Работа в Нова Загора

6 нови обяви за работа

  • icon 1,500 лв - 1,900 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Основната дейност на Спиди е свързана с предлагането на куриерски и транспортни услуги от врата до врата с фирмен транспорт. За времето ...

    18 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    CITYCASH е прогресивно развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлага различни кредитни продукти, ...

    13 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "КРЕМЪК" ЕООД е в Топ 5 на най-големите фирми за физическа и техническа охрана в страната. Вече 32 години ние осигуряваме комплексна сигурн...

    12 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    „КРЕМЪК” ЕООД търси да назначи Охранители за Рудник-2. ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТА: Средно образование; Опит в сферата на охранителната д...

    07 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    "Ромпетрол България" обявява вакантни места за длъжност „Обслужващ бензиностанция“ за обекта ни, намиращи се в гр. Нова Загора, магистр...

    28 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    "Ромпетрол България" обявява вакантно място за длъжността "Касиер" за обекта ни, намиращ се в гр. Нова Загора, магистрала Тракия, 247-и км, м. ...

    12 Feb 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Офис Администратор

Speedy
location_on гр. Нова Загора

icon 1,500 лв ~ 1,900 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Основната дейност на Спиди е свързана с предлагането на куриерски и транспортни услуги от врата до врата с фирмен транспорт. За времето от основаването на фирмата до сега, Спиди се наложи като лидер на пазара за куриерски услуги в България и e предпочитан партньор и доставчик.

Компанията предлага свободна позиция за "Офис Администратор".

Описание:

  • Организира цялостната дейност по предаването и навременното приемане на пратки на/от клиенти в офиса;
  • Носи отговорност относно изготвените първични документи и парични средства, като следи за финансовата дисциплина в офиса;
  • Дава информация за предлаганите от фирмата услуги на клиенти;
  • Ежедневно въвежда данни от товарителници в специализиран софтуер на Компанията.
Изисквания:
  • Средно образование, висше е предимство;
  • Компютърна грамотност /MS office/;
  • Комуникативност;
  • Умения за работа с пари;
  • Умения за работа в екип;
  • Предишен опит, свързан с работа с клиенти или на подобна позиция е предимство.
Ако отговаряте на посочените изисквания и имате желание да се присъедините към нашия екип, моля кандидатствайте по обявата, като изпратите работна автобиография и актуална снимка.

Средна заплата за сектора


1,500 лв ~ 1,900 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.7
Средно добра
icon icon icon icon icon
2.1
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.3
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
1.8
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.1
icon icon icon icon icon
Колеги
2.4
icon icon icon icon icon
Местоположение
2.1
icon icon icon icon icon
Стабилност
1.7
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
1.2
icon icon icon icon icon
Общо усещане
1.3
icon icon icon icon icon
Работна среда
1.3
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.2
icon icon icon icon icon
Управление

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.