Работа Старши Администратор
111 нови обяви за работа
-
Фирма "Мирамар ЛТД" се занимава с проектиране и изграждане на басейни, Spa и Wellness центрове. Фокусирайки се на дизайна и качеството, а не на б...
-
Фирма "РОСИ" ЕООД се занимава с търговия на материали за производство на мебели. За развитие на своята дейност търси да назначи на трудов ...
-
2,700 лв / месец (нето) от работодател
Изисквания към кандидатите: Предишен опит на подобна позиция. Отлични компютърни познания, работа с МS Office, включително и такива за рабо...
-
1,470 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Предишен опит н...
-
Технически сътрудник, обработка и въвеждане на данни в "ПИМК" ООД. Основни изисквания: Много добро владеене на Excel; Способност за ефектив...
-
ДИ ЕС ХОУМ ООД е водеща компания в областта на търговията със строителни материали и системи. Във връзка с разширяване дейността на фирм...
-
СЖС България, филиал на Групата SGS S.A., със седалище в Женева/Швейцария, с предмет на дейност - контрол на количество и качество на стоки, се...
-
Административен асистент
Аджибадем Сити Клиник Университетска Многопрофилна Болница За Активно Лечение Eоодгр. София
Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...
-
1,160 лв / месец (нето) от работодател
Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Предишен опит н...
-
Фреш Кредит ЕООД търси да назначи ОФИС СЪТРУДНИК за гр.Севлиево Вашите отговорности: Обслужване на клиенти, консултиране относно предл...
-
“ДИМС-92” ЕООД е лидер в търговията с луксозни подаръци със собствена верига магазини в цялата страна , както и няколко онлайн - магазина....
-
1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
ПД Лусин Експрес е фирма работеща в сферата на управлението и поддръжката на административни и жилищни сгради. Във връзка с разширяване ...
-
"Автомагистрали-Черно море" АД гр. Шумен е частно акционерно дружество с 55 годишна история, традиции и изградени стандарти на качество в ...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще...
-
780 лв - 930 лв / месец (нето) от работодател
Фирма "НАД ДИЗАЙН" ЕООД предлага работа в производствен цех за мебели, находящ се в гр. Дупница на длъжност: "Технически сътрудник - общест...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ:
- Създаване и поддържане на бази данни, свързани с документацията на проектите
- Следене на падежи по договори и друга документация
- Изготвяне на различни типове документи - количествени и количествено-стойностни сметки, протоколи обр. 19, опис-сметки 22 и др.;
- Създаване и поддържане на бизнес взаимоотношения с нови и настоящи клиенти и партньори на фирмата
- Професионално консултиране на клиентите относно продуктите, предлагани от фирмата
- Изготвяне на оферти съгласно предварително уточнените изисквания на клиента
- Дефиниране, изготвяне и контрол върху плановете за изпълнение на проекта
- Изготвяне на справки и отчети за извършената дейност
- Средно или висше образование
- Отлична компютърна грамотност и познаване на MS Office
- Умения и потенциал за планиране, организиране и контрол на процеси
- Отлични комуникативност и умения за работа в екип
- Лоялност, висока отговорност, инициативност
- Последователност и стриктност при изпълненине на задачите
- Предишен опит със строителна документация ще се счита за предимство
- Постоянен трудов договор;
- Адекватно възнаграждение, базирано на активността и постиженията;
- Работа на пълен работен ден;
- Stress-free Friday, веднъж месечно;
- Приятна работна среда в позитивен екип, предизвикващ към развитие на личностни и професионални умения;
Вашата кандидатура ще бъде разгледана при спазване на пълна конфиденциалност и според изискванията на ЗЗЛД.
Средна заплата за сектора
1,330 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
4,300 лв / месец
Отговорник по членството
Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.
Необходими основни умения
- администриране на база данни за членството
- извършване на рутинни офис дейности
- използване на техники за комуникация
- предоставяне на услуги, свързани с членството
- създаване на професионална мрежа
- управление на членска маса
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- стратегии за продажби
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.