Работа Administrative Assistant в София

10 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Administrative assistant Balkantel Ltd. is an engineering company specializing in R&D, manufacturing and integration of technology in critical infrastructure. With over 30 years of engineering experience and in partnership with worldwide techno...

    17 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    27000+ people all over the world – talented and experienced – this is the Ingram Micro team. We are a Global Technology and Supply Chain Service Provider. We respect our associates’ imagination, personality, and self-expression. We are a team o...

    26 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Procurement Specialist Join our dynamic Central Procurement Department, where you will play a key role.If you meet our requirements and are ready to take on these responsibilities, we invite you to apply for this exciting opportunity to make a signi...

    14 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    About Alpi Investment Alpi Investment Ltd. is a company with a wide range of activities that incorporate amongst others multi-channel online sales and marketing, B2C and B2B international trade with presence on 4 continents and various markets, manu...

    13 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Executive Assistant At DSK Bank, we constantly strive to provide the best experience to our customers by offering them innovative digital solutions and excellent service in our offices. All this would not be possible without a strong team, so our m...

    13 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Стаж Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Business Operations Intern The StarShip program is a one-year internship designed to help you gain valuable knowledge about Business Operations & Project Resource Management in a large corporation. The position can be considered a natural career pa...

    08 May 2024 Още...
  • icon 2,480 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ZAGATO Ltd. has been a pioneering leader in the distribution and trade of high-quality vending and coffee machines and consumables for many years. Our success is attributed to our team of highly qualified professionals. We are currently seeking an ex...

    26 Apr 2024 Още...
  • We work smart and we work hard. We are DevriX. About the Company DevriX is a team of 50 founded in 2010 in Sofia, recognized as a “Top 20 WordPress Agency” worldwide. After pioneering the “WordPress Retainers” business model back in 2015, we...

    07 Apr 2022 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Assistant to a Market Data Compliance Company Description dxFeed is a leading provider of data services for the capital markets industry. The company sources and stores direct market data feeds from various exchanges and market participants worldwi...

    23 Apr 2024 Още...
  • Company Description dxFeed is a leading provider of data services for the capital markets' industry. The company sources and stores direct market data feeds from a variety of exchanges and market participants around the world. dxFeed has built one o...

    23 Apr 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Administrative assistant

БАЛКАНТЕЛ ООД
location_on гр. София

icon лв

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


Administrative assistant

Balkantel Ltd. is an engineering company specializing in R&D, manufacturing and integration of technology in critical infrastructure.

With over 30 years of engineering experience and in partnership with worldwide technology leaders, companies from the US and Europe, we have completed projects of international importance, such as:
  • The first national digital fiber optics network
  • Modernization of military and civilian airports to NATO and ICAO standards
  • Signalling and telecommunication systems on high-speed railway sections
  • Unified radio coverage of the territory of Bulgaria to ensure airspace protection
  • The first digital communication network of BULATSA
Are you ready for new challenges? Apply now and check if you have the necessary qualities!

Administrative assistant

Responsibilities:

  • Assist in the coordination and management of project schedules, meetings and deadlines
  • Prepare and distribute meeting agendas, minutes and follow-up action items
  • Maintain project documentation, records and files, both electronic and physical
  • Handle correspondence, phone calls and queries related to project activities
  • Support project managers in tracking project progress and updating project plans
  • Coordinate travel arrangements for project team members
  • Perform general administrative duties as data entry, attending meetings and ordering office supplies
  • Other duties as assigned
Qualifications and Skills:
  • University degree
  • Previous experience as an administrative assistant, preferably in project management or similar environment
  • Proficiency in MS Office suite (Outlook, Word, Excel, PowerPoint, etc.)
  • Excellent verbal and written communication skills
  • Fluency in English
  • Good organizational and time management skills
  • Flexibility and adaptability
  • Attention to detail and accuracy
20 Excellent Reasons To Join Balkantel:
  • Global leader in the Transport, Aerospace and Defence sectors
  • High-tech products and solutions
  • Innovative technologies
  • International standards of professionalism
  • Career development opportunities
  • Interesting and challenging projects
  • Friendly & positive work environment
  • Competitive remuneration package
  • Attractive bonus system
  • Internal and external trainings
  • Social activities
  • Additional health insurance
  • Preventive medical examinations
  • MultiSport card
  • Referral program
  • Monday-Friday working schedule
  • Modern office space
  • Fresh fruits & drinks
  • Attractive terms & Discounts for various products and services
  • Corporate events
If you are interested in this job opportunity, please send a CV. Only short-listed candidates will be contacted.

Data collected will be considered in strict confidentiality and used for recruitment purposes only.

Balkantlel Ltd. guarantees the confidentiality of the candidates, as required by the GDPR.


лв

info-icon

Мнения и оценки от служители


3.8
Добра
icon icon icon icon icon
4.1
icon icon icon icon icon
Колеги
3.5
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
3.8
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
3.7
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
3.7
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.8
icon icon icon icon icon
Местоположение
4.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
5.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
5.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
5.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
5.0
icon icon icon icon icon
Управление


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.