Работа Офис Помощник
104 нови обяви за работа
-
Търсим организиран и мотивиран Технически сътрудник, който да се присъедини към нашия динамичен екип. Подходящият кандидат ще притежав...
-
В Еконт сме убедени, че животът може да е лесен, стига всичко да бъде павилно вписано, подредено и проверено. Търсим специалист обработка ...
-
2,330 лв / месец (нето) от работодател
Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Предишен опит н...
-
Офис сътрудник/Офис секретар Във връзка с разширяването на дейността си, фирма занимаваща се с търговия на земеделска продукция и торов...
-
Top skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...
-
Сътрудничи на Директора Производство при водене на коресподенция и изпълнение на административни задължения. Изисквания: Образование...
-
Във връзка с разрастване на дейността и разширяване на екипа ни, търсим да назначим служител на длъжност: Технически сътрудник в отдел „...
-
Фреш Кредит ЕООД търси да назначи ОФИС СЪТРУДНИК за гр.Айтос Вашите отговорности: Обслужване на клиенти, консултиране относно предлага...
-
Офис администратор международни пратки Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединя...
-
АЙГЕР ИНЖЕНЕРИНГ ООД е семейна компания производител на нестандартно оборудване за клиенти от цял свят. Ние работим с нагласата “ Поло...
-
Мебелна фирма ЕТ''МАХАГОН" търси да назначи служител за работа в офис. Ние предлагаме: постоянна работа с трудов договор и пълни осигуро...
-
780 лв - 1,160 лв / месец (нето) от работодател
Технически сътрудник Мебелна фирма ЕТ''МАХАГОН" търси да назначи служител за работа в офис. Ние предлагаме: постоянна работа с трудов до...
-
ТТ Маркет търси да назначи технически сътрудник. ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН опит предишен опит в заприхождаване на стоки, фактуриране, работа с докум...
-
Основни характеристики: Административно обслужване на пациенти в амбулатория и болничен стационар Комуникация с пациенти по телефона ...
-
1,010 лв - 1,160 лв / месец (нето) от работодател
Фирма "Агрошанс Комерс" ЕООД, гр. Карнобат, търси да назначи служител на длъжност Технически сътрудник, GPS системи. Длъжностни задължения...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Отговорности:
- Организиране и координиране на административни задачи и офиса.
- Подготовка, съхранение и управление на документация.
- Поддръжка на ефективна комуникация и кореспонденция с клиенти, партньори и вътрешни екипи.
- Участие в подготовката на отчети.
- Поддържане на база данни и архивиране на документи.
- Висше или средно образование в свързана област е предимство.
- Предишен опит на подобна позиция ще се счита за предимство.
- Отлични организационни и комуникативни умения.
- Умение за работа с офис приложения (MS Office, много добро работа с Excel).
- Внимание към детайла и умение за работа в динамична среда.
- Способност за управление на времето и приоритизиране на задачи.
- Конкурентно възнаграждение.
- Възможности за професионално развитие и обучение.
- Работа в мотивиран и иновативен екип.
- Допълнителен пакет от социални придобивки.
Средна заплата за сектора
1,320 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
4,300 лв / месец
Отговорник по членството
Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.
Необходими основни умения
- администриране на база данни за членството
- извършване на рутинни офис дейности
- използване на техники за комуникация
- предоставяне на услуги, свързани с членството
- създаване на професионална мрежа
- управление на членска маса
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- стратегии за продажби
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.