
СЪНФУДС БЪЛГАРИЯ работа
7 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Административен асистент обработка заплати
Пълно описание
Основни задължения и отговорности:
- Подготвя трудови договори и допълнителни споразумения на служителите на компанията
- Оформя документи на напускащи служители;
- Попълва коректно отработени часове на служителите на компанията в специализирана програма за заплати;
- Съдейства при изготвянето на работните заплати на компанията, отпуски, болнични, служебни бележки, обезщетения при прекратяване, документи за пенсиониране и свързаните с тях осигуровки и данъци, ведомости и рекапитулации за заплати и справки към ръководството;
- Регистрира в НАП нови трудови договори, заличаване на трудови договори, корекции в трудови договори, допълнителни споразумения и напускане на служители;
- Издава служебни бележки за доходите и справки на служителите на компанията, спазвайки ЗЗЛД;
- Текущо поддържа своите знания във връзка с измененията в българското законодателство и с трудово-правните отношения.
- Запознат е и спазва Кодекса на труда и Кодекс за задължителното обществено осигуряване;
- Подпомага изготвянето на необходимата документация, касаеща проверки и справки към инспекцията по труда;
- Обработва болнични листове на служителите на компанията и подготвя декларирането им към НОИ;
- Съдейства при изготвяне на Декларации 1 и 6;
- Поддържа комуникация с всички обекти на компанията;
- Завършено средно или висше образование по специалност „Счетоводство“, „Финанси“, ,,Икономика“ ;
- Познания в сферата на трудовото законодателство;
- Компютърна грамотност (MS Office) Excel, Word;
- Отговорност, организираност, инициативност, лоялност, коректност, умения за работа в екип и внимание към детайла и много добри комуникативни умения;
- Инициативност за усъвършенстване и добавяне на нови знания.
- Английски език на работно ниво.
- Висше образование по горе изброените специалности или студент в последен курс;
- Познания и умения за прилагане на Кодекса на труда, Кодекса на социалното осигуряване, както и други нормативни актове, свързани с извършваната дейност;
- Умения за работа със софтуер за заплати “Plus Minus”; Предишен опит в обработка на заплати на сумирано изчисляване на работното време.
- Отлично ниво на Английски език;
- Предишен опит на подобна позиция;
- Трудов договор на пълно работно време;
- Коректни и дългосрочни трудови отношения;
- Работно място във водеща, стабилна и постоянно развиваща се компания, млад и динамичен екип;
- Коректно възнаграждение и навременно заплащане;
- Възможност за професионално израстване и повишаване на класификацията.
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.