Работа Accountant Ap

62 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    „Белла България” АД е най-големият производител на хранителни продукти в страната и водещ представител на индустрията в Югоизточна Ев...

    14 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Грация СК ЕООД е една от водещите фирми на българския пазар за дистрибуция и логистика на захарни изделия. Компанията е ексклузивен пред...

    06 Aug 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Технически сътрудник отдел Продажби

Bella Bulgaria
location_on гр. София

icon 1,700 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


„Белла България” АД е най-големият производител на хранителни продукти в страната и водещ представител на индустрията в Югоизточна Европа. Събира под един покрив водещи марки, продукти и услуги, които предлагат най-доброто съотношение цена-качество. Портфолиото му съдържа над 200 продукта, произвеждани под собствени и частни марки в 9 преработвателни предприятия. Във връзка с разширяване дейността и обхвата на работа компанията търси да назначи:

Технически сътрудник отдел Продажби

ОСНОВНИ ОТГОВОРНОСТИ:

  • Изготвяне на периодични справки и анализи по зададени критерии;
  • Участие в администрирането и обединяването на всички справки (дневни, седмични, месечни);
  • Участие в анализа на планираните продажби и състоянието на стоковите наличности;
  • Водене на вътрешна и външна кореспонденция;
ОСНОВНИ ИЗИСКВАНИЯ:
  • Средно или висше образование;
  • Отлични комуникативни и организационни умения, както и умения за управление на времето;
  • Мотивация за развитие, гъвкавост, инициативност и умения за работа в екип;
  • Много добра компютърна грамотност;
  • Опит и бързина при работа с Excel;
  • Опитът на подобна позиция ще се счита за предимство;
КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:
  • Интересна и динамична работа в екип от професионалисти;
  • Вълнуваща, приятелска и подкрепяща работна обстановка;
  • Добро възнаграждение и възможности за развитие.
При проявен интерес, моля изпратете Ваша актуална автобиография.

Всички кандидатури ще бъдат разглеждани строго конфиденциално. Данните, които се предоставят са лични данни по смисъла на ЗЗЛД и подлежат на специален ред на съхранение и защита. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Средна заплата за сектора


1,700 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

200 лв / месец

максимална

10,000 лв / месец

Мнения и оценки от служители


1.9
Непредпочитана
icon icon icon icon icon
2.1
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
1.7
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
1.8
icon icon icon icon icon
Общо усещане
1.6
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
1.6
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
1.5
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.5
icon icon icon icon icon
Управление
2.2
icon icon icon icon icon
Колеги
2.0
icon icon icon icon icon
Местоположение
1.5
icon icon icon icon icon
Работна среда
1.3
icon icon icon icon icon
Стабилност

Асистент, продажби


Асистентите в областта на продажбите изпълняват различни общи задачи по поддръжка, например съдействие за разработването на планове за продажба, управление на канцеларски дейности, проверка на фактури на клиенти и други счетоводни документи или записи, събиране на данни и изготвяне на доклади за други отдели на дружествата.

Необходими основни умения

  • извършване на стопанско проучване
  • обработване на пощенски пратки
  • извършване на рутинни офис дейности
  • извършване на чиновнически задължения

Необходими основни знания

  • счетоводни правила
  • продажбени дейности

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.