-
We are growing! Our brand-new client is a leading tobacco company dedicated to providing exceptional products and services to their customers. We are seeking a motivated and skilled Customer Service Representative to join our dynamic team. Your ty...
-
3,000 лв / месец (нето) от работодател
Yes, we continue expanding! We always aim to leverage cutting-edge technology, providing the best experience to our millions of customers who trust us for their entertainment. Your typical day: As a representative of the brand, you will be expected ...
-
Customer support representative with dutch / polish or danish (monday-friday)
Баб Консулт Eоодгр. София
2,170 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател
Are you fluent in Dutch, Polish, or Danish and looking for a new career opportunity in a dynamic and supportive environment? We, at BAB Consult, are currently partnering with a leading international company to find motivated and customer-oriented in...
-
We are growing! Our newest client is a genuine company producing innovative microdrinks, microteas, microlyte and microenergy drops. Focused on good health and sustainability, you will enjoy being part of this great team! Feeling excited? Apply and...
-
Customer care technical consultant with croatian or czech or hungarian (fte/pte)
Астреа Рикрутмънт Eоодгр. София
1,780 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...
-
Customer service representative with azerbaijani or slovenian or czech or slovak
Астреа Рикрутмънт Eоодгр. София
2,480 лв - 3,180 лв / месец (нето) от работодател
At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...
-
If you are excited about health and technology, join our Fitbit Team! As a Fitbit Customer Support with Danish and English, you will be part of a great team and will: Help our users with any issues they might have via tickets or calls Provide solu...
-
We are growing! Our newest client is a genuine company producing innovative microdrinks, microteas, microlyte and microenergy drops. Focused on good health and sustainability, you will enjoy being part of this great team! Feeling excited? Apply and b...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
С увеличаването на работата и отварянето на нови локации, компанията търси нови колеги на позиция „Обслужване на клиенти“ за главният ни офис в София.
Ако Вие сте?
- Амбициозни и мотивирани за личностно и кариерно развитие.
- Комуникативни личности, готови за работа в екип.
- Позитивни и готови за нови преживявания.
- Активни шофьори.
Какво Ви предлагаме?
- Работа в динамична и позитивна среда.
- Гъвкава работна седмица.
- Възможност за професионално развитие в международна компания.
- Седмично възнаграждение и месечни бонуси.
- Тиймбилдинги и семинари в страната и чужбина.
- Модерен офис с безплатни закуски,кафе и чай
- Граждански договор с "Кей Ди Си 777" за периода на обучение.
- Трудов договор с "Кей Ди Си 777" след периода на обучение.
Възможностите не се случват. Вие ги създавате. Не отлагай и натисни бутона “КАНДИДАТСТВАЙ”
Средна заплата за сектора
2,100 лв ~ 3,300 лв / месец
Посочена от работодателя
300 лв / месец
32,850 лв / месец
Служител, запитвания от клиенти и информация
Служителите за запитвания от клиенти и информация разглеждат жалби и отговарят за поддържането на добри взаимоотношения между дадена организация и нейните клиенти. Те управляват данните по отношение на удовлетвореността на клиентите и ги съобщават.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- извършване на няколко задачи едновременно
- общуване с потребители
- управление на график за задачи
- управляване на конфликтите
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.