Работа Оператор Обаждания
29 нови обяви за работа
-
1,400 лв - 1,860 лв / месец (нето) от работодател
TELUS Digital е иноватор, който създава, изгражда и предоставя следващо поколение дигитални решения на редица световни брандове в областта на ...
-
1,600 лв - 1,900 лв / месец (нето) от работодател
Създателите на Umami Japanese Food&Garden Hotel Marinela продължават да развиват следващия си японски ресторантски бранд, с фокус отново върху качестве...
-
Служител, кол център / регистратура
Амбулатория За Специализирана Медицинска Извънболнична Помощ - Медицински Център Св. Пантелеймон Eоодгр. София
Работата е свързана основно с: Провеждане на телефонни обаждания - входящи и изходящи с клиенти и договорни партньори; Въвеждане на граф...
-
1,550 лв - 2,100 лв / месец (нето) от работодател
Top Rent A Car is currently the leading Bulgarian car rental company. We are operating with the largest car fleet on the local market. In 2025 our fleet consists of over 3000 vehicles meeting the highest European standards for emissions and safety. W...
-
Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...
-
Обичате ли да комуникирате и имате ли приятен и уверен глас? Присъединете се към нашия екип във Велмакс Лукс – компания, посветена на пре...
-
1,800 лв - 2,700 лв / месец (нето) от работодател
Започни своята кариера при нас! Обичаш да говориш, слушаш и вдъхновяваш хората? Търсиш работа, която е динамична, но не те претоварва? Иде...
-
Младши сътрудник Обслужване на клиенти в Call Center - гр. Плевен Търсиш стабилен старт за своята кариера? Присъедини се към екипа на Vivacom – д...
-
Младши сътрудник Обслужване на клиенти в Call Center - гр. Стара Загора Търсиш стабилен старт за своята кариера? Присъедини се към екипа на Viva...
-
1,630 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
Аико Мулти Консепт ООД е водеща фирма, доказала се на българския пазар, като първокласна марка за интериорни и екстериорни решения за до...
-
1,400 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Оператор кол център Ние сме търговска верига, специализирана в търговията с мебели. Tърсим oператор кол център за наш офис находящ се в в ...
-
1,320 лв - 1,710 лв / месец (нето) от работодател
Изисквания към кандидатите: Комуникация с клиенти и предоставяне на добро обслужване по телефона. Приемане на поръчки по телефона и онл...
-
1,400 лв - 1,550 лв / месец (нето) от работодател
Хепи Доставка търси отговорни и позитивни хора, които да работят на позиция "Оператор Кол Център". Нашето предложение: Възнаграждение о...
-
1,780 лв / месец (нето) от работодател
Кол център-Callboxs е иновативна, бързо развиваща се компания, фокусирана в сферата на телекомуникациите и технологиите. Повече от 20 години ...
-
1,780 лв / месец (нето) от работодател
Кол център-Callboxs е иновативна, бързо развиваща се компания, фокусирана в сферата на телекомуникациите и технологиите. Повече от 20 години ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Обслужване на клиенти по телефон, имейл, социални медии, чат или тикетинг система на съответните изискуеми езици по проекта; Оказване на съдействие на клиенти по различни случаи и поводи; Помагане на общността, ползваща платформата на клиента и решаване на казусите точно, своевременно (бързо) и с дължимата съпричастност; При обслужване на потребители на платформата на клиента, служителят е длъжен да подкрепя мисията на клиента; да демонстрира пристрастие към това, което е правилно за общността; да изследва и разрешава проблеми, докладвани в платформата на клиента; да прилага Общите условия на клиента; да преглежда докладваното съдържание в рамките на уговореното време; Предоставяне на отлично клиентско обслужване и техническа поддръжка; При провеждане на обучение, служителят следва да бъде възприемчив към обратната връзка и да желае да подобри постиженията си; Събиране, анализиране и пазене на данни и знания за продукти и/или платформите на клиента; Следване на инструкциите за провеждане на разговори/ отговори на писменни запитвания; Умение за работа под напрежение, в динамична и бързо развиваща се среда; Придържане към предварително заложените критерии за качество на обслужването; Поддържане на добрия имидж на Работодателя и на Клиента; Изпълняване на всички задачи, поставени от прекия ръководител и съобразени с позицията на служителя;
Какви са нашите очаквания:
Добро ниво на владеене на испански език; Комуникативност, адаптивност и умения за приоритизиране; Желание за развитие и усъвършенстване; Индивидуален подход към всеки клиент;
Нашето предложение към теб:
Стабилна работа и възможност за кариерно развитие; Трудов договор за срок от 18 месеца, 8 часов работен ден, редовно, 6 месеца изпитателен скор, възнаграждение между 1800 и 2400 лв. бруто; Гъвкав работен график, съобразен с нуждите ти; Страхотна работна атмосфера в един от най-добрите офиси в София 50+ Специални придобивки Допълнително здравно осигуряване; Въвеждащи и последващи обучения; Бонуси при препоръчване на служители. Ние можем да ти дадем шанса да стартираш кариерата си СЕГА!
Изпрати ни своето CV!
- Кандидатствайки по тази обява, ти биваш автоматично включен в процеса по
Социални Придобивки
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- timer_offГъвкаво Работно Време
- credit_cardБонусова Система
- sports_footballКарта за Спорт
- local_diningБезплатни Храна и Напитки
- card_travelВаучери за Транспорт
- card_giftcardВаучери за Храна
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- date_rangeДопълнителен Годишен Отпуск
- groupsПартита/Тиймбилдинг
- videogame_assetЗала за Почивки/Забавления
Средна заплата за сектора
1,400 лв ~ 1,860 лв / месец
Посочена от работодателя
150 лв / месец
6,300 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Продавач, телемаркет
Продавачите чрез телемаркет обработват входящи или изходящи обаждания от клиенти за дадено предприятие. Те се свързват по телефона с настоящи и потенциални клиенти, за да рекламират стоки и услуги. Те също така осъществяват продажби и организират посещения, с цел продажба.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- извършване на няколко задачи едновременно
- владеене на различни езици
- поддържане на работен архив
- адаптиране към променящи се ситуации
Необходими основни знания
- характеристики на продуктите
- плащания с кредитна карта
- характеристики на услугите
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.