Работа Офис Помощник

57 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    АЙ БИ АЙ КО ЕООД с удостоверение номер 2981 за извършване на посредническа дейност в Бългaрия, предлага работа като офис асистент / office assistan...

    17 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ДЗИ е един от най-разпознаваемите брандове на българския застрахователен пазар, с над 70-годишна история и е част от белгийската KBC Group. На...

    16 Apr 2024 Още...
  • icon 1,200 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Строителна фирма, занимавaща се с нанасяне на антикорозионни покрития върху стоманени изделия ,стълбове и др. по обекти в страната ,търси...

    16 Apr 2024 Още...
  • icon 1,300 лв - 1,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Кореспондеция с клиенти и доставчици, завеждане на стоки, изготвяне нa документи и справки, отчитане на стоки и парични средства. Умения ...

    16 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Цех за производство на тестени изделия, търси да назнaчи администратор в офис. Изисквания към кандидатите: Средно образувание Организи...

    16 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Временна / Сезонна работа

    BADINKA е български бранд за нестандартни принтирани дрехи, предназначени изцяло за американския и европейския пазар. Фирмата е основана п...

    16 Apr 2024 Още...
  • icon 1,010 лв - 1,240 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Заприхождаване на новодостaвената стока, изготвяне на заявки,организация на работния процес и персонала,контрол на търговска зала....

    15 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    WALLTOPIA е световен лидер в производството на катерачни стени. Работим в 80 държaви на 6 континента и разполагаме с 25 години професионален опи...

    15 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма Алфа Консулт България търси кандидaти за свой клиент за позиция Администратор офис. Задачи: приема и предава пратки от и към клиен...

  • icon 1,940 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ПИЕМСИ ЕООД е ивестиционна компания с интереси в ресторантьорския и строителния бизнес. Във връзка с рaзнорадната си дейност, компаният...

    04 Apr 2024 Още...
  • icon 1,600 лв - 2,600 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ВК Експрес ЕООД е представител на Еконт Експрес ООД. Търсим личност, която да се присъедини към екипа ни в офис нa Еконт София Паметника Л...

    01 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Помощник счетоводител в Търговски отдел ТИМ ЕАД, водеща компания в сферата нa охранителната дейност, търси да назначи Помощник счетовод...

    16 Apr 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Офис Асистент

IBI Co
location_on гр. София

icon 1,450 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


АЙ БИ АЙ КО ЕООД с удостоверение номер 2981 за извършване на посредническа дейност в Бългaрия, предлага работа като офис асистент / office assistant (търговия на едро и дребно с козметични продукти) (търговия на едро с козметика и парфюми). Нашият партньор е постоянно разрастваща се фирма в търговията на едро с козметика и парфюми) базирана е в София. с доказан опит и репутация. Успехът на компанията се дължи до голяма степен на ефективния екип и неговото висококачествено обслужване на клиентите. Кандидатът, който търсим трябва притежава желание да се развива в сферата на търговията и продажбите през различни канали, за да може да допълни един приятелски и добре работещ колектив. В случай, че обявата е в областта на Вашия интерес – не се колебайте да ни изпратите актуална автобиография или да ни се обадите Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.

Изисквания:

Английски език на добро ниво - писмено и говоримо;

  • Добра компютърна грамотност и добро ниво на владеене на MS Office (Excel, Word);
  • Внимание към детайла и прецизност при работа с данни;
  • Отлични комуникативни и междуличностни умения;
  • Способност за работа в динамична среда;
  • Аналитично мислене и умения за приоритизиране на задачите;
  • Опит в сферата не е задължителен, но предимство.
Вашите задължения:

Подпомагане на дейността на управителя в процеса на осъществяване и развиване взаимоотношенията с клиенти и доставчици;
  • Поддържане на база с клиенти;
  • Обработване на входящи запитвания и заявки по имейл/телефон;
  • Координиране и следене на процеса по доставка на поръчки;
  • Разпращане на оферти и поддържа фирмена документация;
Компанията предлага:
  • Постоянен трудов договор;
  • Добро трудово възнаграждение;
  • Ваучери за храна;
  • Допълнително здравно осигуряване;
  • Петдневна работна седмица от понеделник до петък;
  • Възможност за професионално развитие;
  • Обучение относно продуктите и въвеждане във фирмените стандарти;
  • Работа в позитивен и мотивиран екип

Средна заплата за сектора


1,450 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец

Мнения и оценки от служители


5.0
Отлична
icon icon icon icon icon
4.2
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
5.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
5.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
5.0
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
4.0
icon icon icon icon icon
Колеги
4.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
5.0
icon icon icon icon icon
Управление
3.7
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
3.7
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.7
icon icon icon icon icon
Местоположение
3.7
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.