Работа Експерт Подбор На Персонала

39 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Специалист "Човешки ресурси" В „Джой Фешън“ ЕООД търсим усмихната, позитивна и отговорна личност, която дa се присъедини към екипа ни ка...

    13 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Стаж Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    We are PB Personal Finance, by Postbank where we value highly and share: Inspiring LEADERSHIP with a constant pursuit of innovation. Proven STABILITY combined with efficiency, tradition and modernity. Dynamic DEVELOPMENT related to new challenges ...

    10 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Reporting to the Compensation and Benefits Manager for Bulgaria, Romania and Turkey, you will contribute to the development and implementation of wide C&B strategies, practices and processes. You will be a key influencer for our Operations leader...

    09 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    At Thermo Fisher Scientific, you’ll discover meaningful work that makes a positive impact on a global scale. Join our colleagues in bringing our Mission to life - enabling our customers to make the world healthier, cleaner and safer. We provide our...

    08 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ЗА КОМПАНИЯТА: Фокусирайки се върху използването на чиста възобновяемa енергия и благодарение на десетилетия опит и иновации в създава...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Why Ingram Micro? Business on 6 continents. 27 000+ employees worldwide. 1300+ employees in Bulgaria. 50 modern offices. 40+ years of technology and Supply Chain experience. The numbers are impressive but what matters the most is the people. Ingram ...

    08 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Cash Credit is an innovative FinTech company offering micro-finance services in cooperation with mobile telecom operators and other partners. The company was founded in 2011 in Bulgaria and has established itself as one of the frontrunners in the sec...

    08 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "БОЛЕРО "ЕООД търси: Служител Човешки ресурси. Описание на длъжността (задължения и отговорности): Изготвя ТД и допълнителни спорaзумени...

    07 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    Инвестор.БГ e водеща интернет медийна компания в България. Със своите уебсaйтове достига до над половината от интернет потребителите в с...

    07 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Sport Vision is the leader of sports retail in the Balkans. The company is operating in 14 countries with more than 600 stores across the region, more than 6500 employees, and headquarters in Belgrade, Serbia. We are a strategic partner with leading ...

    30 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Стаж Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    HR Administration Intern The StarShip program is a one-year internship designed to help you gain valuable knowledge about Human Resources and Business Operations in a large corporation. The position can be considered a natural career path for peopl...

    26 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    За наш клиент, верига супермаркети с дългогодишен опит в сферaта на търговията търси да назначи СЛУЖИТЕЛ ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ за целогодишна ...

    25 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    24 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    As a Compensation and Benefits Specialist, you will contribute to the development and implementation of wide C&B strategies, practices, and processes. You will be a key influencer for our Operations leaders, as well as our HR partners. Responsib...

    24 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    At Thermo Fisher Scientific, you’ll discover meaningful work that makes a positive impact on a global scale. Join our colleagues in bringing our Mission to life - enabling our customers to make the world healthier, cleaner and safer. We provide our...

    23 Apr 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Специалист "Човешки ресурси"

ДЖОЙ ФЕШЪН EООД
location_on гр. София

icon 1,900 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Специалист "Човешки ресурси"

В „Джой Фешън“ ЕООД търсим усмихната, позитивна и отговорна личност, която дa се присъедини към екипа ни като специалист „Човешки ресурси“.

Кои сме ние?

„Джой Фешън“ ЕООД е собственик на търговските марки Grand Optics, Joy Optics, Zeiss Vision Center, OptissimO и Оптика БГ.

Обектите на фирмата към момента са 65 и са разположени в най-големите градове на България.

Какво очакваме от Вас?

  • Отлични познания по българското трудово и осигурително право, както и нормативната уредба в областта.
  • Предишен опит на подобна позиция – минимум 2 години.
  • Много добри комуникативни умения и умения за работа в екип.
  • Добри организационни способности, внимание към детайлите.
  • Инициативност и стремеж за постигане на резултати.
  • Владеене на Microsoft Office (Outlook, Word и Excel).
Какви ще са Вашите отговорности?
  • Участие в процесите по подбор и администриране на персонала.
  • Обработване и проследяване на всички документи, свързани с ТРЗ.
  • Изготвяне на месечни работни графици за търговските обекти, обработка и следене за коректното им спазване.
  • Ежедневна комуникация със служителите в търговската мрежа.
  • При необходимост, подготовка на документи за Инспекция по труда и др.
  • Комуникация със службата по трудова медицина и администриране на документи.
Какво Ви предлагаме?
  • Работа и развитие в най-голямата оптична верига в България.
  • Възможност да бъдете част от сработен екип професионалисти.
  • Приятелска и динамична работна среда.
  • Коректно отношение и отлични условия на труд.
  • Ваучери за храна.
  • Карта „Мултиспорт“ на преференциална цена.
  • Отлична социална политика.
Работно време: Понеделник – Петък /09.00 ч. до 17.30 ч./

Месторабота: гр. София, кв. „Лозенец“, в близост до метростанция "Джеймс Баучер".

Ако смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля изпратете Вашето CV.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани конфиденциално.

Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Средна заплата за сектора


1,900 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

6,000 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.0
Средно добра
icon icon icon icon icon
2.0
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.7
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
3.2
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
3.5
icon icon icon icon icon
Колеги
2.4
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
4.0
icon icon icon icon icon
Местоположение
3.2
icon icon icon icon icon
Стабилност

Експерт, управление на човешките ресурси


Експертите по управление на човешките ресурси разработват и изпълняват стратегии, които помагат на техните работодатели да изберат и задържат на работа персонала с подходящи квалификации в съответния бизнес сектор. Те набират персонал, подготвят обявите за работа, провеждат събеседвания и съставят списъци с избрани кандидати, преговарят с агенциите по заетостта и определят условията на труд. Освен това служителите, отговарящи за човешките ресурси, администрират заплащането, преглеждат заплатите и дават консултации във връзка с обезщетенията и трудовото право. Те организират възможности за обучение с цел повишаване на ефективността на служителите.

Необходими основни умения

  • прилагане на корпоративните политики
  • наемане на служители
  • интервюиране на хора
  • оценяване на характера на дадено лице
  • използване на техники за комуникация
  • договаряне на трудови споразумения

Необходими основни знания

  • трудово законодателство
  • предложения на пазара на труда
  • трудовото право

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.