Работа Account Executive
156 нови обяви за работа
-
TELUS Digital Bulgaria is looking for a passionate and result driven Account Manager! Responsibilities: Be Operationally focused and develop an understanding of each Area of the business. Define the parameters of the project in collaboration with p...
-
Technical Account Manager, Cloud Solutions - Sofia Vivacom, a member of United Group, is a leader in providing high-tech telecommunication services of a new generation - mobile and fixed voice services, high speed broadband internet access through f...
-
SFC Ltd. търси амбициозни хора с желание за работа и отлични комуникативни умения. Описание на позицията: Участва в процеса на идентифицир...
-
1,940 лв - 2,250 лв / месец (нето) от работодател
Data Administrator with French Sofia/hybrid 29.000-34.000 BGN gross/year + bonus up to 6000 BGN net/year Nordic Recruitment & Consulting offers efficient IT and Cyber Security recruitment and business consulting in Bulgaria - and beyond. Having lo...
-
Postbank is looking for an Account Manager in Medium Corporate Clients Department/ Corporate Banking Division for Sofia. Requirements: The successful applicant will be entrusted with the following main tasks: Responsible for the fulfillment of the ...
-
About us Ingram Micro is a leading technology company for the global information technology ecosystem. With the ability to reach nearly 90% of the global population, we play a vital role in the worldwide IT sales channel, bringing products and servi...
-
Investor Media Group e водеща медийна компания в България. Групата включва най-богатото портфолио от дигитални услуги на българския пазар. С пазар...
-
Искаш да се развиваш в света на медиите? Желаеш да продаваш не просто реклама, а възможности? Ако търсиш динамика, развитие и потенциал да...
-
Top Skills Recruitment is an agency, providing a full range of services in the sphere of HR. We assist Bulgarian and international companies in attracting the most suitable and skillful people for them. Our team consists of professionals with experie...
-
We all have a special role to play on this planet, we all have unique talents. Do you want to use yours to make the world a better place? At Smart Organic our purpose is to produce food that people can enjoy and do good for themselves and the enviro...
-
Акаунт мениджър "Корпоративни клиенти" - гр. Благоевград A1 България е точното място за теб, ако са ти вaжни: Работа в стабилна и бързо разв...
-
Акаунт мениджър "Kорпоративни клиенти" - гр. София A1 България е точното място за теб, ако са ти вaжни: Работа в стабилна и бързо развиваща с...
-
Акаунт мениджър “Корпоративни клиенти” – гр. Русе A1 България е точното място за теб, ако са ти вaжни: Работа в стабилна и бързо развиващ...
-
Акаунт мениджър “Корпоративни клиенти” – гр. Пловдив A1 България е точното място за теб, ако са ти вaжни: Работа в стабилна и бързо разви...
-
Акаунт мениджър “Корпоративни клиенти” – гр. Бургас A1 България е точното място за теб, ако са ти вaжни: Работа в стабилна и бързо развив...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Responsibilities:
- Be Operationally focused and develop an understanding of each Area of the business.
- Define the parameters of the project in collaboration with partners and customers
- Permanently monitor the achievements of the project key performance indicators and liaise with other departments to accomplish them
- Establish the recruitment needs for achieving the project key performance indicators set
- Establish direct contact with project representatives from the customer side and work out a plan of action with them to meet performance goals.
- Control the work processes of the coordinated projects, establishing active measures to improve training and operational activities and proposing plans for improvement
- Add value to the client by proposing changes in the operational projects and offer feedback to the clients based on the results after the test period
- Send regular and on-demand reports to clients
- Follow the evolution of the supervisors and agents and take all necessary measures to improve it when necessary
- Allocate resources and responsibilities within team to deliver business results and meet the demands of a dynamic environment
- Be involved and responsible for the selection, training, professional development and assessment of the subordinates
- Monitor and achieve financial and operational targets set
Requirements:
- Excellent verbal and written communication skills in English. Proficiency of a second language on a level C1 will be considered an advantage
- Background in Contact Center Management Solutions
- At least 2 years proven experience in a Contact Center Area on a managerial position
- Experience in managing teams; oriented to results and customer satisfaction
- Ability to effectively manage multiple priorities
- Ability to work both independently and as a team member in an environment with frequent high volumes of work
- Positive, professional and customer-focused attitude
- Desire to perform in-depth research paying attention to detail
- Dynamic, flexible and proactive attitude
- Good negotiation skills and ability to work directly with international clients
- Good performance under pressure
- Proficient with Microsoft Office
- Be Autonomous and trustworthy
In return, we will give you:
- Fully paid training
- Stable job and career development opportunities
- Attractive salary
- Additional health insurance
- 50+ benefits and services to choose from
- Positive international working environment
- Support and learning
- Employee referral bonuses
Does it sound like the perfect job for you? Apply now!
About us: TELUS Digital Bulgaria is a publicly traded company (NYSE & TSX: TIXT) and is the largest employer in the CX (Customer Experience) industry in the country with over 4,000 team members. The company provides a broad portfolio of services - designing, building, and delivering next-generation digital services, AI solutions, customer experience, and much more. The company's primary focus is strict adherence to all our clients' procedures and practices. We are an independent outsourcing services provider and do not function as a local representation of our partners.
Социални Придобивки
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- timer_offГъвкаво Работно Време
- credit_cardБонусова Система
- sports_footballКарта за Спорт
- local_diningБезплатни Храна и Напитки
- card_travelВаучери за Транспорт
- card_giftcardВаучери за Храна
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- date_rangeДопълнителен Годишен Отпуск
- groupsПартита/Тиймбилдинг
- videogame_assetЗала за Почивки/Забавления
Средна заплата за сектора
2,790 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
250 лв / месец
9,950 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Мениджър, ключови клиенти
Мениджърите на ключови клиенти са медиатори между клиентите и организацията, управляват продажбите и дългосрочните отношения с клиентите. Те познават продуктите и услугите и разработват договори с клиентите.
Необходими основни умения
- прилагане на корпоративните политики
- проучване на нивата на продажби на продуктите
- извършване на анализ на данни
- извършване на анализ на потребностите на клиентите
- извършване на последващи действия във връзка със задоволяването на клиента
- прогнозиране на показателите на сметки
Необходими основни знания
- характеристики на продуктите
- обслужване на клиенти
- разбиране на продукта
- политики на дружество
- характеристики на услугите
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.