Работа Payroll Assistant в София
26 нови обяви за работа
-
Job Overview: We are seeking a detail-oriented HR and Payroll Specialist to handle our comprehensive HR functions while also performing payroll duties as required. This dynamic role involves maintaining accurate employee records, managing payroll pr...
-
В Walltopia вярваме, че успехът не идва случайно – той се изгражда с отдаденост, креативност и благодарение на хората, които го правят възмож...
-
СПЕЦИАЛИСТ ЛИЧЕН СЪСТАВ/ ТРУД И РАБОТНА ЗАПЛАТА "Билла България" ЕООД, част от REWE Group, е една от най-динамично развиващите се търговски ве...
-
2,300 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
HR Consultant специализра в сферата на човешките ресурси. Обявяваме свободни позиция за счетоводна кантора в района на ж.к. „Гео Милев“за „Сп...
-
2,330 лв / месец (нето) от работодател
Търсим Помощник ТРЗ за наш клиент – лидер в счетоводните услуги! За наш доверен клиент, утвърден лидер в счетоводните услуги, търсим мот...
-
For our client, we are looking for an experienced and motivated professional to take part on the challenging role of: PAYROLL MANAGER The Mission: To lead and manage the payroll team’s operations in a high-velocity and high-volume environment bas...
-
Специалист трз и личен състав
Първа Специализирана Акушеро-Гинекологична Болница За Активно Лечение Света София Еадгр. София
• Администриране на трудовата документация на служителите; Участва в изготвяне, сключване и прекратяване на всички трудови, гражданск...
-
Payroll Specialist Plus500 is a global fintech powerhouse, providing cutting-edge online trading services in contracts for difference (CFDs), share dealing, and futures trading. Listed on the London Stock Exchange and a constituent of the FTSE 250 i...
-
1,710 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
СПЕЦИАЛИСТ ТРЗ Талентика ЕООД е консултантска компания в сферата на търсене и подбор на кадри. Ние предоставяме на талантите най-добри...
-
2,170 лв - 3,180 лв / месец (нето) от работодател
DEKRA Arbeit Group, with its more than 120 locations throughout Europe, is one of the most successful and innovative organizations in the area of personnel services. It is part of the DEKRA SE holding company, headquartered in Stuttgart, Germany, and...
-
1,400 лв - 2,170 лв / месец (нето) от работодател
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
We are seeking a detail-oriented HR and Payroll Specialist to handle our comprehensive HR functions while also performing payroll duties as required. This dynamic role involves maintaining accurate employee records, managing payroll processes, and ensuring compliance with all relevant labor laws and regulations.
Responsibilities:
- Manage day-to-day HR operations including recruitment, onboarding, employee relations, and benefits administration.
- Process payroll in a timely and accurate manner using specialized payroll software.
- Liaise with external payroll providers to ensure proper processing and reporting.
- Maintain and update employee information in the HRIS system.
- Address employee queries related to compensation, benefits, and HR policies.
- Develop and implement HR policies in line with company objectives.
- Ensure compliance with all relevant labor laws and regulations.
- Bachelor’s degree in Economics or a related field.
- Minimum of 3 years of experience in HR and payroll functions.
- Proficiency in specialized payroll software.
- Excellent command of English.
- Strong organizational skills and attention to detail.
- Ability to handle confidential information with integrity.
- Solid understanding of labor laws and payroll regulations.
- Permanent employment contract with Lodis Invest
- Competitive compensation package.
- Standard working hours from Monday to Friday, 9 am to 5 pm.
- Meal vouchers worth 200 BGN per month.
- Comprehensive medical insurance.
- Partial financing for a multisport card.
- Social program benefits.
- Clear and transparent salary settlement reflecting the actual wages.
Средна заплата за сектора
2,020 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
4,600 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Отчетник, платежни ведомости
Отчетниците на платежни ведомости управляват справките за работното време и фишовете за заплата на служителите. Те проверяват дали информацията е точна. Отчетниците на платежни ведомости проверяват извънредния труд, отпуските по болест и годишните отпуски. Те разпределят фишовете за заплата.
Необходими основни умения
- проследяване на финансови трансакции
- преглеждане на бюджетите
- изчисляване на работните заплати
- извършване на финансови трансакции
- проверка на ведомости за заплати
- водене на платежна ведомост
Необходими основни знания
- математика
- видове пили
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.