Работа Административен Сътрудник в Сливен

1 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    VIVALUX - КОМПАНИЯ ЗА ОСВЕТЛЕНИЕ Ние сме българска компания, лидер в продажбите на продукти за осветление. С търговска марка VIVALUX предлагаме ...

    04 Apr 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Административен сътрудник - отдел Финанси и Администрация

ВИВА EООД
location_on гр. Сливен

icon лв

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


VIVALUX - КОМПАНИЯ ЗА ОСВЕТЛЕНИЕ Ние сме българска компания, лидер в продажбите на продукти за осветление. С търговска марка VIVALUX предлагаме над 1200 продукта за осветление, които успешно развиваме в цялата търговска мрежа в България и над 25 страни на Европа. Наши клиенти са търговски вериги, ключови локални търговски компании за строителни материали, осветление и електроматериали, строителни и инсталаторски компании.

Присъединете се към екипа на VIVALUX, като

Административен сътрудник - отдел Финанси и Администрация

Изисквания:

  • Икономическо образование
  • Отлични числови и аналитични умения, с внимание към детайлите
  • Способност за работа в екип и добри комуникационни умения
  • Позитивен и отговорен към служебните си задължения
  • Работа с Microsoft Office пакет – Excel & Word, специализират софтуер
  • С чувство за отговорност, с внимание към детайлите и ориентирана към постигане краен резултат.
ОСНОВНИ ЗАДАЧИ И ОТГОВОРНОСТИ: Въвеждане и обработка на счетоводна, статистическа, финансова и друга информация, свързана с дейността на компанията

НИЕ ПРЕДЛАГАМЕ:

  • Запознаване със средата, процесите и методологията на работа
  • Позиция в утвърдена компания
  • Постоянен трудов договор
Ако отговаряме на представите ви за професионално развитие и искате да изградите кариера в екип, като нашия, ще се радваме да обсъдим вашата кандидатура.

Моля, да ни изпратите актуална автобиография със снимка и мобилен телефон за връзка .

УСПЕХ !


лв

info-icon


icon icon icon icon icon


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.