ХОУММАРТ работа
8 резултата
-
1,600 лв / месец (нето) от работодател
-
1,500 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
-
1,500 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
-
1,500 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
-
1,552 лв - 2,328 лв / месец (нето) от работодател
-
1,500 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
-
1,500 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
-
2,328 лв - 3,178 лв / месец (нето) от работодател
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Специалист Следпродажбено Обслужване
1,600 лв / месец
Пълно описание
За да осигурим още по-високи стандарти на предлаганите от на с услуги, търсим Специалист следпродажбено обслужване, който да спомага за успешното функциониране на нашите вътрешни процеси и да гарантира качеството на извършваните от нас услуги. Вашата роля ще бъде ключова за поддържането на удовлетвореността на клиентите и високото качество на обслужване.
Основни задължения на Специалист по следпродажбено обслужване:
- Поддържане и укрепване на връзките с клиентите, чрез отговор на запитвания и рекламации по професионален и своевременен начин.
- Проследяване на статуса на рекламации и заявки, за да се гарантира тяхното успешно реализиране
- Даване на информация за поддръжка, резервни части и инструкции за употреба
- Гарантиране на удовлетвореността на клиента
- Събиране на обратна връзка за подобрение на продуктите или услугите
- Комуникация с монтажните групи
- Постоянна връзка с търговския отдел и администрация
- Организиране на график за посещение на клиенти
- Комуникативност и ориентираност към клиента
- Технически познания (в зависимост от продукта)
- Организираност и умения за работа със CRM системи
- Работа в екип и умения за решаване на проблеми
- Организационни умения и управление на приоритетите
- Конкурентно възнаграждение
- Възможности за професионално развитие и обучение
- Работна среда, която цени новаторството и екипния дух
Заплата
1,600 лв / месец
Посочена от работодателя
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.