Работа Customer Service Specialist
137 нови обяви за работа
-
Customer Support Specialist with English Добре дошли в LaDigue, компания, която не е просто работно място, а център за иновации и върхови постижения. Нашите мар...
-
1,600 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
В СЕЗАМ ОНЛАЙН ЕООД, търсим да назначим Специалист Обслужване на клиенти Какво ще правите: Обработка на клиентски запитвания, получени...
-
Customer support specialist with hungarian or slovak, or czech, or slovenian and english
Астреа Рикрутмънт Eоодгр. София
2,330 лв - 2,820 лв / месец (нето) от работодател
At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...
-
Служители обслужване на клиенти - 4,6 и 8 часа T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалт...
-
Ние от TTEC се гордеем с нашия екип от мотивирани и талантливи колеги и искаме да ти предложим възможност да придобиеш знания и опит в сфер...
-
We are growing! Our brand-new client is a leading tobacco company dedicated to providing exceptional products and services to their customers. We are seeking a motivated and skilled Customer Service Representative to join our dynamic team. Your ty...
-
Are you ready to take the next step in your career and achieve your next challenge? If your answer is YES - join the biggest employer in the CX (Customer Experience) industry in Bulgaria! As a Customer Support Representative with Czech and Slovak y...
-
Customer Delivery Specialist with German You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by: Opportunities to learn and build your career; Meaningful work in a stable and fast-paced company; Diversity of people, projects, and...
-
Do you love pets? Do you dream to Work from Anywhere in Bulgaria for the well-being of the animals? If your answer is YES - join the leader of the CX (Customer Experience) sector TELUS Digital Bulgaria! We are looking for an enthusiastic and advent...
-
Are you ready to take the next step in your career and to achieve your next challenge? If your answer is YES - join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS Digital Bulgaria! At Personio, Customer Success is more than one specific ...
-
Customer support representative for an innovative product with slovak and english
Астреа Рикрутмънт Eоодгр. София
2,560 лв - 3,090 лв / месец (нето) от работодател
At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...
-
Sutherland Bulgaria is looking for motivated International Customer Service Professionals to join our dynamic, multicultural team for our Spotify client. Spotify is a leading music streaming service provider, with over 422 million monthly active use...
-
At Concentrix, we’re not just filling positions; we're building a vibrant community of passionate individuals ready to rock the world of Customer Service! If you thrive in a lively environment and want to be part of an amazing journey supporting a ...
-
We are growing! Our client is a company that develop games in multiple platforms where millions of people from around the globe join together to imagine, create and play. Your typical day: As a representative of the brand, you will review lines of ...
-
We are growing! Our brand-new client is a leading tobacco company dedicated to providing exceptional products and services to their customers. We are seeking a motivated and skilled Customer Service Representative to join our dynamic team. Your ty...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Customer Support Specialist with English
Пълно описание
Добре дошли в LaDigue, компания, която не е просто работно място, а център за иновации и върхови постижения. Нашите марки успешно се продават в над 50 държави на 4 континента, включително САЩ и Австралия. Ние се гордеем с това, че предлагаме продукти с най-високо качество и широко пазарно покритие и търсим мотивиран и организиран графичен дизайнер, който да се присъедини към нашия екип.
В какво ще се състои работата ти:
Потвърждаване на поръчки по телефон;
Отговаряне на запитвания и въпроси на клиенти по e-mail, телефон, чат, Facebook / Instagram и др.;
Писмена комуникация с клиенти на английски език;
Работа със складов софтуер;
Друга административна офис работа свързана с позицията.
Нашите изисквания:
Много добри умения за работа с компютър;
Задължително отлично владеене на английски език - писмено (комуникация на английски с клиенти);
Добра дикция и приятен глас;
Прецизност и постоянство в работните процеси и обработката на документи;
Препоръчителен опит в онлайн търговията;
Владеене на Microsoft Word и Excel;
Силни организационни умения и работа в екип.
ВЪВ ВРЪЗКА С НАЕМАНЕТО ПО СХЕМА “МЛАДЕЖКА ЗАЕТОСТ” KАНДИДАТЪТ ТРЯБВА ДА ОТГОВАРЯ НА СЛЕДНИТЕ ИЗИСКВАНИЯ:
Да не е навършил 29 г.
Да не участва в никаква форма на обучение /редовна или задочна/.
Да не е обучаван по специалността чрез програми финансирани по ОП РЧР 2014-2020г.
Да не работи другаде под каквато и да е форма: /трудово, служебно правоотношение, да не осъществява стопанска дейност като търговец по смисъла на Търговския закон, включително и Еднолични търговци, да няма договори за управление и контрол с търговски дружества и доходи от извънтрудови правоотношения/. Да не е земеделски производител. Да не упражнява свободна професия.
Ти ли си допълненито, което търсим? Ако отговаряш на изискванията ни и смяташ, че си подходящият кандидат към нашия екип – не се колебай, изпрати ни своето CV!
Ладиг АД ви предлага:
В LaDigue ви предлагаме невероятна възможност да станете част от нашия екип. Като компания, която цени развитието и баланса между работа и личен живот, ние осигуряваме мотивираща и спокойна среда, която насърчава вашето професионално развитие. Ето някои от предимствата, които можете да очаквате:
Растеж и развитие: Достъп до обучения, workshops и менторски програми.
Редовни повишения на заплатата: Осигуряваме финансово израстване, докато напредвате в кариерата си.
Баланс между работа и личен живот: Приоритизираме вашия личен живот, като насърчаваме здравословен баланс между работа и личен живот и до 25 дни отпуск, започвайки от 20.
Тиймбилдинг: Насладете се на страхотните ни фирмени събирания.
Взаимопомощ: Присъединете се към талантлив екип, който цени сътрудничеството, споделянето на знания и отворената комуникация.
Вълнуващи проекти: Бъдете част от иновативни задачи, които разширяват вашите хоризонти и поддържат ангажираността ви.
Ако сте страстен, мотивиран и готов да издигнете кариерата си на нови висоти, LaDigue е мястото за вас. Присъединете се към нас и станете част от нашето вълнуващо пътешествие.
Средна заплата за сектора
1,630 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
32,850 лв / месец
Служител, запитвания от клиенти и информация
Служителите за запитвания от клиенти и информация разглеждат жалби и отговарят за поддържането на добри взаимоотношения между дадена организация и нейните клиенти. Те управляват данните по отношение на удовлетвореността на клиентите и ги съобщават.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- извършване на няколко задачи едновременно
- общуване с потребители
- управление на график за задачи
- управляване на конфликтите
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.