Работа Call Center Specialist
33 нови обяви за работа
-
Клиентски сътрудник в кол център с немски или френски, испански и английски (хибриден модел)
Астреа Рикрутмънт Eоодгр. София
1,940 лв - 2,640 лв / месец (нето) от работодател
В Astrea Recruitment вече 18 години превръщаме търсенето на работа в ново и вълнуващо начало! С офиси в България и Сърбия, ние свързваме топ талант...
-
1,200 лв - 1,500 лв / месец (нето) от работодател
Аладин Фуудс е най-динамично развиващата се българска компания в областта на fast food бизнеса. Веригата заведения включва 32 обекта, разполо...
-
1,800 лв - 2,700 лв / месец (нето) от работодател
Започни своята кариера при нас! Обичаш да говориш, слушаш и вдъхновяваш хората? Търсиш работа, която е динамична, но не те претоварва? Иде...
-
Триумф Такси ООД търси да назначи служители на длъжност "Оператор CALL CENTER". Описание на работата: Обработка на входящи обаждания за такси...
-
Младши сътрудник Техническа поддръжка в Call Center - гр. Плевен Ако търсиш подходящо място за старт на твоята кариера, ние ти предлагаме възм...
-
Младши сътрудник Техническа поддръжка в Call Center - гр. Стара Загора Търсиш стабилен старт за своята кариера? Присъедини се към екипа на Vivac...
-
Pulse Fitness не са просто зали за тренировки, нито обикновени спа комплекси. Pulse са единствените по рода си у нас лайфстайл клубове – места, в к...
-
1,550 лв - 2,100 лв / месец (нето) от работодател
Top Rent A Car is currently the leading Bulgarian car rental company. We are operating with the largest car fleet on the local market. In 2025 our fleet consists of over 3000 vehicles meeting the highest European standards for emissions and safety. W...
-
Младши сътрудник Обслужване на клиенти в Call Center - гр. Плевен Търсиш стабилен старт за своята кариера? Присъедини се към екипа на Vivacom – д...
-
Младши сътрудник Обслужване на клиенти в Call Center - гр. Стара Загора Търсиш стабилен старт за своята кариера? Присъедини се към екипа на Viva...
-
1,400 лв - 1,710 лв / месец (нето) от работодател
Изисквания към кандидатите: Комуникация с клиенти и предоставяне на добро обслужване по телефона. Приемане на поръчки по телефона и онл...
-
1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
ТЪРГОВЦИ в call-center - бързо оборотни стоки Изисквания: Предишен опит в Call-Center на изходяща линия с цел продажба – предимство; Отлични комун...
-
Лаборатория Бодимед търси да назначи оператор в кол център, находящ се в гр. София. Свободната позиция е за пълен работен ден. Кандидатът...
-
1,500 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Credissimo е динамична високотехнологична компания, създадена през 2007 г. и е една от най-бързо развиващите се FinTech /ФинТек/ структури в небанко...
-
1,010 лв - 1,780 лв / месец (нето) от работодател
Агент, "Tелефонни продажби, с възможност за работа в събота" „Ол Колс“ ООД е ауторсинг компания с основна дейност телефонни продажби и и...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Клиентски сътрудник в кол център с немски или френски, испански и английски (хибриден модел)
1,940 лв ~ 2,640 лв / месец
Пълно описание
За един от нашите клиенти – глобален лидер в сферата на бизнес аутсорсинга, фокусиран върху ефективност и отлично клиентско обслужване – търсим: Клиентски сътрудник в кол център с немски или френски, испански и английски (хибриден модел).
Основни отговорности:
- комуникация с клиенти по телефон и имейл в реално време;
- предлагане и представяне на услуги и продукти според нуждите на клиентите;
- обработка на заявки и поръчки, както и проследяване на техния статус;
- водене на административна документация и актуализиране на клиентски бази данни;
- решаване на запитвания и осигуряване на високо ниво на клиентско обслужване.
Изисквания:
- отлични комуникационни умения в мултикултурна среда;
- владеене на немски, френски или испански и английски език на професионално ниво;
- опит в предлагане на услуги и работа с клиенти - предимство;
- административен опит и умения за работа с офис софтуер;
- организираност, внимание към детайла и умение за работа в хибриден модел.
Нашият клиент предлага:
- конкурентно възнаграждение и бонусна система, според представянето;
- ваучери за храна и транспорт като част от социалния пакет;
- възможност за работа в модерен и комфортен офис;
- отлична локация с лесен достъп до градски транспорт;
- приятелска и подкрепяща работна среда с международен екип;
- въвеждащо обучение и възможности за професионално развитие.
Социални Придобивки
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- emoji_food_beverageБезплатни Напитки
- date_rangeДопълнителен Годишен Отпуск
- timer_offГъвкаво Работно Време
- homeРабота от Вкъщи
- credit_cardБонусова Система
- card_giftcardВаучери за Храна
- event_seatСеминари и Конференции
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- groupsПартита/Тиймбилдинг
- loyaltyПодаръци
Средна заплата за сектора
1,940 лв ~ 2,640 лв / месец
Посочена от работодателя
150 лв / месец
6,300 лв / месец
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.