Работа Търговски Асистент
49 нови обяви за работа
-
1,500 лв - 1,550 лв / месец (нето) от работодател
ЕП Комерс ООД е фирма занимаваща се дистрибуцията на бързооборотни хранителни и нехранителни стоки. Работим за успеха на много водещи б...
-
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being ...
-
Who we are Sutherland is a global leader in digital transformation and world-class customer service. We are the driving force behind today's experiential giants – the companies best known for the transformative experiences they deliver, operating ...
-
Описание на длъжността: Издаване, приемане, проверка и осчетоводяване на първични счетоводни документи (приходни и разходни фактури); И...
-
Касиер/ка - фактурист/ка "Топпласт" ООД е търговска фирма, с предмет на дейност - Търговия на едро и дребно с ВиК / ОВИ материали и промишлен...
-
Accounts Payable & Receivable Accountant with English (US Company) *All interviews will be conducted remotely (online or by phone). Pontica Solutions is an award-winning outsourcing company that specializes in delivering innovative customer experie...
-
Балев Био ЕООД е вносител и дистрибутор на био храни и органични продукти от 2008 година. За своят екип фирмата търси да назначи: ФАКТУРИСТ...
-
**All interviews will be conducted remotely (online or by phone). Pontica Solutions is an award-winning outsourcing company that specializes in delivering innovative customer experience (CX) solutions to our global clients in diverse industries such...
-
Създаден преди 29 години, днес „Мистрал“ е национален дистрибутор на пакетирани хранителни стоки и една от водещите организации в бързо...
-
REF27313UWho we are Sutherland is a global leader in digital transformation and world-class customer service. We are the driving force behind today's experiential giants – the companies best known for the transformative experiences they deliver, o...
-
Фирма Роси ЕООД търси да назначи "Касиер-фактурист" на трудов договор за своя шоурум в град Кърджали. Задължения и отговорности: Отлични...
-
Who we are Sutherland is a global leader in digital transformation and world-class customer service. We are the driving force behind today's experiential giants – the companies best known for the transformative experiences they deliver, operating ...
-
Louis Dreyfus Company is a leading merchant and processor of agricultural goods. Our activities span the entire value chain from farm to fork, across a broad range of business lines, we leverage our global reach and extensive asset network to serve o...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Имаме офиси във Варна, Бургас, Стара Загора и Велико Търново
За офиса ни в град Бургас търсим да назначим Касиер-фактурист.
Държим на качествена дистрибуция, точност и коректност с нашите клиенти. Стараем се да изградим професионален екип фокусиран върху фирмените цели и стандарти. Влагаме време и усилия, за да развием и усъвършенстваме знанията и уменията на нашите служители. Мотивираме екипа си да постига изключителни резултати. Вярваме, че хората, които работят за нас са двигателя на нашия успех.
Отговорности за длъжността:
- Администрира продажбите и доставките в конкретния офис;
- Извършва касови операции;
- Работа с клиенти на място и по телефон;
- Изготвяне на текущи отчети и справки;
- Компютърна грамотност – много добри умения за работа с офис пакет – WORD и EXCEL;
- Опит в работата с първични счетоводни документи;
- Отговорно отношение към поставените задачи;
- Възможност за работа в напрегната и динамична среда;
- Опит на подобна позиция се счита за предимство;
- Комуникативна и приятна личност.
- Работа в утвърдена и развиваща се компания;
- Работа в предизвикателна и динамична среда с млад и амбициозен екип;
Първоначалния подбор ще се извърши по документи, ще се свържем с одобрените кандидати.
Изпратените от Вас данни са лични по смисъла на Закона за защита на личните данни и се предоставят доброволно и с изричното съгласие на всеки кандидат.
Средна заплата за сектора
1,500 лв ~ 1,550 лв / месец
Посочена от работодателя
400 лв / месец
3,850 лв / месец
Фактурист
Фактуристите изготвят кредитни известия, фактури и месечни извлечения за клиентите, като ги издават на клиентите с всички изисквани средства. Те актуализират клиентските досиета по целесъобразност.
Необходими основни умения
- разпределяне на сметки
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- извършване на последващи действия във връзка с вземанията
- използване на офис системи
- попълване на формуляри
Необходими основни знания
- процеси във финансовия отдел
- финансов капацитет
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.