Работа Administrative Coordinator
28 нови обяви за работа
-
Company Description Evolution is a market-leading developer and provider of products and services for online casino entertainment. Our excellence is driven by over 16,000 EVOlutioneers across 30 markets worldwide, working in product innovation, soft...
-
Team Lead with German - Order to Cash Activities HCLTech is a global technology company, home to 223,400+ people across 60 countries, delivering industry-leading capabilities centered around digital, engineering, cloud and AI powered by a broad port...
-
850 лв - 1,470 лв / месец (нето) от работодател
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...
-
1,090 лв - 1,780 лв / месец (нето) от работодател
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...
-
1,160 лв - 1,780 лв / месец (нето) от работодател
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...
-
1,160 лв - 1,780 лв / месец (нето) от работодател
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...
-
Станете част от ДЗИ, компания с над 75 - годишнa история на българския застрахователен пазар, част от KBC Group. Компания, която е еквивалент за ...
-
Станете част от ДЗИ, компания с над 75 - годишнa история на българския застрахователен пазар, част от KBC Group. Компания, която е еквивалент за ...
-
Мениджър Екип Какво ви предлагаме ние: Индивидуално и aтрактивно заплащане; Професионални обучения по корпоративни стандарти и повишав...
-
1,940 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Фирма Алфа Консулт България търси кандидaти за свои клиент : за позиция: Team Leader - Началник екип : Фирмата предлага: Сигурност и дългосроч...
-
At Thermo Fisher Scientific, you’ll discover meaningful work that makes a positive impact on a global scale. Join our colleagues in bringing our Mission to life - enabling our customers to make the world healthier, cleaner and safer. We provide our...
-
At Thermo Fisher Scientific, you’ll discover meaningful work that makes a positive impact on a global scale. Join our colleagues in bringing our Mission to life - enabling our customers to make the world healthier, cleaner and safer. We provide our...
-
At Thermo Fisher Scientific, you’ll discover meaningful work that makes a positive impact on a global scale. Join our colleagues in bringing our Mission to life - enabling our customers to make the world healthier, cleaner and safer. We provide our...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Evolution is a market-leading developer and provider of products and services for online casino entertainment. Our excellence is driven by over 16,000 EVOlutioneers across 30 markets worldwide, working in product innovation, software development, IT solutions, game hosting and business support. Evolution's dynamic and creative environment creates a unique opportunity for personal and professional growth.
Our integrated business-to-business solutions guarantee that our clients can always provide an unrivalled online entertainment experience to their players globally. We thrive on remaining an award-winning digital powerhouse of entertainment products and services with an ever-expanding line-up of product brands: Evolution Live, NetEnt, Red Tiger, Ezugi, Big Time Gaming, Nolimit City and DigiWheel.
Evolution is a Swedish company founded in 2006 and listed on Nasdaq Nordic (EVO). More information on Evolution.com.
Job Description
We are looking for a Office Cordinator to join our growing team.
Please note that the office location is in our office in Ring Tower, Sofia.
In this role you will:
· Provide office support services to ensure efficiency and effectiveness within Evolution Group office · Dealing with incoming/outgoing correspondence in line with the policy, sign for deliveries and direct them to the appropriate staff member, receive, register and send mails and cargos from/to company parties or partners · Maintain the condition of the office and arrange necessary technical repairs via ticketing system, manage performance · Check and ensure that coffee, vending machines and other office equipment are in working condition, arrange technical maintenance if required · Monitor office supplies inventory and take care of groceries and water supplies in the office- place order, control deliveries, and go for shopping if needed, prepare expense reports · Pre-approve all office related orders with direct manager · Greet, assist, and/or direct the public to the appropriate host employee · Manage Biometric system, taxi service, visitors’ sign-up system and register visitors in line with the policy · Co-ordinate and maintain administrative records such as staff parking, parking for guests and subcontractors etc. · Managing wiki page & EvoSpace for related responsibilities · Assist in the planning and preparation of meetings, conferences, and conference telephone calls, ensure availability of office supplies in meeting rooms · Manage and supervise plants & gardening service · Ensure compliance with all company policies, procedures, and guidelines · Cooperate with Security · Take a part in training processes of the new employees in department · Manage ‘Fame wall’ updates and supervise technical condition · Monitor and manage with Gym and Yoga related matters · Take care of maintaining office in terms of construction works/repainting works, furniture inventory/selling/utilization/ordering and maintenance of existing · Assist with event organization and team buildings · Assist with travel arrangement
Qualifications
· Secondary education as minimal requirement · At least 1 year experience in similar role · Professional Working Proficiency in English and Bulgarian - written and verbal · Experience with standard software applications, including MS Office, Windows etc. · High sense of responsibility, punctuality, accuracy, and attention to details; · The ability to accurately fulfil the direct management orders and work tasks; · Tact and discretion, for dealing with confidential information; · Multitasking- flexible and adaptable approach to work, the ability to work in a fast-paced, ever-changing environment the ability to work independently and in a team, and great communication skills.
Additional Information
What we offer:
· Environment tailored to allow you to realize your full potential · Оpportunities to grow and prove yourself · Awesome mix between all benefits of a large company and all advantages of creative startup culture · Social benefits - Multisport card and additional medical insurance
Средна заплата за сектора
1,690 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
38,600 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Офис мениджър
\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.
Необходими основни умения
- даване на указания на персонала
- задоволяване на нуждите от канцеларски материали
- ръководене на служители
- използване на различни комуникационни канали
- поддържане на офис системите
- използване на офис системи
Необходими основни знания
- управление на разходите
- офисен софтуер
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.