Работа Търговски Асистент

55 нови обяви за работа

Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

ТЪРГОВСКИ АСИСТЕНТ

САПИР БЪЛГАРИЯ EООД
location_on гр. София

icon 1,660 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


В "САПИР България" знаем, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.

Фирма "САПИР България" е водеща компания в продажбите на домакински уреди, домашни потреби, кухненски съдове и прибори за бита. Във връзка с разширяването на екипа търсим мотивирана и отговорна личност за позицията: "Регионален Мениджър Продажби - ЮЗ България"

ПРОФИЛ НА ПОЗИЦИЯТА:

  • Организира и координира процесите и проектите, за които отговаря
  • Поддържа връзка и комуникира активно с партньори, доставчици и клиенти
  • Съдейства и кооперира с останалите отдели в компанията
  • Участва в процесите по обработка и завеждане на фирмена документация, входяща и изходяща поща
  • Водене на справки и съставяне на доклади и отчети
  • Участва в изготвянето и проследяването на оферти към контрагенти и партньори
  • Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността.
ИЗИСКВАНИЯ:
  • Висше образование
  • Компютърна грамотност - MS Office и ERP системи
  • Владеенето на английски език се счита за предимство
  • Точност, прецизност, организираност
  • Способност за планиране и приоритизиране
  • Позитивно отношение към работата и работната среда
НИЕ ПРЕДЛАГАМЕ:
  • Интересна, предизвикателна и динамична работа
  • Коректност в трудовите отношения
  • Трудов договор и дългосрочна заетост
  • Развитие в успешна българска търговска компания
  • Предишен опит на подобна позиция би бил предимство, но не е задължителен
При интерес, моля, изпратете ни автобиография и актуална снимка.

Първоначалният подбор ще се извърши по документи, контакт ще установим само с одобрените кандидати.

САПИР България ЕООД, като администратор на лични данни поема отговорността да обработва личните Ви данни, като гарантира тяхната защита. Само предварително одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор. Информираме Ви, че имате право на достъп и право на коригиране на Вашите лични данни, както и право на заличаване.

Средна заплата за сектора


1,660 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

200 лв / месец

максимална

10,000 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.8
Средно добра
iconiconiconiconicon
3.1
iconiconiconiconicon
Баланс между работата и живота
2.7
iconiconiconiconicon
Заплата и Придобивки
2.2
iconiconiconiconicon
Кариера и възможност за развитие
3.8
iconiconiconiconicon
Колеги
2.3
iconiconiconiconicon
Култура и Ценности
3.0
iconiconiconiconicon
Местоположение
2.3
iconiconiconiconicon
Стабилност

Асистент, продажби


Асистентите в областта на продажбите изпълняват различни общи задачи по поддръжка, например съдействие за разработването на планове за продажба, управление на канцеларски дейности, проверка на фактури на клиенти и други счетоводни документи или записи, събиране на данни и изготвяне на доклади за други отдели на дружествата.

Необходими основни умения

  • извършване на стопанско проучване
  • обработване на пощенски пратки
  • извършване на рутинни офис дейности
  • извършване на чиновнически задължения

Необходими основни знания

  • счетоводни правила
  • продажбени дейности

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.