Работа Търговски Асистент във Варна

4 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние сме Орно АД – устойчиво растяща дистрибуторска компания в бързооборотния сектор, представител на премиум хранителни и нехранителн...

    01 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being ...

    01 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Accounts Payable & Receivable Accountant with English (US Company) *All interviews will be conducted remotely (online or by phone). Pontica Solutions is an award-winning outsourcing company that specializes in delivering innovative customer experie...

    25 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    **All interviews will be conducted remotely (online or by phone). Pontica Solutions is an award-winning outsourcing company that specializes in delivering innovative customer experience (CX) solutions to our global clients in diverse industries such...

    19 Mar 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Фактурист

ОРНО АД
location_on гр. Варна

icon 1,170 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Ние сме Орно АД – устойчиво растяща дистрибуторска компания в бързооборотния сектор, представител на премиум хранителни и нехранителни брандове. Отстояваме качеството на услугите и индивидуалността на решенията, които предлагаме на нашите партньори и клиенти. Споделяме убеждението, че в основата на всяка успешна компания стои амбициозен и сплотен екип от професионалисти и днес търсим ново попълнение за него на позицията „Оператор фактурист“

Твоите задължения и отговорности:

  • Обработка на клиентски заявки
  • Издаване и архивиране на търговски документи (фактури, стокови, кредитни, касови бонове и др.)
  • Въвеждане на информация и работа с ERP система
От теб очакваме:
  • Средно образование (висше икономическо образование ще се счита за предимство)
  • Познаване и умение за работа с търговски документи
  • Опит с ERP системи и/или складово-счетводни софтуери
  • Компютърна грамотност – отлични умения за работа с MS Office
  • Опит в търговската дейност ще се счита за предимство
Нашето предложение:
  • Професионално развитие в компания с доказано име
  • Дългосрочна заетост и коректни трудови отношения
  • Отлично възнаграждение и атрактивен пакет социални придобивки
  • Приятелска работна атмосфера сред специалисти с утвърден опит
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за подбор на персонал.

В случай, че твоята кандидатура бъде одобрена по документи, ще се свържем с теб.

Средна заплата за сектора


1,170 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

400 лв / месец

максимална

3,850 лв / месец


icon icon icon icon icon

Фактурист


Фактуристите изготвят кредитни известия, фактури и месечни извлечения за клиентите, като ги издават на клиентите с всички изисквани средства. Те актуализират клиентските досиета по целесъобразност.

Необходими основни умения

  • разпределяне на сметки
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • извършване на последващи действия във връзка с вземанията
  • използване на офис системи
  • попълване на формуляри

Необходими основни знания

  • процеси във финансовия отдел
  • финансов капацитет

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.