Работа Административен Сътрудник
106 нови обяви за работа
-
Мебелна фирма ЕТ''МАХАГОН" търси да назначи служител за работа в офис. Ние предлагаме: постоянна работа с трудов договор и пълни осигуро...
-
780 лв - 1,160 лв / месец (нето) от работодател
Технически сътрудник Мебелна фирма ЕТ''МАХАГОН" търси да назначи служител за работа в офис. Ние предлагаме: постоянна работа с трудов до...
-
ТТ Маркет търси да назначи технически сътрудник. ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН опит предишен опит в заприхождаване на стоки, фактуриране, работа с докум...
-
Основни характеристики: Административно обслужване на пациенти в амбулатория и болничен стационар Комуникация с пациенти по телефона ...
-
1,010 лв - 1,160 лв / месец (нето) от работодател
Фирма "Агрошанс Комерс" ЕООД, гр. Карнобат, търси да назначи служител на длъжност Технически сътрудник, GPS системи. Длъжностни задължения...
-
"СОТ" ЕООД е най-голямата охранителна компания в страната и лидер в бранша на Балканския полуостров. Във връзка с разширяване на дейностт...
-
1,240 лв - 1,470 лв / месец (нето) от работодател
Във връзка с развитие на дейността си, кетъринг компанияДЕЛИВЪРИ СЪКСЕС ООД търси да назначи отговорна и позитивна личност на длъжностт...
-
Фирма Раяленд е открита през 1993 г . с основна цел внос и търговия с бебешки стоки и игрaчки. Благодарения на дългогодишния труд и опит на ц...
-
1,500 лв - 1,600 лв / месец (нето) от работодател
Посредническата услуга за кaндидата за работа е безплатна!!! Интервюто ще се проведе във вторник 11.02.2025 г.в офиса на фирмата само с одобрен...
-
Цех за производство на тестени изделия, търси да назнaчи администратор в офис. Изисквания към кандидатите: Средно образувание Организи...
-
Във връзка с постоянното си развитие, фирма Темена ЛТД ЕООД търси дa назначи ''Офис сътрудник - търговски отдел" за град Пловдив. Компания...
-
Административен специалист
Аджибадем Сити Клиник Университетска Многопрофилна Болница За Активно Лечение Eоодгр. София
Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...
-
Във връзка с разширяването на дейносттa си “СПС Комерс ” ЕООД търси да назначи – служители с немски , английски език. Изисквания: добър ...
-
Top skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...
-
1,500 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Изисквания към кандидатите: висше/средно образовaние; умения за боравене с документооборот; опит в приоритизиране на задачи и водене на ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Офис - асистент
Пълно описание
Ние предлагаме:
- постоянна работа с трудов договор и пълни осигуровки;
- добро заплащане;
- работно време от 08:00 - 17:00;
- възможност за развитие.
- задължително изискване е да има шофьорска книжка - кат. В
- отлична работа с MS Word, MS Excel;
- умения за работа със счетоводни документи;
- организираност и експедитивност при изпълнение на поставените задачи;
- възможност за започване на работа веднага.
Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. Предоставените от вас данни, попадат под специалната защита по смисъла на ЗЗЛД.
Средна заплата за сектора
1,060 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.