Работа Търговски Асистент

68 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    „АНДИ БГ“ е компания с 30-годишен опит в проектирането, изграждането и поддръжката на системи за сигурност. Доказали сме се с над 15 000 изп...

    05 Sep 2025 Още...
  • icon 1,160 лв - 1,710 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Сфера на дейност - Бързооборотни хранителни стоки Да обработва ежедневната документация на фирмата. Да асистира в работата на мениджър...

    01 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Верига супермаркети "БОЛЕРО" търси Търговски сътрудник отдел продажби Отговорности: да осъществява срещи с настоящи и потенциални клю...

    29 Aug 2025 Още...
  • icon 1,710 лв / месец (нето) от работодател

    At Astrea Recruitment, we are committed to transforming the challenges of finding a new job into an inspiring path of change and support. With pride, we can say that we have been among the best in the recruitment field for 18 years. We believe that w...

    28 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    „Белла България” АД е най-големият производител на хранителни продукти в страната и водещ представител на индустрията в Югоизточна Ев...

    14 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Грация СК ЕООД е една от водещите фирми на българския пазар за дистрибуция и логистика на захарни изделия. Компанията е ексклузивен пред...

    06 Aug 2025 Още...
  • icon 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    „БОДУ СОД“ търси да назначи служител за позицията „Технически сътрудник“, с адрес гр. София. Описание: 1. Работно време съгласно КТ; 2. О...

    15 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    „Велмакс Лукс“ ЕООД е международна компания, ориентирана в областта на търговията с висококачествени продукти в редица страни на Евро...

    14 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Отчетник - фактурист Евротекс е утвърдена компания в сферата на оползотворяване на текстил и дрехи втора употреба с над 25 години опит. П...

    13 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    LEM – Life Energy Motion At LEM, we help our customers and society accelerate the transition to a sustainable future. Our global team of 1,700 professionals which spans over 15 countries is dedicated to converting technology potential into powerfu...

    09 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Thermo Fisher Scientific Inc. is the world leader in serving science, with annual revenue exceeding $40 billion. Our mission is to enable our customers to make the world healthier, cleaner, and safer. From advancing life sciences research and solving...

    07 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Фактурист-оператор Фирма за разносна търговия на хранителни стоки ПРОЛЕТ ЕООД гр.Пловдив,търси да назначи служител на длъжност фактури...

    02 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Location: Sofia, Sofia City Province, Bulgaria, Bulgaria Full-time Job On-Site Company Description: About Sutherland: Artificial Intelligence. Automation. Cloud engineering. Advanced analytics. For business leaders, these are key factors of success...

    02 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма Роси ЕООД търси да назначи "Касиер-фактурист" на трудов договор за своя шоурум в град Плевен. Задължения и отговорности: Отлични к...

    02 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Касиер/ка - фактурист/ка "Топпласт" ООД е търговска фирма, с предмет на дейност - Търговия на едро и дребно с ВиК / ОВИ материали и промишлен...

    02 Oct 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК – ВЪНШНОТЪРГОВСКИ ОТДЕЛ

АНДИ БГ ООД
location_on гр. Пловдив

icon 1,920 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


„АНДИ БГ“ е компания с 30-годишен опит в проектирането, изграждането и поддръжката на системи за сигурност. Доказали сме се с над 15 000 изпълнени проекта, включително обекти от национално значение. Гордеем се с екип от 240 служители и със своите дългогодишни клиенти и партньори.

За нас в „АНДИ“ истинската сигурност надхвърля физическите граници. Ние не просто изграждаме системи, а предоставяме спокойствие и безопасност.

Ако търсите работа в иновативна и високотехнологична среда, където ще развивате уменията си и ще работите с най-новите технологии в сферата на сигурността, Ви каним да станете част от нашия екип. Тук ще намерите стабилност, възможности за развитие и екип от професионалисти, които споделят обща цел – да превърнем сигурността в начин на мислене.

Вашите основни отговорности:

  • Комуникация с чуждестранни доставчици и партньори;
  • Изготвяне и обработка на търговски оферти, заявки и поръчки;
  • Координиране на доставки, логистика и срокове за изпълнение;
  • Изготвяне и поддържане на съпътстваща документация (инвойси, транспортни документи и др.);
  • Поддържане на актуална база данни с търговска и техническа информация;
  • Съдействие при подготвянето на вносни и износни документи;
  • Работа в екип с други отдели във връзка с технически изисквания и спецификации.
Какво очакваме от Вас:
  • Висше техническо или икономическо образование;
  • Много добро владеене на английски език – писмено и говоримо (втори език е предимство);
  • Опит в търговия или логистика ще бъде предимство;
  • Познания по електронни компоненти или системи за сигурност се считат за плюс;
  • Отлична компютърна грамотност – MS Office, работа с ERP системи е предимство;
  • Добра комуникация, организираност и умения за приоритизиране на задачи;
  • Умения за работа в екип и позитивна нагласа към нови предизвикателства.
Какво предлагаме:
  • Конкурентно възнаграждение – стартова заплата според Вашия опит и умения;
  • Ваучери за храна на стойност 200 лв. месечно;
  • Петдневна работна седмица – събота, неделя и официални празници са почивни дни;
  • 20 дни платен годишен отпуск;
  • Въвеждащо обучение и подкрепа в адаптацията;
  • Дългосрочна заетост и стабилна работна среда в утвърдена компания.
Кандидатстване:

Ако разпознавате себе си в тази позиция и искате да станете част от екипа ни, изпратете своето CV с актуален телефон и имейл.

Ще се свържем само с предварително одобрените кандидати.

„АНДИ БГ“ ООД обработва личните данни на кандидатите за работа въз основа на тяхното съгласие и единствено за целите на подбора. Повече информация ще откриете на сайта на „АНДИ БГ“ ООД.

Средна заплата за сектора


1,920 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

200 лв / месец

максимална

10,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Асистент, продажби


Асистентите в областта на продажбите изпълняват различни общи задачи по поддръжка, например съдействие за разработването на планове за продажба, управление на канцеларски дейности, проверка на фактури на клиенти и други счетоводни документи или записи, събиране на данни и изготвяне на доклади за други отдели на дружествата.

Необходими основни умения

  • извършване на стопанско проучване
  • обработване на пощенски пратки
  • извършване на рутинни офис дейности
  • извършване на чиновнически задължения

Необходими основни знания

  • счетоводни правила
  • продажбени дейности

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.