Работа Административен Сътрудник

60 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в странaта и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Фирма Глас Дизайн ООД търси да нaзначи офис сътрудник. Изискванията към кандидатите са: средно ниво на владеене на английски език, началн...

    08 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Сладкарница „Нико“ е дългогодишна фирмa от Асеновград, която се развива успешно, с утвърдени традиции и принципи, които се спазват от 2001...

    08 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    За наш клиент, фирма вносител и дистрибутор на реномирaни марки италиански кафе машини, капсули, кафе на зърна, мляно кафе и аксесоари, тъ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Компанията търси отговорни, мотивирани и динамични личности, с които дa работи и да се развива . Основни задължения: Разговори с бизнес к...

    08 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ТТ Маркет търси да назначи офис сътрудник. ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН опит със склaдови програми, интернет търговия и отличен офис пакет. Икономическ...

    08 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма за производство на тестени продукти търси сътрудник в офис. С увеличавaне обема на работа търсим към нашия офис да присъединим отг...

    05 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "Lilly Drogerie" Ltd has been operating in Bulgaria since 2010. For 13 years our company has become one of the most recognizable chains for cosmetics and detergents with more than 100 stores throughout the country. The chain is also widely represente...

    05 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    "ЕС ПИ ОДИТ" е лицензиран посредник за намиране нa работа в България и чужбина. За наш клиент, утвърдена производствена компания, извършва...

    05 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    05 Apr 2024 Още...
  • icon 1,600 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    За наш клиент, Агенция за превод и легализaция, търсим да назначим: Офис сътрудник Основни изисквания: Добра компютърна грамотност; Доб...

  • icon 1,940 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ПИЕМСИ ЕООД е ивестиционна компания с интереси в ресторантьорския и строителния бизнес. Във връзка с рaзнорадната си дейност, компаният...

    04 Apr 2024 Още...
  • icon 2,020 лв - 2,480 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Административен Асистент с Английски език Талентика ООД е консултантска компaния в сферата на търсене и подбор на кадри. Ние предостав...

    04 Apr 2024 Още...
  • Sprintax is a multi-jurisdiction, tax compliance software, which simplifies tax withholding and tax return filing for nonresidents and their employers. We understand the unique challenges faced by organizations with international employees and vendor...

    04 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    „Елит-П“ ЕООД, е компания с дългогодишен опит и традиции в производството и дистрибуция на ядки и сушени плодове. За нуждите нa отдел Адм...

    04 Apr 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Офис администратор

icon 1,100 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в странaта и чужбина.

С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще имате следните възможности:

  • работа в бързо развиваща се сфера;
  • конкурентно възнаграждение;
  • социални осигуровки и застраховки;
  • фирмено обучение.
Изисквания към кандидата:
  • средно, средно специално или висше образование;
  • комуникативна личност, притежаваща умения за работа в екип;
  • желание за обучение и развитие;
  • компютърна грамотност;
  • чужд език е предимство.
Задължения:
  • приема обаждания и заявки за куриер;
  • обработва товарителници, описи и други куриерски документи;
  • въвежда и обработва информация в специализиран куриерски софтуер;
  • изготвя справки и отчети за ръководството;
  • поддържа документацията и я архивира;
  • поддържа спретнат външен вид, с което допринася за имиджа на фирмата.
Необходими документи при кандидатстване:
  • автобиография с актуална снимка;
  • копие от диплома за средно / висше образование.
Одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Предоставените от вас данни са лични и попадат под специалната защита по смисъла на ЗЗЛД. Интерлогистика куриер ЕООД се задължава да ги съхранява и да не ги разпространява под каквато и да е форма освен за целите на настоящия подбор

Средна заплата за сектора


1,100 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.