Работа Дипломиран Експерт Счетоводител в София
64 нови обяви за работа
-
Grove Global Consult е консултантска агенция и агенция за подбор на персонал, предоставяща стратегически консултантски услуги на частния бизнес ...
-
Tradu is a new multi-asset global trading platform and is part of the Stratos group of companies. Tradu, built by traders for traders, provides the most sophisticated traders with a serious platform that allows them to move easily between asset class...
-
Tradu is a new multi-asset global trading platform and is part of the Stratos group of companies. Tradu, built by traders for traders, provides the most sophisticated traders with a serious platform that allows them to move easily between asset class...
-
Internal Auditor DSK Bank is part of OTP Group – one of the leading banking groups in Central and Eastern Europe. As a leading financial institution in the Bulgarian banking sector DSK Bank offers great opportunities for pro-active and motivated ...
-
ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ работа в Комфортен офис София . Търсим счетоводител с добри административно финансово организационни и счетоводни ...
-
Empower Bulgaria Ltd. е утвърдена консултантска компания, специализирана в подбор на персонал, организационно развитие и HR партньорство. Работим ...
-
The Accountant role will be part of the Record to Report tower in the dormakaba business services for Europe responsible to perform activities within the scope of the dormakaba business services tower, flag inefficiencies and develop improvement oppo...
-
The Team Member will be part of the Record to Report tower in the new dormakaba business services for Europe. The role holder will be responsible to perform activities within the scope of the dormakaba business services tower, flag inefficiencies and...
-
Your Growth Starts Here G – Gain exposure to best-in-class practices in various areas of bank activities. O – Open doors to professional growth in internal audit, providing assurance and consulting services in a dynamic environment. We are lookin...
-
3,180 лв - 3,630 лв / месец (нето) от работодател
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being friendly ...
-
Хелти Барс ООД е иновативна, модерна и бързоразвиваща се компания, която се ръководи от мотото: "НАШАТА СТРАСТ Е ДА ПРАВИМ БАРОВЕ". Компан...
-
WALLTOPIA is the global leader in manufacturing artificial climbing walls and active entertainment attractions. Since 1998, we have successfully completed over 3,500 projects in 78 countries across 6 continents. As our business continues to grow and ...
-
1,550 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Accountant Sofia/office Competitive salary Nordic Recruitment & Consulting offers efficient IT and Cyber Security recruitment and business consulting in Bulgaria - and beyond. Having long experience in recruitment we value above all those things th...
-
Специалист Вътрешен одит, Дирекция Вътрешен одит, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи Р...
-
ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъства на бълга...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Основни задължения и отговорности на кандидата:
- Оперативно водене и приключване на счетоводната отчетност- осчетоводяване на първични и съставяне на вторични счетоводни документи
- Оформя документите, свързани с финансовата дейност
- Изготвяне на месечни и годишни оборотни ведомости
- Съставяне/проверка на амортизационен план за дълготрайните активи
- Отчитане и съставяне на ежемесечни справки на материалните запаси и следене на складовата наличност
- Анализ на обработваните данни и съставяне на справки и отчети за ръководството
- Анализ на паричните потоци (плащания, вземания и задължения)
- Съставя извлечения и справки от аналитичните сметки, изготвя оборотни ведомости и други балансови извлечения за ръководството
- Подготвя данни за статистическите отчети и формуляри и приключването на съответни отчетни периоди
- Съставя копия от счетоводни справки и документи, необходими на работниците и служителите или за предоставяне на съответните органи
- Изготвяне декларации по ЗДДС и VIES декларации
- Участва в процеса на годишно счетоводно приключване -ГДД по ЗКПО, изготвяне и представяне на Годишни Финансови Отчети /ОПР,Баланс,Паричен поток ,Собствен капитал и всички други приложения
- Упражнява вътрешнофинансов контрол в кръга на възложените му задачи за спазване на финансовата дисциплина в предприятието
- Консултации по счетоводни и данъчни въпроси
- Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността
- Кореспондира чрез ел. поща на български и/или английски език с определените контактни лица от клиентите на счетоводната къща, както и с НАП, НОИ и обслужващите банки
- Образование: висше икономическо, с образователно-квалификационна степен “магистър” или “бакалавър”
- Владеене на английски език на работно ниво
- нормативните актове в областта на счетоводството, финансовия, данъчния и осигурителния контрол
- реда и изискванията за извършване на инвентаризации, счетоводни засичания и операции
- нормативните изисквания за организацията на първичната отчетност и вида на необходимите първични документи
- компютърните и други автоматизирани системи за извършване на счетоводната дейност
- Компютърна грамотност – Excel, Word, Internet
- Познания в областта на нормативната уредба на счетоводството – Закон за счетоводството и Национални счетоводни стандарти
- Познания в областта на данъчното законодателство – ЗДДС, ЗКПО, ЗДДФЛ
- Познания в областта на трудовото и осигурителното законодателство – КТ, КСО, ЗЗО и приложимите подзаконови нормативни актове
- Практически опит в областта на счетоводството и ТРЗ - не е задължителен, но ще се счита за предимство
- Организираност и прецизност с внимание към детайлите
- Аналитично мислене
- Мотивираност за професионално разрешаване на казуси
- Конфиденциалност и лоялност
- Умения за работа в екип
- Дългосрочни трудови взаимоотношения на пълен работен ден с работно време от 9:00 до 17:30ч.
- Възможности за професионално развитие
- Благоприятна работна среда в позитивен екип от професионалисти
- Мотивиращо възнаграждение, съобразено с индивидуалните постижения
- Отпуск 20 – 25 работни дни годишно
- Обработка на данните със счетоводен продукт, с възможност за обмяна на информация по електронен път
Средна заплата за сектора
2,300 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
250 лв / месец
9,550 лв / месец
Счетоводител
Счетоводителите преглеждат и анализират финансовите отчети, бюджетите, финансовите доклади и бизнес плановете, за да проверяват за нередности, произтичащи от грешки или измами, и да предоставят финансови съвети на своите клиенти по въпроси като финансовото прогнозиране и анализа на риска. Те могат да извършват одит на финансови данни, да решават случаи на несъстоятелност, да изготвят данъчни декларации и да предоставят други данъчни консултации в съответствие с действащото законодателство.
Необходими основни умения
- подготвяне на данъчни декларации
- изчисляване на данък
- извършване на операции по счетоводния баланс
- тълкуване на финансов отчет
- проверяване на счетоводна документация
- подготвяне на финансов отчет
Необходими основни знания
- процеси в счетоводния отдел
- счетоводни правила
- процеси във финансовия отдел
- финансов отчет
- откриване на измами
- амортизация
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.