Работа С Английски Език в София
560 нови обяви за работа
-
Top Skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...
-
Представител, специалист обслужване на клиенти с български език - пълен или непълен работен ден
Concentrixгр. София
Искате ли да разговаряте с клиенти на родния си език? Да отправяте запитвания и да се осведомявате за удовлетвореността на потребителит...
-
Старши експерт техническа поддръжка пос в отдел управление на процеси с карти и разплащания
Bulgarian Postbankгр. София
Пощенска банка има над 30-годишно успешно присъствие сред лидерите на банковия пазар в България и e третата по активи, модерна универсалн...
-
Специалист Управление на човешкия капитал, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи Различн...
-
НАЦИОНАЛЕН ТЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ Талентика ООД е българска консултантска компания в областта на човешките ресурси. Предоставяме раз...
-
2,250 лв - 3,180 лв / месец (нето) от работодател
Ние от Б.А.Б. Консулт ЕООД, лицензирана агенция за подбор и консултиране на персонал с регистрационен номер 3051 / 2020 г. Ви представяме вълну...
-
Поради разширяване на дейността си търсим още едно попълнение в екипа, имаме нужда от графичен дизайнер, който ще има следните задължени...
-
За наш клиент, водеща FMCG компания, търсим опитен и мотивиран Бизнес Партньор "Човешки ресурси". Основна цел на позицията: Бизнес партньо...
-
„ЕС ПИ ОДИТ“ ЕООД е лицензиран посредник за намиране на работа в България и чужбина. За наш клиент, лидер в сферата на изграждане на вид...
-
Специалист управленски информационни системи и бюджет, дирекция финанси, гр. софия
First Investment Bankгр. София
Специалист Управленски информационни системи и бюджет, Дирекция Финанси, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима м...
-
„ЕС ПИ ОДИТ“ ЕООД е лицензиран посредник за намиране на работа в България и чужбина. За наш клиент, лидер в сферата на изграждане на вид...
-
Експерт връзка с депозитни и транзакционни клиенти - частни български и международни компании
Bulgarian Postbankгр. София
Ние сме Пощенска банка, в която високо ценим и споделяме: Вдъхновяващо ЛИДЕРСТВО с непрекъснат стремеж към иновации; Доказана СТАБИЛНОС...
-
Мениджър връзки Премиум клиенти за София В Банка ДСК се стремим непрестанно да предоставяме най-доброто изживяване на нашите клиенти, к...
-
Ако сте опитен готвач с управленски умения и обичате динамичната среда, това е вашата възможност! Търсим Главен готвач - координатор, кой...
-
2,410 лв - 2,820 лв / месец (нето) от работодател
Административен Асистент – Продажби и Логистика Талентика ООД е консултантска компания в сферата на търсене и подбор на кадри. Ние пре...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Top Skills Recruitment търси да назначи Специалист ТРЗ за свой клиент - дружество за цялостни счетоводни, правни и данъчни услуги. Ако притежавате необходимите познания и умения, ние Ви каним да се присъедините към нашия екип.
Основни изисквания:
- Познания по основните трудови регулации – КТ, КСО, ЗЗО, ЗЗДФЛ;
- Професионален опит - предходен опит на същата или подобна позиция е задължителен;
- Работен опит със ТРЗ програмни продукти (СТИЛ), Word, Excel, Internet и други софтуери;
- Познания/ опит с електронно трудово досие;
- Владеенето на английски език ще бъде предимство при кандидатстване;
- Висше образование в областта - Труд и Работна заплата, Счетоводство, Финанси.
Основни задължения:
- Изготвяне и Aдминистриране на трудово-правни документи за персонала.
- Изготвяне на трудовите договори, допълнителните споразумения към тях, заповедите за освобождаване и трудовите книжки на служителите.
- Въвеждане на данни в специализиран програмен продукт „СТИЛ”, включително и в офиса на клиенти.
- Изчисляване на трудовите възнаграждения и осигуровки, изготвяне на ведомости за заплати, деклариране на данни, свързани с начисляването и плащането на осигуровки.
- Поддържане на трудовите досиета в изряден вид.
- Подаване на болнични листа.
- Своевременно изготвяне на справки и отчети (периодични и при поискване), изисквани от управителя на счетоводната къща или ръководството на клиентите.
- Своевременно изготвяне на справки, отчети и доклади, изисквани от ръководството или държавни институции (Инспекция по труда, НАП, НОИ, НСИ и др.)
- Обработка на графици и отчетни форми.
- Организиране спазването на разпоредбите на законодателството, свързано с трудовата медицина, безопасни и здравословни условия на труд и първоначални и периодични инструктажи на персонала.
Предлагаме:
- Конкурентно възнаграждение;
- Възможност за професионално развитие и обучение;
- Работа в утвърдена и стабилна компания;
- Приятелска и подкрепяща работна среда.
Ако проявявате интерес към позицията, не се колебайте да кандидатствате!
Лиценз за подбор на персонал за България, издаден от Министерството на труда: № 2399 / 15.11.2017.
Лиценз за администриране и защита на личните данни, издаден от Комисията за защита на личните данни: № 432025 / 23.10.2017.
Социални Придобивки
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- local_diningБезплатни Храна и Напитки
- timer_offГъвкаво Работно Време
- homeРабота от Вкъщи
- groupsПартита/Тиймбилдинг
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- sports_footballКарта за Спорт
- credit_cardБонусова Система
Средна заплата за сектора
1,920 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
4,600 лв / месец
Отчетник, платежни ведомости
Отчетниците на платежни ведомости управляват справките за работното време и фишовете за заплата на служителите. Те проверяват дали информацията е точна. Отчетниците на платежни ведомости проверяват извънредния труд, отпуските по болест и годишните отпуски. Те разпределят фишовете за заплата.
Необходими основни умения
- проследяване на финансови трансакции
- преглеждане на бюджетите
- изчисляване на работните заплати
- извършване на финансови трансакции
- проверка на ведомости за заплати
- водене на платежна ведомост
Необходими основни знания
- математика
- видове пили
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.