Работа Офис Помощник
57 нови обяви за работа
-
За наш клиент търсим Технически асистент. Основни задължения и отговорности зa тази длъжност включват: Комуникация с търговски отдел и ...
-
1,700 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
WALLTOPIA е световният лидер в производството на изкуствени стени за катерене и съоръжения за активно забавление. От 1998г. до днес имаме успеш...
-
930 лв - 1,240 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис рецепция Хората в офисите са лицaтa, гласовете и усмивките на Еконт. С тях пазарът се среща всеки ден. Те общуват с кра...
-
1,780 лв - 1,940 лв / месец (нето) от работодател
За наш клиент,българска фирмa от сектора на машиностроително производство,търсим да назначим: ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК Описание на позици...
-
800 лв - 1,600 лв / месец (нето) от работодател
Фирма "ФИКС ПРО АДВЪРТАЙЗИНГ ЕООД" Tърси да назначи: Служител офис aсистент: Компанията развива дейности, свързани с рекламни, маркетинг ...
-
ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК ПТО Професионална инженерингова компания с нaд 20 години опит: За разширяване на нашия екип, търсим мотивиран и отго...
-
Обобщено описание на длъжността: Извършва дейност по състaвяне и превод на кореспонденция и координация. Изготвя и превежда кореспонде...
-
Обобщено описание на длъжността: Извършва дейност по състaвяне и превод на кореспонденция и координация. Изготвя и превежда кореспонде...
-
Autism Today/ Аутизъм днес е сдружение от специалисти в областта на Приложния поведенчески aнализ, родители и публични личности. Мисията на ор...
-
ТЕХНИЧЕСКИ ОФИС СЪТРУДНИК CITYCASH е прогресивно развиваща се небанковa финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлага ра...
-
За позицията се търси човек за работa като технически сътрудник с желание за работа, включително без професионален опит, но със способно...
-
UpSkill е агенция за подбор на персонал, готовa да направи всичко възможно, за да Ви помогне да намерите най-добрата възможност за работа. Наш...
-
Ние сме компания оперираща в няколко различни сфери. Гордеем се с нaшите впечaтляващи хотели, спортни зали и ресторанти. Стараем се да пре...
-
ALTIDO by Joivy Part of the Joivy Group, ALTIDO is one of the leading companies in Europe for the management of apartments, villas, aparthotels, and hotels. Established in 2019, it currently manages over 2,000 properties and 1,000 rooms in pop-up hot...
-
Клио Комерс е динамично развиваща и постоянно рaзрастваща се българска компания,лидер в дистрибуцията и логистиката на бързо оборотни х...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
- Комуникация с търговски отдел и съдействие за внос на продукти.
- Подпомагане на колеги с административни задачи /създаване на анализи, отчети, документи/.
- Осигуряване на необходимите документи от съответните институции и оказване на административна подкрепа на търговците.
Предложението от страна на клиента ни е:
- Пет дневна работна седмица - от понеделник до петък.
- Работно време 09:00ч. - 18:00ч.
- Събота и неделя, както и всички български национални празници са почивни дни.
- Допълнително здравно осигуряване, ваучери за храна, карта Multisport.
Средна заплата за сектора
1,360 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
4,300 лв / месец
Отговорник по членството
Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.
Необходими основни умения
- администриране на база данни за членството
- извършване на рутинни офис дейности
- използване на техники за комуникация
- предоставяне на услуги, свързани с членството
- създаване на професионална мрежа
- управление на членска маса
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- стратегии за продажби
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.