Работа Team Leader

193 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Customer Support Agent with Chinese - email and chat only Description About Us: Plus500 is a global fintech firm providing online trading services in contracts for difference, share dealing, futures trading and options on futures. The company has ...

    10 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    Customer Support Agent with Spanish and English - Late Shifts Description About Us: Plus500 is a global fintech firm providing online trading services in contracts for difference, share dealing, futures trading and options on futures. The company ...

    10 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    Customer Support Agent with English - emails and chat Mixed Shifts Description About Us: Plus500 is a global fintech firm providing online trading services in contracts for difference, share dealing, futures trading and options on futures. The com...

    10 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Customer Support Agent with French and English - emails and chat About Us: Plus500 is a global fintech firm providing online trading services in contracts for difference, share dealing, futures trading and options on futures. The company has subsid...

    07 Mar 2025 Още...
  • icon 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    Are you passionate about technology and looking to combine your technical expertise with your language skills? BAB Consult is looking for a Technical Support Specialist with German and English to join our client’s team – a leader in Software plat...

    11 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    About Us: The Sofia Balkan Palace Hotel, a prestigious and iconic hotel in the heart of Sofia, is seeking a passionate and experienced Front Office Shift Leader to join our dedicated team. As part of our commitment to delivering exceptional guest exp...

    26 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    About Us: The Sofia Balkan Palace Hotel, a prestigious and iconic hotel in the heart of Sofia, is seeking a passionate and experienced Front Office Shift Leader to join our dedicated team. As part of our commitment to delivering exceptional guest exp...

    28 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    **Job Overview: ** We are seeking a dynamic and visionary leader to join our team as a Co-Managing Director. In this role he accepts to manage and represent "VEAS Bulgaria EOOD” in compliance with the current State’s legislation, the court decis...

    30 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Join Dentaprime's Team as a Sales Representative in Varna! About Us: Founded in Bulgaria in 2006, Dentaprime has become the preferred destination for dental excellence, annually bringing smiles to over 10,000 patients. Our commitment to quality expa...

  • icon 4,080 лв - 4,980 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being friendly...

    11 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Vendor Relationship Expert We are DSK Bank, a proud member of OTP Group, a leading financial institution in CEE, leader in the Bulgarian banking sector. As member of our team you will be part of one of the largest banking groups in Bulgaria, which p...

    12 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    SP AUDIT ltd is a licensed intermediary for Bulgaria and abroad with license No 3009/22.04.2020 For our trusted client, leader on the Bulgarian market, we are looking for Digital Marketing Expert to join the team Your tasks/responsibilities: Plann...

    19 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    SP AUDIT ltd is a licensed intermediary for Bulgaria and abroad with license No 3009/22.04.2020 For our trusted client, leader on the Bulgarian market, we are looking for Digital Marketing Expert to join the team Your tasks/responsibilities: Plann...

    05 Feb 2025 Още...
  • Proxiad SEE is an IT Consulting and Software Development company, part of Proxiad Group France, with headquarters in Paris, over 25 years of industry experience, and 1300 + specialists. The Southeast Europe (SEE) branch employs 250+ professionals, op...

    16 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Zara Home is looking for a Deputy Manager in SERDIKA CENTER Are you passionate about interior design and team management? Do you want to be part of an innovative and dynamic brand? Join Zara Home as Deputy Manager and help create an inspiring enviro...

    05 Mar 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Customer Support Agent with Chinese - email and chat only

PLUS500
location_on гр. София

icon 2,160 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за студенти
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


Customer Support Agent with Chinese - email and chat only

Description

About Us:

Plus500 is a global fintech firm providing online trading services in contracts for difference, share dealing, futures trading and options on futures. The company has subsidiaries in the UK, Cyprus, Australia, Israel, Seychelles, Singapore, Bulgaria, Estonia, the United States and Japan. Plus500 Bulgaria is an integral part of the Plus500 global family, considered as the operations center of the group.

Our Sofia office, located in the modern Capital Fort Building, houses over 200 talented and passionate team members. We pride ourselves on providing one of the best office environments in Bulgaria, fostering a cozy, friendly, and supportive yet professional and stimulating international atmosphere.

What We’re Looking For:

We seek enthusiastic team players who are smart, curious, and self-driven, eager to contribute to a product used by thousands worldwide.

Job Responsibilities:

Provide information about our financial instruments and services.

Respond to customer requests regarding installation, registration, and software operations.

Offer support for technical, trading, and financial issues through email and chat.

Verify request details with customers.

Research and resolve queries to ensure complete customer satisfaction.

Follow up to ensure successful resolution of each case.

What We Offer:

Excellent opportunities for professional and personal development in a fast-growing company.

Comprehensive training programs.

Competitive remuneration package.

Outstanding working conditions.

A cooperative team environment.

A flexible hybrid work model: three days in the office and two days from home.

Our Recruitment Process:

CV Screening: We’ll review your resume to ensure it meets our job requirements.

Phone Conversation: If selected, you’ll have a friendly 15-minute call to discuss the role, shifts, your motivation, salary expectations, and availability.

Online Interview and Assignment: A 50-60 minute Zoom call with the Team Leader and Manager of Customer Success, including an interview and a critical thinking live test. Don’t worry, no preparation is needed for the test.

On-site Meeting: The final step is an on-site meeting in our Sofia office with the Head of Customer Support.

Join us and become a part of a vibrant team where your skills and passion can make a real impact!

How to Apply:

If you’re ready to take the next step in your career, we’d love to hear from you. Apply now and let's embark on this exciting journey together!

Requirements

  • Fluency in the Chinese language;
  • Fluency in the English language;
  • Good computer literacy;
  • Excellent typing skills;
  • Analytical and problem-solving skills;
  • Ability to prioritise tasks and work with minimal supervision;
  • Financial/Economic background or education will be considered as an advantage;
  • Customer service experience will be considered as an advantage;
Benefits:

Facilities - Gym, Video games, fully stocked kitchen, recreation area, standing desks, ping pong table, jago football table

Social events - End of the year party, summer teambuilding, annual team days, event calendar with many social gatherings

Goodies - Tickets to games of our sponsered teams, Digital food vouchers, Multisport and Coolfit card, Additional health insurance with dental care, 50% subsidized annual public transport card, bring a friend program, birthday gift

Средна заплата за сектора


2,160 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

850 лв / месец

максимална

13,050 лв / месец

Мнения и оценки от служители


4.4
Много добра
icon icon icon icon icon
4.3
icon icon icon icon icon
Общо усещане
3.2
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
4.4
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
4.2
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
5.0
icon icon icon icon icon
Колеги
3.6
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
4.4
icon icon icon icon icon
Местоположение
4.6
icon icon icon icon icon
Работна среда
4.8
icon icon icon icon icon
Стабилност
4.6
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
4.2
icon icon icon icon icon
Управление

Оператор, контактен център в реално време


Операторите в контактни центрове в реално време предоставят информация във връзка с отговори и запитвания на клиенти от всякакъв характер чрез онлайн платформи на уебсайтове и онлайн услуги за оказване на помощ в реално време. Те са на разположение за предоставяне на услуги чрез платформи за разговори и могат да разрешават запитвания от клиенти единствено посредством писмена комуникация.

Необходими основни умения

  • гарантиране на удовлетвореността на клиентите
  • намиране на решения на проблеми
  • извършване на няколко задачи едновременно
  • предлагане на алтернативни продукти и услуги на клиентите
  • разбиране на смисъла на писмени съобщения
  • писмено отговаряне на запитвания

Необходими основни знания

  • характеристики на продуктите
  • поверителност на информация
  • характеристики на услугите

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.