
НЕСТЛЕ БЪЛГАРИЯ АД
Nestlé работа
17 резултата
-
-
-
-
2,382 лв - 2,638 лв / месец (нето) от работодател
-
1,800 лв - 2,095 лв / месец (нето) от работодател
-
-
-
2,188 лв - 2,328 лв / месец (нето) от работодател
-
2,367 лв - 2,638 лв / месец (нето) от работодател
-
1,707 лв - 2,095 лв / месец (нето) от работодател
-
2,289 лв - 2,638 лв / месец (нето) от работодател
-
2,018 лв - 2,250 лв / месец (нето) от работодател
-
2,289 лв - 2,638 лв / месец (нето) от работодател
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Accounts Payable Specialist
Пълно описание
Position Summary
Nestlé Bulgaria is looking for a colleague for the position of Accounts Payable Accountant to join our accounting team. We are looking for a motivated, self-starter with a positive attitude. This role will not only allow you to contribute to the department's operations in a compliant way, but also provide you with the chance to enhance your expertise and broaden your knowledge in this field.
A day in the life of Accounts Payable Accountant....
- Processing of incoming invoices for posting and scanning
- Monitoring of accurate postings based on defined sample of postings
- Preparation and Processing of Daily/Weekly/Monthly Payments in accordance with company policies
- Preparation of AP reports
- Involvement in Parked/Blocked workflow for goods and services
- Monitoring GR/IR accounts
- Monitoring T&E accounts and providing proposals of clearing them
- Reconciliation with vendors
- Participating in PEC and YEC related to AP activities
- Archiving activities in daily work related to incoming invoices (goods, services) and contracts
- Ensure compliance with company policies, procedures, KPIs related to Accounts Payable
- Participation in external and internal audit
- Participation in inventory count
- Bachelor’s degree in Accounting, Finance or a related field
- Strong understanding of Accounts Payable processing and experience of at least 2 years in Accounting or Finance
- Fluent English
- Proficiency in Excel
- Experience with ERP systems (SAP preferred)
- Close attention to detail is essential
- Good organizational and interpersonal skills
- Capable of handling multiple time critical tasks efficiently and optimally
- A culture that fosters inclusion, diversity and innovation
- International work environment
- Work from Home - Hybrid and flexible approach
- Attractive package, including food vouchers, sports cards, additional days paid leave
- Parental policy
- Medical subscription for our employees and their spouse and children, including annual medical check-up for employees
If you are interested in this career opportunity and what to join our team, please submit your application. We review all applications on an ongoing basis, so please do not delay your submission. By sending us your CV you also give us the right to collect and process your personal data, as part of our candidate registration process. Please apply with a CV in English.
At Nestlé, we want to help shape a better and healthier world, inspire people to live healthier lives and deliver impact at a scale and pace that makes a difference. We do this by fostering a diverse, friendly, supportive, and collaborative environment, that creates positive disruption, embraces innovation, and empowers people and teams to win. We aim to hire friendly, respectful, inspiring people who care about the people’s lives that we touch every single day.
Мнения и оценки от служители
Фактурист
Фактуристите изготвят кредитни известия, фактури и месечни извлечения за клиентите, като ги издават на клиентите с всички изисквани средства. Те актуализират клиентските досиета по целесъобразност.
Необходими основни умения
- разпределяне на сметки
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- извършване на последващи действия във връзка с вземанията
- използване на офис системи
- попълване на формуляри
Необходими основни знания
- процеси във финансовия отдел
- финансов капацитет
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.