Работа С Английски Език в София

442 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ОЙРОШПЕД АД е първото българско дружество за спедиция и логистика, създадено след 1990 год. Групaта развива дейности свързани с международ...

    29 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    БИЗНЕС КООРДИНАТОР С АНГЛИЙСКИ ЕЗИК Вече 32 години ние, Евромаркет Груп, сме най-голямата и успешнa българска компания за строителна и ин...

    24 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Защо Ingram Micro? Бизнес на 6 континента. 24 000 служители в световен мащаб. 1300+ служители в България. 50 модерни офиса. 40+ години в сферата на техн...

    07 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    В Астреа Рикрутмънт сме ангажирани да превръщаме предизвикателствата при намиране на нова работа във вдъхновяващ път на промяна и подк...

    17 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    За наш клиент, търсим да назначим служител на позиция: Младши Инженер Качество с Английски език. Основни изисквания: Техническо образов...

    06 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Искаш да станеш част от екипа на голяма международна компания? За нас: Ние сме глобален дистрибутор на технологични продукти и услуги. Д...

    08 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Описание и изисквания: Фирма в сфератa на внос и търговия на хранителни стоки от Италия, търси да назначи на работа служител, който да изп...

    31 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Искате да станете част от екипа на голяма международна компания? За нас: Ние сме глобален дистрибутор на технологични продукти и услуги....

    24 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Искате да станете част от екипа на голяма международна компания? За нас: Ние сме глобален дистрибутор на технологични продукти и услуги....

    25 Oct 2024 Още...
  • icon 2,820 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Присъединете се към водеща глобална компания! С удоволствие съобщаваме, че нашият клиент, известна международна компания, търси амбици...

    24 Oct 2024 Още...
  • icon 2,330 лв - 3,180 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Привет, Ние сме една от най-бързо развиващите се агенции за подбор на персонал, която работи с едни от най-добрите работодатели в странат...

    21 Oct 2024 Още...
  • icon 3,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    От агенция за подбор на персонал БАБ Консулт ви предлагаме позиция в утвърдена международна компания. За един от нашите дългогодишни па...

    23 Oct 2024 Още...
  • icon 3,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    От агенция за подбор на персонал, БАБ Консулт, търсим мотивирани и квалифицирани професионалисти за наш клиент! Ако владееш отлично немс...

    30 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма НЕС-НОВИ ЕНЕРГИЙНИ СИСТЕМИ ООД e основана в гр. Шумен и е специализирaна в производството и търговията на изделия ползващи алтернат...

  • icon 3,180 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Възможност за работа за водеща глобална социална медийна компания! Нашият партньор, утвърдена международна компания, търси мотивиран Т...

    07 Nov 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК с английски език

ОЙРОШПЕД АД
location_on гр. София

icon 1,430 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


ОЙРОШПЕД АД е първото българско дружество за спедиция и логистика, създадено след 1990 год. Групaта развива дейности свързани с международен автомобилен транспорт, с приоритет групажни пратки, складова логистика и отдаване на складове и офис сгради под наем, въздушен и морски транспорт и спедиция, включително цели контейнери, митническо обслужване и складиране, куриерски услуги и вътрешен транспорт, информационни технологии (софтуерни и хардуерни решения за логистиката). Водещите ни ценности в работата са честност в отношенията, уважение към хората и доверие. Разчитаме на работата в екип и отговорността към всичко, което правим.

Търсим да назначим служител на позиция

ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК с английски език

Работно място: гр. София, бул. Христофор Колумб, 56 Основната роля на Техническия сътрудник е да подпомага дейността на спедиторите.

Вашите основни задачи ще бъдат:

  • да създавате товарителници и транспорти
  • да обработвате транспортни документи - ЧМР-та, товарни/разтоварни списъци и др.
  • да регистрирате клиенти и превозвачи
  • активно да комуникирате с колеги, клиенти и партньори във връзка с движението на пратките
  • да проследявате и разпределяте разходи и фактури на превозвачи.
Изискванията към вас са:
  • свободно да общувате на английски език – писмено и говоримо. Руски език е предимство
  • да имате много добра компютърна грамотност.
Познания в областта на спедиторските и логистичните услуги са допълнително предимство.

От Вас очакваме:

  • да сте коректни и отговорни към възложените задачи
  • да имате желание за работа и развитие
  • да работите със старание и внимание към детайлите
  • да имате добри организационни и комуникативни умения
  • да сте стабилна, позитивна и открита личност
  • да можете да работите в екип.
Защо да изберете нас? Предлагаме Ви:
  • постоянна и дългосрочна работа в престижна организация
  • трудов договор с пълен осигурителен доход
  • възможност за обучение и развитие
  • работно време 09:00 ч. - 18:00 ч. (понеделник - петък)
  • професионална и динамична среда
  • допълнително здравно осигуряване
  • 20 дни платен годишен отпуск
  • ваучери за храна
  • безплатни топли напитки, вода и плодове
  • възможност за карта Мултиспорт.
Ако представената професионална възможност представлява интерес за вас, можете да ни изпратите актуална автобиография и снимка, като посочвате референтния номер на длъжността. За интервю ще поканим кандидатите, които преминат първия етап на подбора по документи. Гарантираме пълна конфиденциалност на Вашата кандидатура. Предоставените данни, тяхната обработка и съхранение ще се извършва в пълно съответствие със Закона за защита на личните данни.

Средна заплата за сектора


1,430 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

4,300 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.4
Средно добра
icon icon icon icon icon
1.7
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.9
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.3
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
3.3
icon icon icon icon icon
Колеги
1.8
icon icon icon icon icon
Стабилност
2.1
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.3
icon icon icon icon icon
Местоположение

Отговорник по членството


Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.

Необходими основни умения

  • администриране на база данни за членството
  • извършване на рутинни офис дейности
  • използване на техники за комуникация
  • предоставяне на услуги, свързани с членството
  • създаване на професионална мрежа
  • управление на членска маса

Необходими основни знания

  • обслужване на клиенти
  • стратегии за продажби

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.