САЛЕКС работа
23 резултата
-
2,468 лв / месец (нето) от работодател
-
3,058 лв / месец (нето) от работодател
-
2,249 лв / месец (нето) от работодател
-
1,862 лв / месец (нето) от работодател
-
1,870 лв / месец (нето) от работодател
-
1,707 лв / месец (нето) от работодател
-
1,719 лв / месец (нето) от работодател
-
2,468 лв / месец (нето) от работодател
-
1,661 лв / месец (нето) от работодател
-
1,861 лв / месец (нето) от работодател
-
1,619 лв / месец (нето) от работодател
-
2,367 лв / месец (нето) от работодател
-
1,917 лв / месец (нето) от работодател
-
1,769 лв / месец (нето) от работодател
-
2,800 лв - 3,500 лв / месец (нето) от работодател
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Специалист прием, подготовка и експедиция на стока
2,470 лв / месец
Пълно описание
САЛЕКС ООД е компания, лидер в сферата на търговия с материали за мебели, стартирала дейността си преди повече от 30 години. Фирмата притежава пет търговски центъра в страната – гр. Бургас, гр. София, гр. Пловдив, гр. Варна и гр. Русе, в които се предлага голямо разнообразие от плоскости на дървесна основа, кантове, кухненски аксесоари, плъзгащи системи, профили и др.
Във връзка с осъществяване на дейността, компанията се нуждае от енергията и мотивацията на професионалист за следната позиция:
СПЕЦИАЛИСТ ПРИЕМ, ПОДГОТОВКА И ЕКСПЕДИЦИЯ НА СТОКА
Като Специалист приемане, подготовка и експедиция на стоки, ти ще:
1. Организираш процесите по приемане и подготовка на стоките по ефективен и ефикасен начин;
2. Разпределяш подготовката на клиентски поръчки по направления;
3. Контролираш документалното и физическото съответствие на пристигащите и напускащи склада стоки;
4. Отразяваш в ERP системата движението на входящи и изходящи стоки в реално време;
5. Участваш в извършването на инвентаризации
Какво очакваме от теб:
1. Опит в приемането и предаването на стоки( минимум 2 години e предимство)
2. Висше или средно образование в сферата на икономиката;
3. Добри комуникативни и аналитични умения;
Ние предлагаме:
1. Фирмено обучение
2. Възможност за интересна и динамична работа в екип от професионалисти;
3. Стартово месечно брутно възнаграждение : 3180 лева (2360 лв. нетно възнаграждение след удръжки за СО и ДОД + 140 лв ваучери за храна); с актуализация с увеличаване на отработеното време във фирмата;
4. Постоянен трудов договор;
5. Пълни социални и здравни осигуровки;
Само одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Данните на кандидатите са лични и ще бъдат защитени по смисъла на ЗЗЛД.
Заплата
2,470 лв / месец
Посочена от работодателя
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.