Работа Accounting Analyst в София

61 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Cargotec’s (Nasdaq Helsinki: CGCBV) businesses Hiab and MacGregor enable smarter cargo flow for a better everyday with leading cargo handling solutions and services. The office in Sofia, Bulgaria was established in August 2017 and has over 300 empl...

    30 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Верига бензиностанции Петрол е най-голяматa търговска верига в България по брой обекти, като под бранда оперират 268 бензиностанции. Вери...

    19 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Veolia Group is the global leader in optimized resource management. With about 220 000 employees worldwide, the Group designs and provides water, waste and energy management solutions, that contribute to the sustainable development of communities and...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    UBB was established in 1992 through the merger of 22 Bulgarian regional commercial banks as the first and the largest in terms of scale consolidation project in the Bulgarian banking sector. Since 2017 the Bank has been part of the Belgian bank-assur...

    18 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ОББ е основана през 1992 г. посредством сливането на 22 български регионални търговски банки, което е първият и най-мащабен консолидационен...

    18 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    СЧЕТОВОДИТЕЛ Вече 32 години ние, Евромаркет Груп, сме най-голямата и успешнa българска компания за строителна и индустриална техника в ст...

    18 Nov 2024 Още...
  • Stand out and lead the way. ​​Define an industry. Forge the path to truly blockchain-based, deflationary, and limitless finance. Nexo is the world’s leading digital assets institution. The company’s mission is to maximize the value and utili...

    15 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Our client is a public company driven by a passion for design, technology and innovation. They are one of the most iconic audio-visual brands, striving to create experiences and push the boundaries of audio technology. Now their global team of Financ...

    13 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    WALLTOPIA е световният лидер в производството на изкуствени стени за катерене и съоръжения за aктивно забавление. От 1998 г. до днес имаме успеш...

    12 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Autism Today/ Аутизъм днес е сдружение от специалисти в областта на Приложния поведенчески aнализ, родители и публични личности. Мисията на ор...

    12 Nov 2024 Още...
  • icon 2,500 лв - 3,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Менпауър България - Вашият партньор в намирането на кариерни възможности! Търсим мотивиран и отговорен кандидат за наш клиент с дългого...

    11 Nov 2024 Още...
  • icon 2,500 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Менпауър България е световен лидер в управлението на Човешките ресурси, като създава и предоставя услуги, които дават възможност на кли...

    11 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Why Ingram Micro? Ingram Micro is a leading technology company for the global information technology ecosystem. With the ability to reach nearly 90% of the global population, we play a vital role in the worldwide IT sales channel, bringing products ...

    08 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    What will you do? · Monitor the business on an ongoing basis. · Participate and/or lead a broad range of assignments and in all phases of an audit engagement (planning, execution, reporting, follow up of audit issues). · Review the adequacy, ef...

    07 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    More than 70 years Elprom Heavy Industries has been a world leader in manufacturing of Transformers and Tap changers with own and innovative design. Would you want to contribute to the growth of a global partner in the energetics field? Is working fo...

    07 Nov 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Accountant

КАРГОТЕК БЪЛГАРИЯ EООД
location_on гр. София

icon 2,160 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Възможност за работа от вкъщи
  • Дистанционно интервю

Пълно описание


Cargotec’s (Nasdaq Helsinki: CGCBV) businesses Hiab and MacGregor enable smarter cargo flow for a better everyday with leading cargo handling solutions and services. The office in Sofia, Bulgaria was established in August 2017 and has over 300 employees now. Our teams provide world-class global business services in the areas of Finance, Human Resources, Indirect Procurement, Third Party Risk Management, Information Management and Master Data Management.

MacGregor is a leader in sustainable maritime cargo and load handling with a strong portfolio of products, services and solutions. Shipbuilders, shipowners and operators are able to optimise the lifetime profitability, safety, reliability and environmental sustainability of their operations by working in close cooperation with MacGregor.

Join us for a smarter and better everyday We, at Cargotec, are looking for an Accountant (Accounting and Reporting Analyst) for our MacGregor team who will be responsible for supporting selected processes and countries, which includes accounting for and coordination of month-end general ledger close, and preparation of balance sheet reconciliations. Along with that he participates in the financial reporting, operational activities and in process improvement projects.

The accountant acts as a primary point of contact for selected partners and/or processes. Depending on the complexity and scale of the company the accountant could be part of a small team with shared responsibilities or individually responsible for a whole company. The Accountant will have the end to end view of the accounting process and the financial statements as there is no segregation in the process.

Main tasks and responsibilities:



  • Accounting of daily operations and end-to-end accounting processes control
  • Ensure the completeness, accuracy and quality of the financial information
  • Daily communication with the local business partners
  • Deliver services in line with agreed controls and procedures
  • Review, follow-up and reconciliation of balance sheet accounts
  • Investigation and resolution of discrepancies, recognizing unusual events and working with Supervisor to resolve the case
  • Participate in transition activities
  • Support external / internal auditors and Global process owners.


What you’ll need to succeed: We are looking for a Professional who is a strong team player, has problem solving attitude, demonstrates analytical skills, good interpersonal and communication skills; taking initiative in a proactive manner to improve own and team work practices and has International mind-set. Ideally you have:

  • University Degree in Accounting, Finance or Economics
  • 2-4 years of relevant experience in finance operations
  • Experience with simple to complex query handling
  • Good MS-office skills, ERP knowledge required. SAP knowledge will be a strong advantage
  • Process knowledge on Record to Report
  • Proficiency of written and oral English required.


You will be part of: We offer you an opportunity to put your skills and experience into work and make an impact in our global organisation.

We provide you with opportunities for training and development of your technical (SAP, Hyperion, etc.) and professional capabilities.

You will work together with great and friendly colleagues from various backgrounds inspired by shared, ambitious goals in an atmosphere of trust and support.

In addition we also offer:

  • Attractive compensation package
  • Healthy work environment - company sponsored medical insurance program
  • Food vouchers
  • Work-life balance – 25 days paid vacation, company events
  • Transportation allowance
  • Performance-based bonuses
  • Hybrid work model. Option to work from anywhere within the borders of Bulgaria with visits to the office, located in Sofia, based on business requirements.


Interested to join? If you are excited about this opportunity, please submit your application and CV in English.

MacGregor is part of Cargotec

MacGregor is a leader in sustainable maritime cargo and load handling with a strong portfolio of products, services and solutions, all designed to perform with the sea. Cargotec's (Nasdaq Helsinki: CGCBV) sales in 2023 totalled approximately EUR 4.6 billion and it employs around 11,400 people.

Средна заплата за сектора


2,160 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

250 лв / месец

максимална

9,550 лв / месец

Мнения и оценки от служители


4.0
Добра
icon icon icon icon icon
4.2
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
4.1
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
3.6
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
3.8
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
4.3
icon icon icon icon icon
Колеги
3.8
icon icon icon icon icon
Стабилност
4.0
icon icon icon icon icon
Местоположение
3.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
4.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
3.0
icon icon icon icon icon
Управление

Счетоводител


Счетоводителите преглеждат и анализират финансовите отчети, бюджетите, финансовите доклади и бизнес плановете, за да проверяват за нередности, произтичащи от грешки или измами, и да предоставят финансови съвети на своите клиенти по въпроси като финансовото прогнозиране и анализа на риска. Те могат да извършват одит на финансови данни, да решават случаи на несъстоятелност, да изготвят данъчни декларации и да предоставят други данъчни консултации в съответствие с действащото законодателство.

Необходими основни умения

  • подготвяне на данъчни декларации
  • изчисляване на данък
  • извършване на операции по счетоводния баланс
  • тълкуване на финансов отчет
  • проверяване на счетоводна документация
  • подготвяне на финансов отчет

Необходими основни знания

  • процеси в счетоводния отдел
  • счетоводни правила
  • процеси във финансовия отдел
  • финансов отчет
  • откриване на измами
  • амортизация

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.