Работа Офис Помощник

104 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Търсим организиран и мотивиран Технически сътрудник, който да се присъедини към нашия динамичен екип. Подходящият кандидат ще притежав...

    18 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Временна / Сезонна работа

    В Еконт сме убедени, че животът може да е лесен, стига всичко да бъде павилно вписано, подредено и проверено. Търсим специалист обработка ...

    17 Feb 2025 Още...
  • icon 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Предишен опит н...

    17 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Офис сътрудник/Офис секретар Във връзка с разширяването на дейността си, фирма занимаваща се с търговия на земеделска продукция и торов...

    17 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Top skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...

    17 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Сътрудничи на Директора Производство при водене на коресподенция и изпълнение на административни задължения. Изисквания: Образование...

    14 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Във връзка с разрастване на дейността и разширяване на екипа ни, търсим да назначим служител на длъжност: Технически сътрудник в отдел „...

    14 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Фреш Кредит ЕООД търси да назначи ОФИС СЪТРУДНИК за гр.Айтос Вашите отговорности: Обслужване на клиенти, консултиране относно предлага...

    14 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Офис администратор международни пратки Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединя...

    13 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    АЙГЕР ИНЖЕНЕРИНГ ООД е семейна компания производител на нестандартно оборудване за клиенти от цял свят. Ние работим с нагласата “ Поло...

    13 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Мебелна фирма ЕТ''МАХАГОН" търси да назначи служител за работа в офис. Ние предлагаме: постоянна работа с трудов договор и пълни осигуро...

  • icon 780 лв - 1,160 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Технически сътрудник Мебелна фирма ЕТ''МАХАГОН" търси да назначи служител за работа в офис. Ние предлагаме: постоянна работа с трудов до...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ТТ Маркет търси да назначи технически сътрудник. ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН опит предишен опит в заприхождаване на стоки, фактуриране, работа с докум...

    11 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Основни характеристики: Административно обслужване на пациенти в амбулатория и болничен стационар Комуникация с пациенти по телефона ...

  • icon 1,010 лв - 1,160 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Фирма "Агрошанс Комерс" ЕООД, гр. Карнобат, търси да назначи служител на длъжност Технически сътрудник, GPS системи. Длъжностни задължения...

    10 Feb 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Технически сътрудник

ПИК СОД EООД
location_on гр. Стара Загора

icon 1,320 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Търсим организиран и мотивиран Технически сътрудник, който да се присъедини към нашия динамичен екип. Подходящият кандидат ще притежава отлични комуникативни умения и внимание към детайла, като ще играе ключова роля в подпомагането на ежедневните операции на фирмата.

Отговорности:

  • Организиране и координиране на административни задачи и офиса.
  • Подготовка, съхранение и управление на документация.
  • Поддръжка на ефективна комуникация и кореспонденция с клиенти, партньори и вътрешни екипи.
  • Участие в подготовката на отчети.
  • Поддържане на база данни и архивиране на документи.
Изисквания и квалификации:
  • Висше или средно образование в свързана област е предимство.
  • Предишен опит на подобна позиция ще се счита за предимство.
  • Отлични организационни и комуникативни умения.
  • Умение за работа с офис приложения (MS Office, много добро работа с Excel).
  • Внимание към детайла и умение за работа в динамична среда.
  • Способност за управление на времето и приоритизиране на задачи.
Какво предлагаме:
  • Конкурентно възнаграждение.
  • Възможности за професионално развитие и обучение.
  • Работа в мотивиран и иновативен екип.
  • Допълнителен пакет от социални придобивки.
Ако смятате, че сте подходящ за тази роля, моля, изпратете ни вашето CV и мотивационно писмо. Ще се радваме да разгледаме вашата кандидатура!

Средна заплата за сектора


1,320 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

4,300 лв / месец


icon icon icon icon icon

Отговорник по членството


Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.

Необходими основни умения

  • администриране на база данни за членството
  • извършване на рутинни офис дейности
  • използване на техники за комуникация
  • предоставяне на услуги, свързани с членството
  • създаване на професионална мрежа
  • управление на членска маса

Необходими основни знания

  • обслужване на клиенти
  • стратегии за продажби

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.