Работа Търговски Асистент
68 нови обяви за работа
-
„АНДИ БГ“ е компания с 30-годишен опит в проектирането, изграждането и поддръжката на системи за сигурност. Доказали сме се с над 15 000 изп...
-
1,160 лв - 1,710 лв / месец (нето) от работодател
Сфера на дейност - Бързооборотни хранителни стоки Да обработва ежедневната документация на фирмата. Да асистира в работата на мениджър...
-
Верига супермаркети "БОЛЕРО" търси Търговски сътрудник отдел продажби Отговорности: да осъществява срещи с настоящи и потенциални клю...
-
1,710 лв / месец (нето) от работодател
At Astrea Recruitment, we are committed to transforming the challenges of finding a new job into an inspiring path of change and support. With pride, we can say that we have been among the best in the recruitment field for 18 years. We believe that w...
-
„Белла България” АД е най-големият производител на хранителни продукти в страната и водещ представител на индустрията в Югоизточна Ев...
-
Грация СК ЕООД е една от водещите фирми на българския пазар за дистрибуция и логистика на захарни изделия. Компанията е ексклузивен пред...
-
2,000 лв / месец (нето) от работодател
„БОДУ СОД“ търси да назначи служител за позицията „Технически сътрудник“, с адрес гр. София. Описание: 1. Работно време съгласно КТ; 2. О...
-
„Велмакс Лукс“ ЕООД е международна компания, ориентирана в областта на търговията с висококачествени продукти в редица страни на Евро...
-
Отчетник - фактурист Евротекс е утвърдена компания в сферата на оползотворяване на текстил и дрехи втора употреба с над 25 години опит. П...
-
LEM – Life Energy Motion At LEM, we help our customers and society accelerate the transition to a sustainable future. Our global team of 1,700 professionals which spans over 15 countries is dedicated to converting technology potential into powerfu...
-
Thermo Fisher Scientific Inc. is the world leader in serving science, with annual revenue exceeding $40 billion. Our mission is to enable our customers to make the world healthier, cleaner, and safer. From advancing life sciences research and solving...
-
Фактурист-оператор Фирма за разносна търговия на хранителни стоки ПРОЛЕТ ЕООД гр.Пловдив,търси да назначи служител на длъжност фактури...
-
Location: Sofia, Sofia City Province, Bulgaria, Bulgaria Full-time Job On-Site Company Description: About Sutherland: Artificial Intelligence. Automation. Cloud engineering. Advanced analytics. For business leaders, these are key factors of success...
-
Фирма Роси ЕООД търси да назначи "Касиер-фактурист" на трудов договор за своя шоурум в град Плевен. Задължения и отговорности: Отлични к...
-
Касиер/ка - фактурист/ка "Топпласт" ООД е търговска фирма, с предмет на дейност - Търговия на едро и дребно с ВиК / ОВИ материали и промишлен...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
За нас в „АНДИ“ истинската сигурност надхвърля физическите граници. Ние не просто изграждаме системи, а предоставяме спокойствие и безопасност.
Ако търсите работа в иновативна и високотехнологична среда, където ще развивате уменията си и ще работите с най-новите технологии в сферата на сигурността, Ви каним да станете част от нашия екип. Тук ще намерите стабилност, възможности за развитие и екип от професионалисти, които споделят обща цел – да превърнем сигурността в начин на мислене.
Вашите основни отговорности:
- Комуникация с чуждестранни доставчици и партньори;
- Изготвяне и обработка на търговски оферти, заявки и поръчки;
- Координиране на доставки, логистика и срокове за изпълнение;
- Изготвяне и поддържане на съпътстваща документация (инвойси, транспортни документи и др.);
- Поддържане на актуална база данни с търговска и техническа информация;
- Съдействие при подготвянето на вносни и износни документи;
- Работа в екип с други отдели във връзка с технически изисквания и спецификации.
- Висше техническо или икономическо образование;
- Много добро владеене на английски език – писмено и говоримо (втори език е предимство);
- Опит в търговия или логистика ще бъде предимство;
- Познания по електронни компоненти или системи за сигурност се считат за плюс;
- Отлична компютърна грамотност – MS Office, работа с ERP системи е предимство;
- Добра комуникация, организираност и умения за приоритизиране на задачи;
- Умения за работа в екип и позитивна нагласа към нови предизвикателства.
- Конкурентно възнаграждение – стартова заплата според Вашия опит и умения;
- Ваучери за храна на стойност 200 лв. месечно;
- Петдневна работна седмица – събота, неделя и официални празници са почивни дни;
- 20 дни платен годишен отпуск;
- Въвеждащо обучение и подкрепа в адаптацията;
- Дългосрочна заетост и стабилна работна среда в утвърдена компания.
Ако разпознавате себе си в тази позиция и искате да станете част от екипа ни, изпратете своето CV с актуален телефон и имейл.
Ще се свържем само с предварително одобрените кандидати.
„АНДИ БГ“ ООД обработва личните данни на кандидатите за работа въз основа на тяхното съгласие и единствено за целите на подбора. Повече информация ще откриете на сайта на „АНДИ БГ“ ООД.
Средна заплата за сектора
1,920 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
200 лв / месец
10,000 лв / месец
Асистент, продажби
Асистентите в областта на продажбите изпълняват различни общи задачи по поддръжка, например съдействие за разработването на планове за продажба, управление на канцеларски дейности, проверка на фактури на клиенти и други счетоводни документи или записи, събиране на данни и изготвяне на доклади за други отдели на дружествата.
Необходими основни умения
- извършване на стопанско проучване
- обработване на пощенски пратки
- извършване на рутинни офис дейности
- извършване на чиновнически задължения
Необходими основни знания
- счетоводни правила
- продажбени дейности
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.