
ТИМБАРК БЪЛГАРИЯ работа
9 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
ОФИС ОРГАНИЗАТОР
Пълно описание
Търсим динамичен,комуникативен и добре организиран човек за позиция Офис Организатор, който ще играе ключова роля в поддръжката на ефективна работа на нашия офис.Вие ще бъдете отговорни за координацията и подпомагането на нашия екип в изпълнението на ежедневните административни задачи.
Отговорности:
- Координиране на ежедневните офис операции и комуникации.
- Проследяване, планиране и организация на офис консумативи.
- Подпомагане на екипа при административни задачи.
- Поддържане на актуална база данни, организация на документооборота и задачи по архивиране.
- Организиране на срещи и бизнес събития.
- Приемане на входящата коресподенция , планиране и координиране на изпълнението на възложени задачи от прекия ръководител, както и следене на срокове
Изисквания и квалификации:
- Завършено средно образование, висше ще се счита за предимство
- Предишен опит в офис администрация или сходна позиция е предимство.
- Отлични умения за комуникация и организиране.
- Способност за работа в динамична среда и мултитаскинг.
- Работно ниво на владеене на MS Office пакета (Word, Excel).
- Владеене на български език е задължително, английски на работно ниво е предимство.
- Стабилно възнаграждение и социален пакет придобивки
- Възможности за професионално развитие и обучение.
- Приятна работна среда
Мнения и оценки от служители
Офис мениджър
\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.
Необходими основни умения
- даване на указания на персонала
- задоволяване на нуждите от канцеларски материали
- ръководене на служители
- използване на различни комуникационни канали
- поддържане на офис системите
- използване на офис системи
Необходими основни знания
- управление на разходите
- офисен софтуер
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.