Работа Accountant Ap в София

19 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Top Skills Recruitment is a recruitment agency established by professionals with years of experience in Business Process & IT Outsourcing. Our higher aim is to find and bring out the best in our candidates so they can land their desired job and at th...

    16 May 2024 Още...
  • icon 1,800 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Транстехно ЕООД търси да назначи зa гр. София: Касиер фактурист/ка ИЗИСКВАНИЯ Много добри организационни и комуникативни умения; Умения ...

    16 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Louis Dreyfus Company is a leading merchant and processor of agricultural goods. Our activities span the entire value chain from farm to fork, across a broad range of business lines, we leverage our global reach and extensive asset network to serve o...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Cargotec is at the forefront of the transformation in the cargo handling industry. Our cargo handling solutions and services make global trade smarter, better and more sustainable. As leaders in ports, on roads and at sea, our business areas Kalmar, ...

    15 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Търсим КАЛКУЛАНТ-ФАКТУРИСТ за верига ресторанти в СОФИЯ. Офиса се нaмира в района на х-л ПЛИСКА Изисквания към кандидатите: Опит на подо...

    14 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Junior Accounts Payable / Procure to Pay Specialist with Polish HCLTech is a global technology company, home to 223,400+ people across 60 countries, delivering industry-leading capabilities centered around digital, engineering, cloud and AI powered ...

    10 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние сме Орно АД – устойчиво растяща дистрибуторска компания в бързооборотния сектор, представител на премиум хранителни и нехранителн...

    02 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ФАКТУРИСТ - за офиса в гр. София Отговорности и задължения: Издавa стокови разписки и фактури Своевременно документира и отчита ежеднев...

    30 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    За нуждите на компанията ни търсим ФАКТУРИСТ, който дa стане част от сплотения ни екип. Основните задължения и отговорности за позицията...

    22 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    През последните няколко години нашата фирма рaзшири дейността си, като в нейното портфолио присъстват изключително висок клас продукти....

    17 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Технически Асистент - Продажби ТВОЯТА НОВА РОЛЯ: ТЕХНИЧЕСКИ АСИСТЕНТ - ПРОДАЖБИ Ние сме семейство от 36 хиляди ангажирани служители. Все...

    17 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    АЙ БИ АЙ КО ЕООД с удостоверение номер 2981 за извършване на посредническа дейност в Бългaрия, предлага работа с възможност за развитие за ...

    13 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние сме HOMEMAX- утвърдена верига хипермаркети, предлагaща строителни материали и цялостни решения за дома- един от лидерите на пазара. За Ц...

    08 May 2024 Още...
  • icon 1,130 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Сътрудник продажби електроника в офис за измервателни уреди, електронни компоненти, видеонaблюдение, озвучителна техника, осветление и ...

    07 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма произвеждаща тестени изделия търси отговорен и мотивиран сътрудник зa работа с клиенти и обработка на заявки. Основни задължения: ...

    07 May 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Accounts Payable Accountant

Top Skills Recruitment
location_on гр. София

icon 1,450 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Възможност за работа от вкъщи
  • Подходяща и за студенти
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


Top Skills Recruitment is a recruitment agency established by professionals with years of experience in Business Process & IT Outsourcing. Our higher aim is to find and bring out the best in our candidates so they can land their desired job and at the same time deliver high standard services to our clients. We assist people in their quest for the right career opportunity.

We're immediately hiring an Accounts Payable Accountant for a quickly-evolving company.

You will be able to:

  • Prepare and Process Daily/Weekly/Monthly Payments in accordance with company policies
  • Prepare payment files consistent with payment methods for accounted documents selected for payment
  • Preparation of manual, mass payment files and cheques
  • Monitor cash positions in dedicated AP bank accounts to ensure adequate liquidity
  • Ensure proper authorization before processing any payment
  • Timely communication with other involved teams - Invoice Processing, Master Data, Treasury
  • Merchants balance confirmations, reconciliations of processed payments against bank statements
  • Assists with monthly closing procedures for Cash Management module in Oracle EBS/MCPS


What do you need to be successful at this job? It is simple…

  • Bachelor’s degree in Accounting, Finance or Economics
  • Fluent English
  • Good Excel skills - Pivot tables, VLOOKUP , etc.
  • Experience with ERP systems / previous AP role will be considered an advantage
  • Close attention to detail is essential
  • Good organizational skills
  • Strong communication skills


What is in it for you?

  • Hybrid working model
  • 25 annual paid leave
  • Health insurance
  • Sports card
  • Team events
  • Company discounts
  • Standard working hours
  • Location near a metro station


If you are interested, please send us your CV in English.

All applications will be treated as strictly confidential and only short-listed candidates will be contacted.

License for recruitment for Bulgaria: № 2399 / 15.11.2017 License for administration and protection of personal data: № 432025 / 23.10.2017

Социални Придобивки


  • health_and_safety icon
    Допълнително Здравно Осигуряване
  • local_dining
    Безплатни Храна и Напитки
  • timer_off
    Гъвкаво Работно Време
  • home
    Работа от Вкъщи
  • groups
    Партита/Тиймбилдинг
  • school
    Безплатни Обучения/Курсове
  • sports_football
    Карта за Спорт
  • credit_card
    Бонусова Система

Средна заплата за сектора


1,450 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

400 лв / месец

максимална

3,650 лв / месец


icon icon icon icon icon

Фактурист


Фактуристите изготвят кредитни известия, фактури и месечни извлечения за клиентите, като ги издават на клиентите с всички изисквани средства. Те актуализират клиентските досиета по целесъобразност.

Необходими основни умения

  • разпределяне на сметки
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • извършване на последващи действия във връзка с вземанията
  • използване на офис системи
  • попълване на формуляри

Необходими основни знания

  • процеси във финансовия отдел
  • финансов капацитет

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.