Работа Assistant Manager
30 нови обяви за работа
-
Assistant Operations Manager ( Food court Sofia Airport) About Us We are the food travel experts. So, what does that mean? It means that we are experts in creating and running food outlets in locations where people are on the move (Airports and Railw...
-
We are the food travel experts. What does that mean? It means that we are experts in creating and running food outlets in locations where people are on the move. Whether it’s jetting off somewhere more exotic, getting on a train or stopping off at ...
-
We work smart and we work hard. We are DevriX. About the Company DevriX is a team of 50 founded in 2010 in Sofia, recognized as a “Top 20 WordPress Agency” worldwide. After pioneering the “WordPress Retainers” business model back in 2015, we...
-
Business Operations Specialist Experian is a global data and technology company, powering opportunities for people and businesses around the world. We help to redefine lending practices, uncover and prevent fraud, simplify healthcare, deliver digita...
-
„Софийска вода” АД осигурява услугите по водоснабдяване, канализация и пречистване на води в Столична община. Компанията е най-големия...
-
We are: Bulwork is the first IT recruitment agency in Bulgaria with 24 years of stable presence in the market. The company has established a reputation for delivering high-quality services to clients and candidates. We respect the candidates' wishes...
-
900 лв / месец (нето) от работодател
### Обява за работа=СПЕШНО! Търсим мотивиран и отговорен личен асистент/ка, който да се грижи за дете -11 години Идеалният кандидат ще бъде ...
-
1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
**Описание на позицията:* ИНТЕРВЮ ВТОРНИК 11.11.2025 год. Търсим динамичен и организиран Асистент на Управителя, който да предоставя подкрепа...
-
1,400 лв - 2,170 лв / месец (нето) от работодател
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being ...
-
Технически сътрудник – Логистика Отговорности : 1-Въвеждане на поръчки от клиента в системата. 2- Обработка на съпътстваща документация ...
-
Изисквания: Средно/Висше образование; Английски език - работно ниво; Компютърна грамотност – MS Office( добро владеение на Excel); Персонални к...
-
At HEC Solar, we are focused on developing and realization of solar projects around the world and locally in Bulgaria. We have made more than 100 + solar plants in 17 countries around the globe. At HEC Solar, we believe that all team members should s...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
AСМ ЕООД е лидер в дистрибуцията на препарати за растителна защита (ПРЗ), семена за посев, минерални и листни торове в България. Компаният...
-
The Delivery Excellence Team’s charter is to help the Project Managers to deliver high-quality customer engagements, by providing them with clear processes, methods, tools, and learning content. A PMO Coordinator works directly with members of the...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Join us! It is important to us that you love what you do and have fun in a unique environment! SSP Group's company, SSP Bulgaria, operates the largest number of catering units, a total of 7, at Sofia International Airport. To satisfy our discerning guests, we need not only our well-equipped facilities and first-class products, but above all, the contribution of our employees. Assistant Operations Manager - We are looking for you!
What do we offer: · Airport catering professional career opportunity · Get to know the airport world · Be part of International Brand · Long-term, stable workplace · Competitive income · Young, committed, cohesive team · Meal provided · Developmental opportunity, qualified colleagues that you can learn from
Key Responsibilities
- Oversee daily operations of the food and beverage department (food canteen, few outlets).
- Develop and implement operational strategies to enhance efficiency and guest satisfaction.
- Support the Operations Manager and train staff to ensure high standards of service.
- Support and monitor inventory levels and coordinate with suppliers for timely replenishment.
- Support and ensure compliance with health, safety, and hygiene regulations.
- Collaborate with the culinary team to create and update menus.
- Support the Operations Manager in preparing budgets, financial performance, and cost control measures.
- Analyze operational data and implement improvements.
- Proven experience as an Assistant Operations Manager or similar role in the food and beverage industry.
- Strong leadership and team management skills.
- Excellent communication and interpersonal abilities.
- In-depth knowledge of food and beverage trends and best practices.
- Ability to work in a fast-paced environment.
- A degree in Hospitality Management or related field is preferred.
We are waiting for you!
Средна заплата за сектора
1,830 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
650 лв / месец
4,500 лв / месец
Мениджмънт асистент/мениджмънт асистентка
Мениджмънт асистентите извършват различни видове работа, обикновено под общ надзор. Те изпълняват административни задачи и подпомагат ръководителите, за да гарантират гладкото функциониране на целия отдел.
Необходими основни умения
- извършване на стопанско проучване
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- координиране на събития
- поддържане на системи за вътрешна комуникация
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.