Работа Административен Сътрудник
106 нови обяви за работа
-
1,550 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис - кв.Драгалевци Търсим енергични и усмихнати хора, които да се присъединят към нашия екип като Офис Администратор. Ти...
-
Proxiad SEE is an IT Consulting and Software Development company, part of Proxiad Group France, with headquarters in Paris, over 25 years of industry experience, and 1300 + specialists. The Southeast Europe (SEE) branch employs 250+ professionals, op...
-
Фирма "Мирамар ЛТД" се занимава с проектиране и изграждане на басейни, Spa и Wellness центрове. Фокусирайки се на дизайна и качеството, а не на б...
-
Фирма "РОСИ" ЕООД се занимава с търговия на материали за производство на мебели. За развитие на своята дейност търси да назначи на трудов ...
-
2,700 лв / месец (нето) от работодател
Изисквания към кандидатите: Предишен опит на подобна позиция. Отлични компютърни познания, работа с МS Office, включително и такива за рабо...
-
1,470 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Предишен опит н...
-
Технически сътрудник, обработка и въвеждане на данни в "ПИМК" ООД. Основни изисквания: Много добро владеене на Excel; Способност за ефектив...
-
ДИ ЕС ХОУМ ООД е водеща компания в областта на търговията със строителни материали и системи. Във връзка с разширяване дейността на фирм...
-
Административен асистент
Аджибадем Сити Клиник Университетска Многопрофилна Болница За Активно Лечение Eоодгр. София
Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...
-
1,160 лв / месец (нето) от работодател
Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Предишен опит н...
-
Фреш Кредит ЕООД търси да назначи ОФИС СЪТРУДНИК за гр.Севлиево Вашите отговорности: Обслужване на клиенти, консултиране относно предл...
-
“ДИМС-92” ЕООД е лидер в търговията с луксозни подаръци със собствена верига магазини в цялата страна , както и няколко онлайн - магазина....
-
1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
ПД Лусин Експрес е фирма работеща в сферата на управлението и поддръжката на административни и жилищни сгради. Във връзка с разширяване ...
-
"Автомагистрали-Черно море" АД гр. Шумен е частно акционерно дружество с 55 годишна история, традиции и изградени стандарти на качество в ...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Търсим енергични и усмихнати хора, които да се присъединят към нашия екип като Офис Администратор. Ти ще бъдеш лицето на Еконт и ще помагаш на клиентите ни да намират решение на всяка тяхна нужда.
Предишен опит не е задължителен, ние ще те обучим!
Обхват на позицията:
- приемане и предаване пратки, наложени платежи, пощенски парични преводи от и към клиенти;
- подреждане, групиране, разгрупиране, разтоварване и товарене на пратки;
- връзка с клиентите при наличието на престояващи пратки;
- отговорност за поддръжката на работното място.
Умения:
- финансова и дигитална култура
Качества:
- усмихнат и отговорен човек;
- който обича да общува с хората;
- да намира решения;
- да не се спира пред предизвикателства;
- координиран и бърз в работата си;
- да умее да работи с Word и Excel;
- да притежава финансова и дигитална култура;
- желание за начално обучение;
- да има опит в работата с клиенти.
Адрес: кв. Драгалевци Витоша, ул. „Захари Зограф“ 32,
Работно време: Понеделник – Петък (на смени): 08:30 ч. – 18:30 ч.
Събота (на ротационен принцип): 09:00 ч. – 15:00 ч.
Неделя: Почивен ден
Възнаграждение: Скала на възнаграждение: 1900 лв бруто до 110 обработени пратки 2000 лв бруто (111 – 120 обработени пратки дневно) 2100 лв бруто (121 – 130 обработени пратки дневно) 2200 лв бруто (131 – 140 обработени пратки дневно) 2300 лв бруто (141 – 150 обработени пратки дневно) 2400 лв бруто (151 – 170 обработени пратки дневно) 2500 лв бруто (171 – 190 обработени пратки дневно) 2600 лв бруто (191 – 200 обработени пратки дневно) 2700 лв бруто (201 – 220 обработени пратки дневно) 2800 лв бруто (221 – 240 обработени пратки дневно) 2900 лв бруто (241 – 260 обработени пратки дневно) 3000 лв бруто (261 – 280 обработени пратки дневно)
Кандидатствай тук като изпратиш своята автобиография.
Всички документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. Избраният кандидат ще сключи трудов договор с Еконт Експрес АД.
Средна заплата за сектора
1,550 лв ~ 2,020 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.