Работа Backoffice Specialist в София
11 нови обяви за работа
-
Back Office Specialist Logistics (4 hours) Ще имате шанса да окaжете голямо влияние в развитието на бизнеса, в доставянето на емблематични напитки на нашит...
-
ДЗИ е един от най-разпознаваемите брандове на българския застрахователен пазар, с над 70-годишна история и е част от белгийската KBC Group. На...
-
2,170 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател
DEKRA Arbeit Group, with its more than 120 locations throughout Europe, is one of the most successful and innovative organizations in personnel services. It is part of the DEKRA SE holding company, headquartered in Stuttgart, Germany, and around the ...
-
1,860 лв / месец (нето) от работодател
"Олианс България" ЕАД е част от „Tessi Groupe” - европейски лидер в областта на обработката на документи и други бизнес процеси. В нашия офис в ...
-
Back office specialist with dutch and french (no calls or written communication)
Groupe Owlianceгр. София
3,000 лв / месец (нето) от работодател
"Owliance Bulgaria" EAD is part of the "Tessi Group," a European leader in document processing and other business process outsourcing services. Our Sofia office is home to over 800 employees. As we continue to expand, we are looking to recruit motiva...
-
TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience or report Focus on the p...
-
Back office coordinator with english (working on shifts)
Онпросес Технолоджи България Eоодгр. София
We’re on a bit of a mission at OnProcess, Part of Accenture. We are helping the world’s service supply chains get a whole lot better. Why? Because we believe that great customer service is a necessity, digital innovation is a game-changer and a n...
-
Администратор обработка на застрахователни полици с немски език Специалистът на тази роля отговаря зa управлението на цялостния проце...
-
Специалист Валутни разплащания, Дирекция ИТ, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка нa хиляди българи Различ...
-
Валутен касиер, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка нa хиляди българи Различни и насърчаваме различностт...
-
Администратор обработка на застрахователни полици с италиански език Специалистът на тази роля отговаря зa управлението на цялостния п...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Ще имате шанса да окaжете голямо влияние в развитието на бизнеса, в доставянето на емблематични напитки на нашите клиенти и потребители. Присъединявайки се към нас като Back Office Specialist Logistics, вие ще имате възможност да се учите, ще изграждате отношения, ще разбирате нуждите на клиентите и ще действате бързо, за да постигате резултати. Разполагайки с информация в реално време чрез нашите дигитални инструменти, вие ще сте доверен партньор, който създава трайни отношения заедно с нашите клиенти.
Ключови отговорности:
- Ежедневна комуникация с бизнес клиенти за приемане и проследяване на поръчки и доставки;
- Постигане поставените цели за обслужване според ключовите бизнес индикатори;
- Подпомагане постигането на обема продажби и дистрибуция на продуктите съгласно целите на компанията;
- Осигуряване обслужване на вътрешни и външни клиенти и съдействие при възникнали казуси и запитвания;
- Извършва проверка за наличностите на продуктите, проактивно информира клиенти и търговски екип и управлява заявките
- Информира, разяснява и подпомага отдел Продажби за изпълнението на всички заявки
- Спазва стандарти и правила за осигуряване високо качество на обслужване, в зависимост от нуждите на клиентите
- Ти си енергичен, позитивен, обичаш работата в екип и новите предизвикателства;
- Мотивиран си в постигане и надграждане на резултати;
- Отговорен си в постигането на заложените цели за обем продажби и дистрибуция на ККХБК продукти;
- Притежаваш добри комуникационни умения и клиентски ориентиран подход на работа;
- Притежаваш висше образование или в момента си студент.
- 4-часов работен ден;
Работа в динамична среда, стимулираща постигане на високи резултати;
Придобиване и/или надграждане на опит в международна компания, лидер на пазара, с възможност за дългосрочно кариерно развитие;
Пакет от социални придобивки, сред които дневна сума за храна, допълнително здравно осигуряване и др.
За твоят нов екип:
Ние сме Coca-Cola Hellenic, бизнес, насочен към растеж в областта на потребителските стоки и стратегически партньор в бутилирането на The Coca-Cola Company. Ние бутилираме, разпространяваме и продаваме ненадминат асортимент от продукти на 29 пазара в Европа, Африка и Евразия. При това създаваме стойност за всички заинтересовани страни, подкрепяме социално-икономическия растеж и съдействаме за положително влияние на околната среда.
Ние сме екип от над 30 000 души, от над 70 националности, идващи от пет континента. Разнообразието на нашите пазари, от зрели икономики до нововъзникващи такива, предоставя широк спектър от привлекателни възможности за растеж. Грижим се за нашите таланти като предоставяме възможности за хора от всички функции и нива, както и от различни географски области, произходи и образование. Готови сме да рискуваме с хората, в които вярваме, дори и ако те нямат перфектния опит. Имаме вяра в това, какво всеки човек може да бъде.
И въпреки че имаме толкова много, с което можем да се гордеем, винаги оставаме смирени. Вярваме, че истинската магия се случва – за нас и за вас – когато ПОВЯРВАМЕ!
ПРИНАДЛЕЖНОСТ В КОКА-КОЛА ХЕЛЕНИК:
В Кока-Кола ХБК ние сме приобщаващ работодател, който се радва на многообразието. Това означава, че нашата среда осигурява равни възможности за всички, независимо от раса, цвят на кожата, религия, възраст, увреждане, сексуална ориентация или полова идентичност. Присъединете се към нас, за да създадем култура, в която всеки принадлежи и допринася за общия ни успех.
Средна заплата за сектора
1,900 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
600 лв / месец
4,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.