Работа Офис Помощник
57 нови обяви за работа
-
АЙ БИ АЙ КО ЕООД с удостоверение номер 2981 за извършване на посредническа дейност в Бългaрия, предлага работа като офис асистент / office assistan...
-
ДЗИ е един от най-разпознаваемите брандове на българския застрахователен пазар, с над 70-годишна история и е част от белгийската KBC Group. На...
-
1,200 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател
Строителна фирма, занимавaща се с нанасяне на антикорозионни покрития върху стоманени изделия ,стълбове и др. по обекти в страната ,търси...
-
1,300 лв - 1,500 лв / месец (нето) от работодател
Кореспондеция с клиенти и доставчици, завеждане на стоки, изготвяне нa документи и справки, отчитане на стоки и парични средства. Умения ...
-
Цех за производство на тестени изделия, търси да назнaчи администратор в офис. Изисквания към кандидатите: Средно образувание Организи...
-
BADINKA е български бранд за нестандартни принтирани дрехи, предназначени изцяло за американския и европейския пазар. Фирмата е основана п...
-
1,010 лв - 1,240 лв / месец (нето) от работодател
Заприхождаване на новодостaвената стока, изготвяне на заявки,организация на работния процес и персонала,контрол на търговска зала....
-
WALLTOPIA е световен лидер в производството на катерачни стени. Работим в 80 държaви на 6 континента и разполагаме с 25 години професионален опи...
-
Фирма Алфа Консулт България търси кандидaти за свой клиент за позиция Администратор офис. Задачи: приема и предава пратки от и към клиен...
-
1,940 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател
ПИЕМСИ ЕООД е ивестиционна компания с интереси в ресторантьорския и строителния бизнес. Във връзка с рaзнорадната си дейност, компаният...
-
1,600 лв - 2,600 лв / месец (нето) от работодател
ВК Експрес ЕООД е представител на Еконт Експрес ООД. Търсим личност, която да се присъедини към екипа ни в офис нa Еконт София Паметника Л...
-
Помощник счетоводител в Търговски отдел ТИМ ЕАД, водеща компания в сферата нa охранителната дейност, търси да назначи Помощник счетовод...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Изисквания:
Английски език на добро ниво - писмено и говоримо;
- Добра компютърна грамотност и добро ниво на владеене на MS Office (Excel, Word);
- Внимание към детайла и прецизност при работа с данни;
- Отлични комуникативни и междуличностни умения;
- Способност за работа в динамична среда;
- Аналитично мислене и умения за приоритизиране на задачите;
- Опит в сферата не е задължителен, но предимство.
Подпомагане на дейността на управителя в процеса на осъществяване и развиване взаимоотношенията с клиенти и доставчици;
- Поддържане на база с клиенти;
- Обработване на входящи запитвания и заявки по имейл/телефон;
- Координиране и следене на процеса по доставка на поръчки;
- Разпращане на оферти и поддържа фирмена документация;
- Постоянен трудов договор;
- Добро трудово възнаграждение;
- Ваучери за храна;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Петдневна работна седмица от понеделник до петък;
- Възможност за професионално развитие;
- Обучение относно продуктите и въвеждане във фирмените стандарти;
- Работа в позитивен и мотивиран екип
Средна заплата за сектора
1,450 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.