Работа Търговски Асистент в Пловдив
5 нови обяви за работа
-
Технически Асистент - Продажби Ще имате шанса да окaжете голямо влияние в развитието на бизнеса, в доставянето на емблематични напитки н...
-
„Велмакс Лукс“ ЕООД е международна компания, ориентирaна в областта на търговията с висококачествени продукти в редица страни на Европ...
-
1,240 лв - 1,320 лв / месец (нето) от работодател
Касиер фактурист Задължения: Работa с парични средства; Изготвяне на фактури; Издаване на касов бон; Приемане на разплащания с дебитни и...
-
Създаден преди 29 години, днес „Мистрал“ е национален дистрибутор нa пакетирани хранителни стоки и една от водещите организации в бързо...
-
1,240 лв - 1,320 лв / месец (нето) от работодател
Касиер фактурист Работно място: магaзин за тапети и профили Задължения: Работа с парични средства; Изготвяне на фактури; Издаване на ка...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Ще имате шанса да окaжете голямо влияние в развитието на бизнеса, в доставянето на емблематични напитки на нашите клиенти и потребители. Присъединявайки се към нас като Технически Асистент - Продажби, град Пловдив, вие ще имате възможност да се учите, ще изграждате отношения, ще разбирате нуждите на клиентите и ще действате бързо, за да постигате резултати. Разполагайки с информация в реално време чрез нашите дигитални инструменти, вие ще сте доверен партньор, който създава трайни отношения заедно с нашите клиенти.
Ключови отговорности:
Предоставя анализи и техническа поддръжка за всички дейности на отдел Продажби в съответната Търговска зона;
Осигурява на екип Продажби навременни и точни отчети за продажбите, пазарното представяне, търговско-маркетинговите промоции, клиентската база и др.;
Подкрепя екип Продажби при подготовката на презентации, скор-карти, месечни анализи на представянето и др.;
Осигурява навременна административна подкрепа на дейностите, касаещи съответната Търговска зона;
Следи и контролира правилния документооборот, свързан с пазарните дейности в съответната Търговска зона.
Нашият нов член в екипа трябва да има:
Задължителен опит с функционалностите на MS Excel (advanced)
Опит с MS Access и SAP се счита за предимство;
Висше образование в сферата на Икономика / Бизнес Администрация / Статистика;
Добро владеене на Английски език се счита за предимство;
Силни анализаторски умения;
Ориентираност към постигане на резултати, иновации и подобряване на процеси;
Работа в голям екип и желание за развитие.
Нашето предложение:
Ще имаш колега, който ще те запознае с бизнеса, ежедневието и територията по време на периода на обучение.
Ще ти предоставим ясни насоки за изпълнение на цели и най-добрите инструменти, така че ще можеш да проследяваш резултатите си, да разбираш напредъка си и да постигаш целите
Свобода за разгръщане на потенциала ти във водеща компания в една от най-стабилните сфери на бизнеса
Млад и динамичен екип от професионалисти;
За твоят нов екип:
Ние сме Coca-Cola Hellenic, бизнес, насочен към растеж в областта на потребителските стоки и стратегически партньор в бутилирането на The Coca-Cola Company. Ние бутилираме, разпространяваме и продаваме ненадминат асортимент от продукти на 29 пазара в Европа, Африка и Евразия. При това създаваме стойност за всички заинтересовани страни, подкрепяме социално-икономическия растеж и съдействаме за положително влияние на околната среда.
Ние сме екип от над 30 000 души, от над 70 националности, идващи от пет континента. Разнообразието на нашите пазари, от зрели икономики до нововъзникващи такива, предоставя широк спектър от привлекателни възможности за растеж. Грижим се за нашите таланти като предоставяме възможности за хора от всички функции и нива, както и от различни географски области, произходи и образование. Готови сме да рискуваме с хората, в които вярваме, дори и ако те нямат перфектния опит. Имаме вяра в това, какво всеки човек може да бъде.
И въпреки че имаме толкова много, с което можем да се гордеем, винаги оставаме смирени. Вярваме, че истинската магия се случва – за нас и за вас – когато ПОВЯРВАМЕ!
ПРИНАДЛЕЖНОСТ В КОКА-КОЛА ХЕЛЕНИК:
В Кока-Кола ХБК ние сме приобщаващ работодател, който се радва на многообразието. Това означава, че нашата среда осигурява равни възможности за всички, независимо от раса, цвят на кожата, религия, възраст, увреждане, сексуална ориентация или полова идентичност. Присъединете се към нас, за да създадем култура, в която всеки принадлежи и допринася за общия ни успех.
Средна заплата за сектора
1,770 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
200 лв / месец
4,950 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.