
ВИСТА АВТ работа
14 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
KEY ACCOUNT MANAGER
Пълно описание
JOB RESPONSIBILITIES:
- Develop business plan with each assigned Key Customer, aligned with total targets.
- Actively participate in negotiations with assigned Key Customer.
- Manage and control investment budget with the Customers.
- Secure excellent execution of Marketing & Sales strategies of worldwide renowned brands.
- Work closely with in-house Merchandising team & Regional Sales Executives, in order to ensure in-store excellence of each store in the country.
- Develop partnership relationship with Key Accounts.
- Bachelor or higher degree in Business Administration/Marketing or related fields.
- Previous experience is not obligatory.
- Good knowledge of English language (verbal and written communication).
- Clean driving license.
- MS office applications.
- Team player with efficient communication skills.
- Analytical mind and results oriented personality.
- Strong time management skills.
- Ability for fast and proper execution of task.
- Work in challenging and dynamic environment and enthusiastic team of professionals.
- Competitive package and excellent working conditions.
- Exposure to the best international sales practices.
- Learning and career development opportunities.
Мнения и оценки от служители
Мениджър, ключови клиенти
Мениджърите на ключови клиенти са медиатори между клиентите и организацията, управляват продажбите и дългосрочните отношения с клиентите. Те познават продуктите и услугите и разработват договори с клиентите.
Необходими основни умения
- прилагане на корпоративните политики
- проучване на нивата на продажби на продуктите
- извършване на анализ на данни
- извършване на анализ на потребностите на клиентите
- извършване на последващи действия във връзка със задоволяването на клиента
- прогнозиране на показателите на сметки
Необходими основни знания
- характеристики на продуктите
- обслужване на клиенти
- разбиране на продукта
- политики на дружество
- характеристики на услугите
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.