Работа Accounts Payable Specialist
29 нови обяви за работа
-
Accounts Payable Specialist You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by: Opportunities to learn and build your career; Meaningful work in a stable and fast-paced company; Diversity of people, projects, and platforms; A...
-
Senior Accounts Payable Specialist with German You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by: Opportunities to learn and build your career; Meaningful work in a stable and fast-paced company; Diversity of people, project...
-
ОСНОВНИ ДЛЪЖНОСТНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ 1.Оформя и издава документи, свързани с финансовaта дейност. 2.Обработва счетоводните документи по съотве...
-
Who we are Sutherland is a global leader in digital transformation and world-class customer service. We are the driving force behind today's experiential giants – the companies best known for the transformative experiences they deliver, operating ...
-
Company Description Experian is a global data and technology company, powering opportunities for people and businesses around the world. We help to redefine lending practices, uncover and prevent fraud, simplify healthcare, create marketing solution...
-
1,320 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател
Касиер фактурист Задължения: Работa с парични средства; Изготвяне на фактури; Издаване на касов бон; Приемане на разплащания с дебитни и...
-
Junior Accounts Receivable Specialist Experian is a global data and technology company, powering opportunities for people and businesses around the world. We help to redefine lending practices, uncover and prevent fraud, simplify healthcare, create ...
-
"AСМ" ЕООД е лидер в дистрибуцията на препарати зa растителна защита (ПРЗ), семена за посев, минерални и листни торове в България. Компаният...
-
1,800 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Касиер - фактурист Софинпорт ЕООД е фирма занимaваща се дистрибуцията на бързооборотни хранителни продукти. За офиса ни в град София тър...
-
1,500 лв / месец (нето) от работодател
Фирма ТИМ СТОК 23 ООД, занимаващa се с дистрибуция и логистика на газирани напитки, бира и алкохол търси да назначи: КАСИЕР-ФАКТУРИСТ за ск...
-
An Accounts Receivable Accountant OTC will fully support the Credit Team within the Finance department by following charges and credit procedures and balancing accounts frequently. What will I be doing? As an Accounts Receivable Accountant OTC, you ...
-
1,700 лв / месец (нето) от работодател
„БОДУ СОД“ търси да назначи служител за позициятa „Технически сътрудник“, с адрес гр. София. Описание: 1. Работно време съгласно КТ; 2. От...
-
ОПЕРАТОР - ФАКТУРИСТ Отговорности: Поддържане на ежедневен контакт с търговски представители и с клиенти нa фирмата; Приемане и изписва...
-
Създаден преди 29 години, днес „Мистрал“ е национален дистрибутор нa пакетирани хранителни стоки и една от водещите организации в бързо...
-
Фирма "ЧЕХ-ЙОСИФ НОВОСАД" ООД търси Фактурист/ка за производственa база намираща се в с. Соколово Основни отговорности: Приемане и изписв...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by:
- Opportunities to learn and build your career;
- Meaningful work in a stable and fast-paced company;
- Diversity of people, projects, and platforms;
- A supportive, fun, and inspiring place to work.
- Execute and process documents (invoices, credit notes, memos) in accordance with SLA, best practices, Internal controls, KPIs etc. for the Procure to Pay team;
- Ensure accurate, timely and complete recording and analysis of supplier accounts and transactions;
- Process statements, analyzing overdue balances and other miscellaneous supplier issues;
- Provide support on returned supplier payments and communicate with suppliers as needed;
- Submit requests to maintain and update supplier records (name, address, bank account information), verification of data changes in line with Internal guidelines and procedures;
- Provide effective, efficient and accurate administrative support for PTP related processes;
- Support with accounting tasks and month-end and year-end financial closing process;
- Support stakeholders in resolving sensitive and complex inquiries and issues, help for improving end-user knowledge in order to reduce the processes exceptions.
- Providing on-going support for the PTP business solution;
- Contribute to reduce the company’s DPO and improve payments on time;
- Participating in cross-functional process and system improvement initiatives, while maintaining adherence to Internal Controls environment.
- Collecting and summarizing accounting and business information for the purposes of the management and internal needs, ensuring reliable and timely communication with all stakeholders;
- Providing support to the organization as requested;
- Good organizational and time-management skills;
- Good customer service skills, communication skills with attention to detail.
- Knowledge and experience in accounts payable, invoice handling and payments;
- Experience working in a global organization;
- Problem solving skills and adherence to deadlines;
- Fluency in English;
- Experience with accounting software, e.g. SAP, experience with Ivalua, Ariba would be considered an advantage.
- Innovative technologies and platforms to work with;
- Modern working environment for your comfort;
- Friendly, ambitious, and motivated teammates to support each other;
- Thousands of online and in-person learning opportunities to grow;
- Challenging assignments and career development opportunities in multinational environment;
- Attractive remuneration package;
- Flexible working schedule and opportunity for home office;
- Numerous additional goodies, including, but not limited to free A1 services, discounts, health insurance and services, sports center, childcare, team and family events, etc.
Социални Придобивки
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- smartphoneСлужебен Телефон
- credit_cardБонусова Система
- sports_footballКарта за Спорт
- videogame_assetЗала за Почивки/Забавления
- airport_shuttleБезплатен Служебен Транспорт
- local_parkingБезплатно Парко Място
- shopping_cartОтстъпки/Намаления в Търговски Обекти
- child_careДетска Градина
- loyaltyПодаръци
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- business_centerКариерно Развитие
Средна заплата за сектора
1,530 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
400 лв / месец
3,850 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Фактурист
Фактуристите изготвят кредитни известия, фактури и месечни извлечения за клиентите, като ги издават на клиентите с всички изисквани средства. Те актуализират клиентските досиета по целесъобразност.
Необходими основни умения
- разпределяне на сметки
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- извършване на последващи действия във връзка с вземанията
- използване на офис системи
- попълване на формуляри
Необходими основни знания
- процеси във финансовия отдел
- финансов капацитет
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.