Работа Accounts Payable Specialist

29 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Accounts Payable Specialist You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by: Opportunities to learn and build your career; Meaningful work in a stable and fast-paced company; Diversity of people, projects, and platforms; A...

    08 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Senior Accounts Payable Specialist with German You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by: Opportunities to learn and build your career; Meaningful work in a stable and fast-paced company; Diversity of people, project...

    08 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ОСНОВНИ ДЛЪЖНОСТНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ 1.Оформя и издава документи, свързани с финансовaта дейност. 2.Обработва счетоводните документи по съотве...

    28 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Who we are Sutherland is a global leader in digital transformation and world-class customer service. We are the driving force behind today's experiential giants – the companies best known for the transformative experiences they deliver, operating ...

    27 Jan 2025 Още...
  • Company Description Experian is a global data and technology company, powering opportunities for people and businesses around the world. We help to redefine lending practices, uncover and prevent fraud, simplify healthcare, create marketing solution...

    24 Jan 2025 Още...
  • icon 1,320 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    Касиер фактурист Задължения: Работa с парични средства; Изготвяне на фактури; Издаване на касов бон; Приемане на разплащания с дебитни и...

    24 Jan 2025 Още...
  • Junior Accounts Receivable Specialist Experian is a global data and technology company, powering opportunities for people and businesses around the world. We help to redefine lending practices, uncover and prevent fraud, simplify healthcare, create ...

    23 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "AСМ" ЕООД е лидер в дистрибуцията на препарати зa растителна защита (ПРЗ), семена за посев, минерални и листни торове в България. Компаният...

    16 Jan 2025 Още...
  • icon 1,800 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Касиер - фактурист Софинпорт ЕООД е фирма занимaваща се дистрибуцията на бързооборотни хранителни продукти. За офиса ни в град София тър...

    14 Jan 2025 Още...
  • icon 1,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма ТИМ СТОК 23 ООД, занимаващa се с дистрибуция и логистика на газирани напитки, бира и алкохол търси да назначи: КАСИЕР-ФАКТУРИСТ за ск...

    13 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    An Accounts Receivable Accountant OTC will fully support the Credit Team within the Finance department by following charges and credit procedures and balancing accounts frequently. What will I be doing? As an Accounts Receivable Accountant OTC, you ...

    10 Jan 2025 Още...
  • icon 1,700 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    „БОДУ СОД“ търси да назначи служител за позициятa „Технически сътрудник“, с адрес гр. София. Описание: 1. Работно време съгласно КТ; 2. От...

    08 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ОПЕРАТОР - ФАКТУРИСТ Отговорности: Поддържане на ежедневен контакт с търговски представители и с клиенти нa фирмата; Приемане и изписва...

    07 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Създаден преди 29 години, днес „Мистрал“ е национален дистрибутор нa пакетирани хранителни стоки и една от водещите организации в бързо...

    07 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма "ЧЕХ-ЙОСИФ НОВОСАД" ООД търси Фактурист/ка за производственa база намираща се в с. Соколово Основни отговорности: Приемане и изписв...

    07 Jan 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Accounts Payable Specialist

A1
location_on гр. София

icon 1,530 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Възможност за работа от вкъщи
  • Дистанционно интервю

Пълно описание


Accounts Payable Specialist

You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by:
  • Opportunities to learn and build your career;
  • Meaningful work in a stable and fast-paced company;
  • Diversity of people, projects, and platforms;
  • A supportive, fun, and inspiring place to work.
Your daily routine would include:
  • Execute and process documents (invoices, credit notes, memos) in accordance with SLA, best practices, Internal controls, KPIs etc. for the Procure to Pay team;
  • Ensure accurate, timely and complete recording and analysis of supplier accounts and transactions;
  • Process statements, analyzing overdue balances and other miscellaneous supplier issues;
  • Provide support on returned supplier payments and communicate with suppliers as needed;
  • Submit requests to maintain and update supplier records (name, address, bank account information), verification of data changes in line with Internal guidelines and procedures;
  • Provide effective, efficient and accurate administrative support for PTP related processes;
  • Support with accounting tasks and month-end and year-end financial closing process;
  • Support stakeholders in resolving sensitive and complex inquiries and issues, help for improving end-user knowledge in order to reduce the processes exceptions.
We’ll know you can make it if you have:
  • Providing on-going support for the PTP business solution;
  • Contribute to reduce the company’s DPO and improve payments on time;
  • Participating in cross-functional process and system improvement initiatives, while maintaining adherence to Internal Controls environment.
  • Collecting and summarizing accounting and business information for the purposes of the management and internal needs, ensuring reliable and timely communication with all stakeholders;
  • Providing support to the organization as requested;
  • Good organizational and time-management skills;
  • Good customer service skills, communication skills with attention to detail.
And if you are good at:
  • Knowledge and experience in accounts payable, invoice handling and payments;
  • Experience working in a global organization;
  • Problem solving skills and adherence to deadlines;
  • Fluency in English;
  • Experience with accounting software, e.g. SAP, experience with Ivalua, Ariba would be considered an advantage.
Our gratitude for the job done will be eternal, but we’ll also offer you:
  • Innovative technologies and platforms to work with;
  • Modern working environment for your comfort;
  • Friendly, ambitious, and motivated teammates to support each other;
  • Thousands of online and in-person learning opportunities to grow;
  • Challenging assignments and career development opportunities in multinational environment;
  • Attractive remuneration package;
  • Flexible working schedule and opportunity for home office;
  • Numerous additional goodies, including, but not limited to free A1 services, discounts, health insurance and services, sports center, childcare, team and family events, etc.
Sounds good? Apply now!

Социални Придобивки


  • health_and_safety icon
    Допълнително Здравно Осигуряване
  • smartphone
    Служебен Телефон
  • credit_card
    Бонусова Система
  • sports_football
    Карта за Спорт
  • videogame_asset
    Зала за Почивки/Забавления
  • airport_shuttle
    Безплатен Служебен Транспорт
  • local_parking
    Безплатно Парко Място
  • shopping_cart
    Отстъпки/Намаления в Търговски Обекти
  • child_care
    Детска Градина
  • loyalty
    Подаръци
  • school
    Безплатни Обучения/Курсове
  • business_center
    Кариерно Развитие

Средна заплата за сектора


1,530 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

400 лв / месец

максимална

3,850 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.2
Добра
icon icon icon icon icon
2.3
icon icon icon icon icon
Общо усещане
2.8
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.8
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
2.7
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.7
icon icon icon icon icon
Колеги
2.7
icon icon icon icon icon
Местоположение
2.4
icon icon icon icon icon
Стабилност
2.8
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.2
icon icon icon icon icon
Управление
2.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.9
icon icon icon icon icon
Работна среда

Фактурист


Фактуристите изготвят кредитни известия, фактури и месечни извлечения за клиентите, като ги издават на клиентите с всички изисквани средства. Те актуализират клиентските досиета по целесъобразност.

Необходими основни умения

  • разпределяне на сметки
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • извършване на последващи действия във връзка с вземанията
  • използване на офис системи
  • попълване на формуляри

Необходими основни знания

  • процеси във финансовия отдел
  • финансов капацитет

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.