Работа Дипломиран Експерт Счетоводител в София

64 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Grove Global Consult е консултантска агенция и агенция за подбор на персонал, предоставяща стратегически консултантски услуги на частния бизнес ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Tradu is a new multi-asset global trading platform and is part of the Stratos group of companies. Tradu, built by traders for traders, provides the most sophisticated traders with a serious platform that allows them to move easily between asset class...

    30 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Tradu is a new multi-asset global trading platform and is part of the Stratos group of companies. Tradu, built by traders for traders, provides the most sophisticated traders with a serious platform that allows them to move easily between asset class...

    30 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Internal Auditor DSK Bank is part of OTP Group – one of the leading banking groups in Central and Eastern Europe. As a leading financial institution in the Bulgarian banking sector DSK Bank offers great opportunities for pro-active and motivated ...

    30 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ работа в Комфортен офис София . Търсим счетоводител с добри административно финансово организационни и счетоводни ...

    30 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Empower Bulgaria Ltd. е утвърдена консултантска компания, специализирана в подбор на персонал, организационно развитие и HR партньорство. Работим ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    The Accountant role will be part of the Record to Report tower in the dormakaba business services for Europe responsible to perform activities within the scope of the dormakaba business services tower, flag inefficiencies and develop improvement oppo...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    The Team Member will be part of the Record to Report tower in the new dormakaba business services for Europe. The role holder will be responsible to perform activities within the scope of the dormakaba business services tower, flag inefficiencies and...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Your Growth Starts Here G – Gain exposure to best-in-class practices in various areas of bank activities. O – Open doors to professional growth in internal audit, providing assurance and consulting services in a dynamic environment. We are lookin...

    26 Sep 2025 Още...
  • icon 3,180 лв - 3,630 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being friendly ...

    26 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Хелти Барс ООД е иновативна, модерна и бързоразвиваща се компания, която се ръководи от мотото: "НАШАТА СТРАСТ Е ДА ПРАВИМ БАРОВЕ". Компан...

    25 Sep 2025 Още...
  • Accountant

    Walltopia

    гр. София

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    WALLTOPIA is the global leader in manufacturing artificial climbing walls and active entertainment attractions. Since 1998, we have successfully completed over 3,500 projects in 78 countries across 6 continents. As our business continues to grow and ...

    23 Sep 2025 Още...
  • icon 1,550 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Accountant Sofia/office Competitive salary Nordic Recruitment & Consulting offers efficient IT and Cyber Security recruitment and business consulting in Bulgaria - and beyond. Having long experience in recruitment we value above all those things th...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Специалист Вътрешен одит, Дирекция Вътрешен одит, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи Р...

    23 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъства на бълга...

    19 Sep 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Счетоводител

icon 2,300 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


Grove Global Consult е консултантска агенция и агенция за подбор на персонал, предоставяща стратегически консултантски услуги на частния бизнес сектор по целия свят. Търсим Счетоводител , който да се присъедини към екипа на един от нашите клиенти.

Основни задължения и отговорности на кандидата:

  • Оперативно водене и приключване на счетоводната отчетност- осчетоводяване на първични и съставяне на вторични счетоводни документи
  • Оформя документите, свързани с финансовата дейност
  • Изготвяне на месечни и годишни оборотни ведомости
  • Съставяне/проверка на амортизационен план за дълготрайните активи
  • Отчитане и съставяне на ежемесечни справки на материалните запаси и следене на складовата наличност
  • Анализ на обработваните данни и съставяне на справки и отчети за ръководството
  • Анализ на паричните потоци (плащания, вземания и задължения)
  • Съставя извлечения и справки от аналитичните сметки, изготвя оборотни ведомости и други балансови извлечения за ръководството
  • Подготвя данни за статистическите отчети и формуляри и приключването на съответни отчетни периоди
  • Съставя копия от счетоводни справки и документи, необходими на работниците и служителите или за предоставяне на съответните органи
  • Изготвяне декларации по ЗДДС и VIES декларации
  • Участва в процеса на годишно счетоводно приключване -ГДД по ЗКПО, изготвяне и представяне на Годишни Финансови Отчети /ОПР,Баланс,Паричен поток ,Собствен капитал и всички други приложения
  • Упражнява вътрешнофинансов контрол в кръга на възложените му задачи за спазване на финансовата дисциплина в предприятието
  • Консултации по счетоводни и данъчни въпроси
  • Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността
  • Кореспондира чрез ел. поща на български и/или английски език с определените контактни лица от клиентите на счетоводната къща, както и с НАП, НОИ и обслужващите банки
Професионални изисквания към кандидата:
  • Образование: висше икономическо, с образователно-квалификационна степен “магистър” или “бакалавър”
  • Владеене на английски език на работно ниво
Кандидата трябва да е запознат с:
  • нормативните актове в областта на счетоводството, финансовия, данъчния и осигурителния контрол
  • реда и изискванията за извършване на инвентаризации, счетоводни засичания и операции
  • нормативните изисквания за организацията на първичната отчетност и вида на необходимите първични документи
  • компютърните и други автоматизирани системи за извършване на счетоводната дейност
Кандидата трябва да притежава:
  • Компютърна грамотност – Excel, Word, Internet
  • Познания в областта на нормативната уредба на счетоводството – Закон за счетоводството и Национални счетоводни стандарти
  • Познания в областта на данъчното законодателство – ЗДДС, ЗКПО, ЗДДФЛ
  • Познания в областта на трудовото и осигурителното законодателство – КТ, КСО, ЗЗО и приложимите подзаконови нормативни актове
  • Практически опит в областта на счетоводството и ТРЗ - не е задължителен, но ще се счита за предимство
Личностни изисквания към кандидата:
  • Организираност и прецизност с внимание към детайлите
  • Аналитично мислене
  • Мотивираност за професионално разрешаване на казуси
  • Конфиденциалност и лоялност
  • Умения за работа в екип
Нашият клиент предлага:
  • Дългосрочни трудови взаимоотношения на пълен работен ден с работно време от 9:00 до 17:30ч.
  • Възможности за професионално развитие
  • Благоприятна работна среда в позитивен екип от професионалисти
  • Мотивиращо възнаграждение, съобразено с индивидуалните постижения
  • Отпуск 20 – 25 работни дни годишно
  • Обработка на данните със счетоводен продукт, с възможност за обмяна на информация по електронен път
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените за интервю кандидати! Лиценз за наемане на работа издаден от Министерство на труда и социалната политика под № 3018 /30.04.2020г.

Средна заплата за сектора


2,300 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

250 лв / месец

максимална

9,550 лв / месец


icon icon icon icon icon

Счетоводител


Счетоводителите преглеждат и анализират финансовите отчети, бюджетите, финансовите доклади и бизнес плановете, за да проверяват за нередности, произтичащи от грешки или измами, и да предоставят финансови съвети на своите клиенти по въпроси като финансовото прогнозиране и анализа на риска. Те могат да извършват одит на финансови данни, да решават случаи на несъстоятелност, да изготвят данъчни декларации и да предоставят други данъчни консултации в съответствие с действащото законодателство.

Необходими основни умения

  • подготвяне на данъчни декларации
  • изчисляване на данък
  • извършване на операции по счетоводния баланс
  • тълкуване на финансов отчет
  • проверяване на счетоводна документация
  • подготвяне на финансов отчет

Необходими основни знания

  • процеси в счетоводния отдел
  • счетоводни правила
  • процеси във финансовия отдел
  • финансов отчет
  • откриване на измами
  • амортизация

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.