Работа Оператор Фактурист

31 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Създаден преди 29 години, днес „Мистрал“ е национален дистрибутор на пакетирани хранителни стоки и една от водещите организации в бързо...

    02 May 2025 Още...
  • icon 2,100 лв - 2,400 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Създаден преди 29 години, днес „Мистрал“ е национален дистрибутор на пакетирани хранителни стоки и една от водещите организации в бързо...

    04 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Временна / Сезонна работа

    Курортен комплекс Албена е уникално съчетание на море, пясък, зеленина и спокойствие. За милиони туристи от цял свят, Албена е предпочита...

    07 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    Hilton Sofia hotel boasts 259 bedrooms, 20 suites, OXBO Restaurant, Regale Bar, 13 meeting rooms including 1 Grand Ballroom. WHO WE ARE? Located in the heart of the city, surrounded by the South Park, Hilton Sofia elevates its signature hospitality...

    08 May 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ФАКТУРИСТ - за офиса в гр. София, кв. Военна рампа Издава стокови разписки и фактури Своевременно документира и отчита ежедневните стоков...

    08 May 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Who we are Sutherland is a global leader in digital transformation and world-class customer service. We are the driving force behind today's experiential giants – the companies best known for the transformative experiences they deliver, operating ...

    29 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Търговска фирма търси да назначи продавач консултант-КАСИЕР с работно време на смени от 08,00-17.30 ; 11.00-20.00 събота до 14,00 .Изисквания към канд...

    29 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being ...

    29 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма Роси ЕООД търси да назначи "Касиер-фактурист" на трудов договор за своя шоурум в град София. Задължения и отговорности: Отлични ко...

    28 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "AСМ" ЕООД е лидер в дистрибуцията на препарати за растителна защита (ПРЗ), семена за посев, минерални и листни торове в България. Компания...

    28 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Location: Sofia, Bulgaria Type of contract: Permanent, full time job Line Manager: Chief accountant Position Summary Nestlé Bulgaria is looking for a colleague for the position of Accounts Payable Accountant to join our accounting team. We are loo...

    25 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    **All interviews will be conducted remotely (online or by phone). Pontica Solutions is an award-winning outsourcing company that specializes in delivering innovative customer experience (CX) solutions to our global clients in diverse industries such...

    25 Apr 2025 Още...
  • icon 1,320 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма Винтайм EООД е една от водещите фирми в търговията на едро с високоалкохолни напитки, вино, безалкохолни напитки, натурални сокове ...

    22 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Временна / Сезонна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Louis Dreyfus Company is a leading merchant and processor of agricultural goods. Our activities span the entire value chain from farm to fork, across a broad range of business lines, we leverage our global reach and extensive asset network to serve o...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма "Саранда Дистрибюшън "ООД - търси да назначи служители на длъжност: ФАКТУРИСТ за гр.София, кв. Военна рампа Отговорности и задължен...

    16 Apr 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

ОПЕРАТОР ФАКТУРИСТ

МИСТРАЛ ПРАЙМ EООД
location_on гр. Пловдив

icon 1,350 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Създаден преди 29 години, днес „Мистрал“ е национален дистрибутор на пакетирани хранителни стоки и една от водещите организации в бързообoротния сектор. Ние сме ЕКСКЛУЗИВЕН представител на международни производители и марки с доказано качество и репутация. Повече от четвърт век името ни е символ на коректни и професионални отношения. „Мистрал“ има офиси и складове в най -големите български градове - София, Варна, Пловдив, Бургас и Благоевград. Целогодишно достигаме близо 7 000 търговски обекта в страната и повече от 1200 сезонни. Нашите стълбове на успеха са: стабилно партньорство, индивидуално отношение и безкомпромисно качество. Във връзка с разширяването на дейността ни, търсим да назначим ОПЕРАТОР ФАКТУРИСТ за гр. Пловдив.

ОТГОВОРНОСТИ:

  • Изготвя и отчита документи, свързани с експедиция и фактуриране на стоки;
  • Работи с касов апарат;
  • Приема плащания в брой, ежедневно приключва касовата отчетност;
  • Приема, съхранява и предава парични средства;
  • Създава приходни и разходни документи, свързани с касовата отчетност и касови операции свързани с тях;
  • Води касовата книга по форма и ред, установен с вътрешни разпоредби за счетоводна документация;
  • При нужда създава и обработва и други първични и вторични счетоводни документи;
  • Спазва финансово-счетоводните процедури, съобразно действащото законодателство и вътрешните правила на компанията;
  • Изпълнява и други задачи, поставени от главен счетоводител и пряк ръководител.
ИЗИСКВАНИЯ:
  • Завършено средно образование;
  • Минимум 1 година опит в областта;
  • Добра компютърна грамотност на оперативно ниво;
  • Умение за работа в екип;
  • Комуникативност, лоялност и изпълнителност;
  • Висока степен на организираност, стриктно спазване на крайни срокове.
КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:
  • Отлични условия на труд в компания с изградени традиции и авторитет;
  • Позитивна работна атмосфера;
  • Възможност за дългосрочно развитие;
  • Допълнително здравно осигуряване и други социални придобивки.
Ако отговаряте на посочените изисквания, моля изпратете автобиография.

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Предоставянето на личните данни е доброволно, тяхното обработване, ползване в процеса по подбор и съхраняване ще се извършва в пълно съответствие със Закона за Защита на Личните Данни. “Мистрал“ в качеството си на администратор, гарантира пълна защита на конфиденциалността на личните данни.

Средна заплата за сектора


1,350 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

400 лв / месец

максимална

3,850 лв / месец


icon icon icon icon icon

Фактурист


Фактуристите изготвят кредитни известия, фактури и месечни извлечения за клиентите, като ги издават на клиентите с всички изисквани средства. Те актуализират клиентските досиета по целесъобразност.

Необходими основни умения

  • разпределяне на сметки
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • извършване на последващи действия във връзка с вземанията
  • използване на офис системи
  • попълване на формуляри

Необходими основни знания

  • процеси във финансовия отдел
  • финансов капацитет

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.