Работа Sales Specialist в София
80 нови обяви за работа
-
Customer Success Manager with German Proxiad SEE is an IT Consulting and Software Development company, part of Proxiad Group France, with headquarters in Paris, over 25 years of industry experience, and 1300 + specialists. The Southeast Europe (SEE)...
-
Севекс фарма е утвърдена компания за маркетинг и продажба на фармацевтични продукти, основана през 1997 г. През годините сме изградили сол...
-
Are you ready to level up your career and be part of something transformational? Join Accenture Bulgaria’s Marketing + Communications (M+C) team and help shape the way top talent sees, experiences, and connects with our brand. This is more than jus...
-
Мениджър/старши мениджър връзки с клиенти в отдел „проектно финансиране и международни клиенти“
Bulgarian Postbankгр. София
Ние сме Пощенска банка, в която високо ценим и споделяме: Вдъхновяващо ЛИДЕРСТВО с непрекъснат стремеж към иновации; Доказана СТАБИЛНОС...
-
Pulse Fitness & Spa не са просто зали за тренировки, нито обикновени спа комплекси. Pulse са единствените по рода си у нас лайфстайл клубове – места,...
-
Стажант "Дигитални маркетинг проекти" A1 България е точното място за теб, ако са ти важни: Работа в стабилна и бързо развиваща се компания...
-
Top Skills Recruitment is an agency, providing a full range of services in the sphere of HR. We assist Bulgarian and international companies in attracting the most suitable and skillful people for them. Our team consists of professionals with experie...
-
В ОББ следваме и изповядваме ценности като доверие, равнопоставеност и приемственост. Приемаме изключително сериозно отговорността ни ...
-
ХИПОЛЕНД АД е българска национална верига хипермаркети за детски и бебешки стоки. Търсим да назначим „Маркетинг специалист“ в нашия Ц...
-
Company Description New Campaign is advertising agency, located in Sofia, that specializes in creating unique and impactful digital communication for brands. We approach each business, brand, and idea individually, taking into account their individu...
-
1,710 лв - 2,560 лв / месец (нето) от работодател
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being ...
-
Relationship manager International clients, Sofia DSK Bank is part of OTP Group – one of the leading banking groups in Central and Eastern Europe. Our amazing company is following an ambitious journey, which requires bright and motivated people t...
-
Мениджър връзка с клиенти ДСК Хоум Ние сме Банка ДСК, собственост на унгарската Банка ОТП – банката-майка на Група ОТП, най-големият дос...
-
Why Ingram Micro? Ingram Micro is a leading technology company for the global information technology ecosystem. With the ability to reach nearly 90% of the global population, we play a vital role in the worldwide IT sales channel, bringing products a...
-
Готов ли си да положиш първите стъпки в изграждането на кариерата си? Искаш ли това, което си изучавал, да го видиш в реална работна среда?...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Proxiad SEE is an IT Consulting and Software Development company, part of Proxiad Group France, with headquarters in Paris, over 25 years of industry experience, and 1300 + specialists. The Southeast Europe (SEE) branch employs 250+ professionals, operates in Bulgaria and North Macedonia, and has provided services in various sectors (Healthcare, Fintech, Banking, Insurance, E-commerce and Retail, Procurement, etc.) for over 18 years.
In 2022 we stepped above and introduced two innovative software products: Desk Buddy and GROW.
We have implemented a hybrid work model and offer opportunities for learning, development, and CSR activities, following and incorporating ESG elements.
In this role, you will collaborate with business customers on a powerful, real-time cloud emailing platform. As a Customer Success Manager, you will identify and resolve critical issues within the Support organization for top-tier customers, ensuring consistent resolution assistance and maintaining high levels of customer satisfaction. Additionally, you will actively contribute to cross-functional internal meetings, driving service improvements and enhancing client satisfaction.
Responsibilities:
Partner with Sales to onboard new and existing customers into the Managed service
Work closely with clients to understand their business and how they can effectively use the product to reach their business goals
Ensure clients understand and are able to implement email best practices that align with their business needs and to help improve overall email deliverability
Monitor Sender Scores, block lists, delivery rates, etc and proactively fix any issues that may arise, as well as provide guidance on how to avoid these issues in the future
Identify revenue growth opportunities with the Sales team through the utilization of new services and/or contract renewals
Develop and maintain strong product knowledge in order to support their clients, as well as evangelize new product features as they are released
Requirements:
2+ years of experience in an Account Management, Technical Support, or similar client-facing role as the primary POC for a strategic customer
Ability to build and maintain strong relationships with both clients and internal teams
Solid understanding of mobile devices and web protocols (SMPP, HTTP, XML, etc)
Intermediate knowledge of telecommunications, networking, and Internet Protocol essentials and proven knowledge of network access, server functionality & solving technical issues. Experience with email systems, API Telnet DNS, Telnet SMTP
Strong project and time management skills, including prioritization of multiple tasks across potentially dozens of clients
Excellent communication (verbal and written), critical thinking and analytical skills
Preferred:
A technical understanding of email marketing and deliverability
Bachelor's degree
Benefits:
25 days of paid annual leave; we value your leisure time
Flexible and liberal work policy, with options for remote or hybrid office space
Additional health insurance package (including medical, dental, optical, and other expenses), effective from the first day of the month following your start date
Training and development programs, knowledge exchange sessions, certification programs, and international conferences
Internal recognition through a Success Card system with various levels of bonuses
Participation in socially responsible events
Gifts for your Proxiads work anniversary, birthday, etc.; Refer-a-Friend program; employee discounts.
Proxiad Summer Camp, team-building activities, and other exciting social events!
All applications will be treated with strict confidentiality.
Only short-listed applicants will be contacted.
Социални Придобивки
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- groupsПартита/Тиймбилдинг
- date_rangeДопълнителен Годишен Отпуск
- card_giftcardВаучери за Храна
- videogame_assetЗала за Почивки/Забавления
Средна заплата за сектора
2,370 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
650 лв / месец
17,550 лв / месец
Мениджър, връзка с клиенти
Мениджърите на връзки с клиенти посредничат между дадено дружество и неговите клиенти. Те гарантират, че клиентите са удовлетворени като им предоставят насоки и обяснения за техните сметки и услуги, които са получили от дружеството. Освен това имат и други задачи, например разработване на планове или представяне на предложения.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- общуване с потребители
- съветване относно връзките с обществеността
- извършване на анализ на потребностите на клиентите
- ръководене на служители
Необходими основни знания
- връзки с обществеността
- корпоративна социална отговорност
- разбиране на продукта
- принципи на общуването
- корпоративна социална отговорност
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.