Работа Customer Support Representative

128 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ПОК „Доверие” АД е небанкова финансова институция с предмет на дейност допълнително пенсионно осигуряване. Компанията е създадена пре...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Служители обслужване на клиенти, район Дружба T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Приба...

    10 Jan 2024 Още...
  • Are you ready to take the next step in your career? If your answer is YES – join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS International Bulgaria! As a Customer Support Specialist with German and English you will be a part of a gr...

    22 Dec 2023 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Grove Global Consult is a consulting and recruitment agency, providing strategic consulting services in the areas of private business sector worldwide. For one of our exclusive clients - operating in the field of online casinos, we are looking for a ...

    14 Dec 2023 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    This position is suitable for candidates who want to work from an office. We need your expertise! Be a part of our dynamic team today and help us grow. If you are passionate about travel, then this is role for you. One of the world’s largest trave...

    08 May 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    The opportunity Hitachi Energy is currently looking for an IT On-Site Support Specialist to join our team in Sevlievo, Bulgaria. In this role you will be responsible mainly for delivering Desk Side Support to IT users, specifically handling IT issue...

    17 Apr 2025 Още...
  • Bilingual HR Support Representative with German and English Join Sutherland - Where Your Career Soars! Sutherland: Pioneering Customer Experience Management (CXM) Globally for 37 Years! As a powerhouse in automation and innovative solutions, we thri...

    14 Apr 2025 Още...
  • icon 1,860 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...

    02 May 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Експерт Обслужване на клиенти

icon 2,140 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


ПОК „Доверие” АД е небанкова финансова институция с предмет на дейност допълнително пенсионно осигуряване. Компанията е създадена през 1994 г., представена е в 67 офиса във всички по-големи градове в България и избрана от над 1 200 000 клиенти (по данни на КФН). Името на ПОК „Доверие” означава почтеност, професионализъм, иновативност и непрестанна грижа за клиента.

За централния офис на Компанията в гр. София търсим личност за позицията: Експерт "Обслужване на клиенти"

Подходящият кандидат за позицията притежава:

  • Опит в областта на обслужването и/или консултирането на клиенти – минимум 2 години;
  • Висше образование;
  • Отлична езикова подготовка: вербална и писмена;
  • Много добри познания за MS Office и/или Open office;
  • Опит с приложни софтуерни продукти (ERP, CRM).

Ако се присъедините към нашия екип, задълженията Ви ще включват:

  • Осъществяване на непосредствена връзка с клиентите на Компанията;
  • Обезпечаване на високо качество на обслужване и удовлетвореност на клиентите.

Специфични задължения на позицията:

  • Отговаряне на запитвания на клиенти, на място в офиса или по телефон;
  • Изготвяне на справки, предоставяне на извлечения, прием и обработка на документи, входяща и изходяща поща;
  • Въвеждане на документи и данни в информационната система.

На одобрения кандидат Компанията ще предложи:

  • Възможност за работа във водеща компания в сферата на пенсионното осигуряване;
  • Възможности за обучение и развитие на редица умения и компетенции свързани с продажбения процес;
  • Постоянен трудов договор и осигуряване върху реалните доходи;
  • Атрактивно възнаграждение състоящо се от: базово месечно възнаграждение и социален пакет включващ – Допълнително доброволно пенсионно осигуряване, Допълнително здравно застраховане, Застраховка живот и др.;
  • Позицията е свързана с периодични пътувания в страната.
Всеки успех има своето начало, сега е времето за стъпка в професионалното Ви развитие. Ако смятате, че отговаряте на посочените по-горе изисквания и желаете да станете част от нашия тридесетгодишен успех, моля, изпратете CV и актуална снимка.

Само кандидатите отговарящи на изискванията за позицията, ще бъдат поканени на интервю.

С кандидатстването си по тази обява, доброволно предоставяте Ваши лични данни и давате съгласието си ПОК „Доверие“ АД да ги обработва за целите на процеса по подбор на служители. Обработването на Вашите лични данни се осъществява в пълно съответствие с изискванията на Регламент (ЕС) 2016/679 (Общия регламент относно защитата на данните), Закона за защита на личните данни и всички останали приложими нормативни актове.

Пълна информация за защитата на личните данни в ПОК „Доверие“, можете да намерите на интернет страницата на Компанията.

Средна заплата за сектора


2,140 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

300 лв / месец

максимална

32,850 лв / месец


icon icon icon icon icon

Служител, запитвания от клиенти и информация


Служителите за запитвания от клиенти и информация разглеждат жалби и отговарят за поддържането на добри взаимоотношения между дадена организация и нейните клиенти. Те управляват данните по отношение на удовлетвореността на клиентите и ги съобщават.

Необходими основни умения

  • гарантиране на удовлетвореността на клиентите
  • намиране на решения на проблеми
  • извършване на няколко задачи едновременно
  • общуване с потребители
  • управление на график за задачи
  • управляване на конфликтите

Необходими основни знания

  • обслужване на клиенти

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.