Работа Assistant Manager в София

27 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Office Manager, Executive assistant VM Finance Group is a Bulgarian economic group which manages a portfolio of 8 companies in various industries, including FMCG distribution, logistics, media, advertising and education. A high recognition for our i...

    06 Mar 2025 Още...
  • We work smart and we work hard. We are DevriX. About the Company DevriX is a team of 50 founded in 2010 in Sofia, recognized as a “Top 20 WordPress Agency” worldwide. After pioneering the “WordPress Retainers” business model back in 2015, we...

    07 Apr 2022 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Executive Office Assistant We are: Bulwork is the first IT recruitment agency in Bulgaria with 24 years of stable presence in the market. The company has established a reputation for delivering high-quality services to clients and candidates. We re...

    21 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Consultant - Project Management Office Sopra Steria Bulgaria is the service and competence centre of the Sopra Steria Group. The company integrates easily into partners' processes, acting as an organic extension of Sopra Steria Germany Industries. W...

    22 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Human Power BG е HR агенция, която предлага консултации и подбор на персонал за едни от най-добрите компании в България. ~~~ Във връзка с разраств...

    17 Apr 2025 Още...
  • icon 2,330 лв - 4,080 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Executive Assistant Balkantel Ltd. is an engineering company specializing in R&D, manufacturing and integration of technology in critical infrastructure. With over 30 years of engineering experience and in partnership with worldwide technology ...

    15 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Стаж Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    We are Walltopia, a global leader in manufacturing climbing walls and active entertainment products. Our success is not left to chance; it results from over 25 years of hard work, focused efforts, and a deep understanding of our products and industri...

    11 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Operational Procurement Specialist You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by: Opportunities to learn and build your career; Meaningful work in a stable and fast-paced company; Diversity of people, projects, and platf...

    11 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Our company is a global-scale gaming manufacturer with headquarters in Bulgaria and representative offices in Europe, Africa, Asia and North, Central and South America. The company’s focus is the development, production, sales and technical support...

    10 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Стаж Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ФЬОНИКС Фарма е част от PHOENIX Group - предпочитания партньор за лесен и директен достъп до здравни продукти и услуги в цяла Европа. В България...

    09 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Изисквания: Средно/Висше образование; Английски език - работно ниво; Компютърна грамотност – MS Office( добро владеение на Excel); Персонални к...

    09 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Технически сътрудник "Международна спедиция" DSV – Глобален транспорт и логистика. В DSV ще се присъедините към талантлив екип, който рабо...

    08 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    About WALLTOPIA WALLTOPIA is the world leader in the design and manufacturing of climbing walls, setting the global standard for innovation, quality, and safety in the industry. With over 25 years of experience, we have successfully completed more t...

    02 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Асистент към отдел Прогнозиране, снабдяване и контрол на доставките T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързо...

    01 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Project Management Specialist, Sofia Who we are – WE ARE: Leaders in innovation and a favorite brand of thousands of Bulgarians Different and we encourage diversity - this gives us invaluable advantages Flexible, operational and without barriers ...

    31 Mar 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Office Manager, Executive assistant

ВМ ФИНАНС ГРУП АД
location_on гр. София

icon 2,100 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Office Manager, Executive assistant

VM Finance Group is a Bulgarian economic group which manages a portfolio of 8 companies in various industries, including FMCG distribution, logistics, media, advertising and education. A high recognition for our impeccable business reputation, effective strategy and continuous improvement is the award “The most outstanding family business in CEE” we received in 2015 by the Vienna-based Bank Gutmann.

We provide an opportunity for career progression in a large business structure with more than 800 employees. We are a company where continuous improvement, creativity and new process creation are highly appreciated. Our company culture enhances professional development in a variety of sectors and recognizes performance and initiative. We believe our people are Group’s most valuable asset. We respect our colleagues and rely on their competences and expertise. We foster transparent relationships and we believe that when we establish mutual trust, we achieve the best results.

As a result of our rapid expansion and constant striving to be a market leader, we offer the experienced professionals who share this aspiration to join our team on the position:

Office Manager, Executive assistant

Sofia, Bulgaria

Responsibilities:

  • Manage the front desk/reception operations, acting as the first point of contact for guests, employees, candidates and vendors;
  • Perform general administrative tasks, including answering and directing phone calls, email correspondence, meeting minutes, mailings and deliveries, and coordinating meeting room calendars;
  • Keep the office clean, stocked and organized throughout kitchen, closet and conference room;
  • Support the company for the facilitation of meetings and business trips;
  • Oversee and order office supplies;
  • Manage repairs and maintenance of the office;
  • Assist in preparing reports and presentations;
  • Organize General Manager’s agenda;
  • Provide ad-hoc support to office and other staff members and departments as needed, including organizing internal events onsite and offsite.
Requirements:
  • University degree;
  • Relevant experience in an office setting, preferably in an administrative role;
  • Computer literacy: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, Outlook;
  • English – B2 (written and spoken);
  • Excellent communication, interpersonal skills and work ethics;
  • Strong organizational skills, ability to prioritize and comfortable working independently;
  • Problem solving skills under time pressure;
  • Highly motivated individual.
What you can expect:
  • Career development in large organization with companies from various business sectors;
  • Competitive remuneration and excellent working conditions;
  • Being part of a team with very broad range of competences and expertise.
  • Additional paid leave;
  • Additional healthcare insurance;
  • Food vouchers
If you recognize yourself in this role, send us your application.

The provision of personal data, enclosed in the application documents is voluntary and will be used solely for the purposes of evaluating job applicants. All applications will be considered as confidential. Only short-listed candidates will be contacted.

Средна заплата за сектора


2,100 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

350 лв / месец

максимална

6,200 лв / месец


icon icon icon icon icon

Изпълнителен секретар/изпълнителна секретарка


Изпълнителните секретари са висши административни специалисти, които работят с ръководители от най-високо ниво или в международни служби в различни сектори. Те организират срещи, подреждат и поддържат файлове, уреждат пътувания, обучават членовете на персонала, общуват на други езици и управляват ежедневните дейности на службата.

Необходими основни умения

  • писане на текстове въз основа на ключови думи
  • извършване на стопанско проучване
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • координиране на събития
  • организиране на пътувания на персонал
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.