Работа Customer Support

472 нови обяви за работа

Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Solutions Consultant with Slovenian and English

TELUS
location_on гр. София

icon лв

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за студенти
  • Дистанционно интервю
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


Join TELUS Digital Bulgaria as a Solutions Consultant with Slovenian and English for the world's biggest search engine, and become part of a dynamic team dedicated to delivering exceptional customer service. We're seeking professionals with strong communication skills to help users maximize their product experience.

We offer:

  • Welcome bonus: 3000BGN
  • Monthly allowance bonus covering part of the rent
  • Financial support during relocation (e.g.: for transportation, hotel stay, rent, and assistance in finding a long-term rental)
  • Flexible contract conditions (temporary employment, part-time options)
  • Fully paid training
  • Stable job and career development opportunities
  • Attractive salary
  • Additional health insurance
  • 50+ benefits and services to choose from
  • Positive international working environment
  • Support and learning
  • Employee referral bonuses


Key Responsibilities:

  • Deliver professional support for our products and services, maintaining a stellar customer satisfaction rate
  • Master and efficiently utilize CRM software, ticketing systems, and other customer service tools to meet the unique needs of our customers
  • Engage customers through multiple channels, including phone, email and chat
  • Resolve customer inquiries within agreed SLAs, using our comprehensive knowledge base and established protocols
  • Consistently meet or exceed performance goals for call handling time, first-call resolution, and customer satisfaction scores
  • Collaborate with team members to share best practices and contribute to the knowledge base
  • Participate in ongoing training and stay updated on product knowledge and industry trends


What You'll Need:

  • Fluent Slovenian and English communication skills
  • Strong interpersonal abilities and customer service orientation
  • Ability to follow structured guides and processes
  • Excellence in active listening and problem-solving
  • Adaptable and quick to learn new processes and technologies
  • Self-motivated with a passion for customer satisfaction


Ideal Candidate Profile:

  • Customer-focused mindset and delivering exceptional service
  • Excellent communication style, ability to explain complex concepts simply
  • Ability to troubleshoot issues and find creative solutions
  • Collaborates and shares knowledge, and contributes positively to team dynamics
  • Embraces change, learns quickly, and maintains composure under pressure


The best part? No tech background needed! We're looking for enthusiastic individuals who are ready to learn and are passionate about helping others. Our comprehensive training program will equip you with all the product knowledge you need to succeed.

At TELUS Digital Bulgaria, we believe in growing together. We offer a supportive environment where learning is continuous, teamwork is celebrated, and your well-being is our top search result!

Does it sound like the perfect job for you? APPLY NOW!

About us: TELUS Digital Bulgaria is a publicly traded company (NYSE & TSX: TIXT) and is the largest employer in the CX (Customer Experience) industry in the country with over 4,600 team members. The company provides a broad portfolio of services - designing, building, and delivering next-generation digital services, AI solutions, customer experience, and more. The company's primary focus is strict adherence to all our clients' procedures and practices. We are an independent outsourcing services provider and do not function as a local representation of our partners.

Социални Придобивки


  • health_and_safety icon
    Допълнително Здравно Осигуряване
  • timer_off
    Гъвкаво Работно Време
  • credit_card
    Бонусова Система
  • sports_football
    Карта за Спорт
  • local_dining
    Безплатни Храна и Напитки
  • card_travel
    Ваучери за Транспорт
  • card_giftcard
    Ваучери за Храна
  • school
    Безплатни Обучения/Курсове
  • date_range
    Допълнителен Годишен Отпуск
  • groups
    Партита/Тиймбилдинг
  • videogame_asset
    Зала за Почивки/Забавления


лв

info-icon

Мнения и оценки от служители


2.8
Средно добра
iconiconiconiconicon
2.7
iconiconiconiconicon
Общо усещане
3.0
iconiconiconiconicon
Баланс между работата и живота
2.6
iconiconiconiconicon
Култура и Ценности
2.2
iconiconiconiconicon
Кариера и възможност за развитие
2.2
iconiconiconiconicon
Управление
2.2
iconiconiconiconicon
Заплата и Придобивки
2.2
iconiconiconiconicon
Толерантност и Равенство
2.3
iconiconiconiconicon
Стабилност
3.3
iconiconiconiconicon
Колеги
2.4
iconiconiconiconicon
Работна среда
3.2
iconiconiconiconicon
Местоположение


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.